Робота з підрядними організаціями, охорона праці, відпоідальність за недотримання вимог охорони праці

Яка відповідальність підприємства, директора підприємства, інженера з охоони праці на підприємстві,
якщо з підрядною організацією на виконання ремонтних робіт в офісі укладений договір,
але відсутній акт-допуск, не перевірені документи з охорони праці у працівників підрядника ?
Якими документами це регулюється?
01.08.2023 11:03 428

Консультация исполнителя

Неля Романенко
Юрист
На портале: 1 год
84 отзывы (84 +) (0 -)
Консультации: 264
Топ 3 специализации:
  • Кримінальне право
  • Військове право
  • Розлучення подружжя

Доброго дня!

У Вашому питанні треба розуміти, який договір був укладений підприємством з підрядною організацію - договір підряду або договір субпідряду (трьосторонній договір між підприємством, підрядником та замовником).

Також бажано бачити сам договір. 

У разі, якщо був укладений двосторонній договір підряду:

частина 1 статті 837 Цивільного кодексу України:

За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Спеціального виду відповідальності для замовника (підприємства, яке уклало договір з підрядником), саме за Вашою ситуацією, не встановлено. Кожна юридична особа несе відповідальність окремо.

Внутрішні питання щодо організації праці, дотримання трудового та іншого законодавства - це все питання кожної юридичної особи окремо, у Вашого підприємства відсутній обов'язок перевіряти документи з охорони праці у підрядника.

Між тим, саме Ваше підприємство несе відповідальність перед замовником за кінцевий результат послуг, а Ви, в своб чергу, можете в подальшому вимагати у підрядника відшкодування відповідних збитків (у разі їх настання).

Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, можете зв'язатись зі мною t.me/romparts

Бажаю Вам всього найкращого!

Якщо подобається, тисни кнопку