Питання та вiдповiдi

Що таке міні – консультація?

При направлені свого питання в сервіс ви може встановити, що вам досить міні-консультації. У цьому випадку вважається, що досить лише короткої відповіді консультанта без посилань на норми законодавства. При цьому розмір оплати міні-консультації 200 грн, а максимальний час для відповіді - 2 години.

Як правило, якщо ваше питання для консультантів просте і зрозуміле, а також чітко сформульовано, то консультацію, зазвичай, ви отримуєте протягом 10 хвилин.

Як встановити мінімальну вартість, яка була б адекватною для даного питання і при якій консультанти готові будуть взятися за роботу?

При встановленні ціни зверніть увагу на рекомендовану для цього розділу вартість. Потрібно враховувати, що мінімальна ціна враховує мінімальний час роботи для найпростіших питань, на які досвідчений консультант може відповісти за 10 хвилин.

У вашій ціні рекомендуємо враховувати такі фактори:

- як швидко ви хочете відповідь: чим більша ваша ціна, тим швидше і більше консультантів підтвердять готовність відповісти на ваше питання;

- наскільки складне ваше питання: якщо ви задаєте складне питання, яке потребує більше часу, то це потрібно врахувати, збільшивши ціну;

- наскільки важлива відповідь: якщо питання дуже важливе для вас, ви повинні забезпечити відповідний високий стимул для консультантів;

- наскільки докладною повинна бути відповідь: чим більше консультанту доведеться вдаватися в деталі, тим вище ви повинні оцінити свою пропозицію.

Якщо ви не будете встановлювати ціну, то таким чином ви оберете "Договірну вартість", і в цьому випадку ви зможете вибрати прийнятну для вас ціну із запропонованих консультантами.

Минуло кілька годин після того як я розмістив питання в сервісі В2В КОНСАЛТ, але до цього часу ніхто з консультантів не взявся за підготовку відповіді, в чому причина?

Причини може буті дві: або питання сформульоване заплутано і незрозуміло, або вартість яку ви пропонуєте за консультацію є не адекватною складності питання. Описуйте вашу проблему якомога точніше. Сформулюйте ваше питання, докладно опишіть зміст проблеми, яка вас цікавить. Потрібно враховувати, що чим складніше питання, тим більше роботи буде потрібно від консультанта, що може вплинути на вартість. Опишіть, що ви маєте на увазі під "доброю" відповіддю. Наприклад, "Не треба мені перераховувати, якими законами регулюється це питання, дайте мені тільки рекомендацію щодо наступного ...". Це допоможе консультанту зосередитися на головному, чого ви чекаєте від відповіді і відповідно вимагатиме з вашого боку менше витрат.

Чи можу я направити запит на консультацію, але оплату здійснити після її отримання?

Запит приймається в разі достатності на вашому балансі суми коштів. Ваш баланс коштів ви маєте можливість побачити у своєму кабінеті на порталі В2В КОНСАЛТ і при необхідності його поповнити.

Наскільки детально потрібно описувати суть проблеми в запиті на консультацію?

Сформулюйте ваше запитання, докладно опишіть зміст проблеми, яка вас цікавить. Потрібно враховувати, що чим складніше питання, тим більше роботи буде потрібно від консультанта, що може вплинути на вартість.

Опишіть, що ви маєте на увазі під "доброю" відповіддю. Наприклад, "Не треба мені перераховувати, якими законами регулюється це питання, дайте мені тільки рекомендацію щодо наступного ...". Це допоможе консультанту зосередитися на головному, чого ви чекаєте від відповіді і відповідно вимагатиме з вашого боку менше витрат.

Чи обов'язково встановлювати категорію питання, коли направляється питання для отримання консультації?

Вибрати категорію не обов’язково, але бажано, перш за все для вас, як замовника. Виберіть, до якої категорії (розділу) Бази консультацій В2В відноситься ваше запитання. Встановивши якомога точніше категорію, ви зможете побачити яку рекомендується встановлювати ціну для консультацій з такої категорії (це середня вартість, розрахована на підставі цін на наявні консультації в цій категорії).

Не знаєте яку категорію вибрати? Тоді просто залиште категорію за замовчуванням "Загальні питання".

Якщо я, як замовник, більше не планую найближчим часом замовляти консультації, яким чином я можу повернути залишок невикористаних коштів?

Ви маєте можливість в будь-який час подати заяву про повернення сплачених коштів, які не використані и не заброньовані під консультації, які ще виконуються. Після обробки вашої заяви кошти вам будуть відразу повернуті на ваш банківський рахунок.

Що означає індикативна вартість на сторінці консультанта?

Вказана на сторінці консультанта індикативна вартість застосовується для варіанта прямого запита консультанту, коли замовник хоче отримати консультацію від конкретного консультанта і направляє прямий запит такому консультанту. В цьому випадку індикативна вартість  - це орієнтир для замовника, який показує мінімальну вартість по якій консультант готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації.

Направляючи прямий запит консультанту, замовник може встановити і більшу вартість, якщо вважає, що його запитання складні, потребують багато часу для підготвки відповіді. При цьому, якщо консультант вважає, що він все одно не готовий за таку оплату взятися за цю консультацію, то у консультанта є можливість написати коментар із зазначенням вартості, за яку він готовий підготовити консультацію. В цьому випадку, якщо замовник згоден, то від внесе зміни і вкаже іншу вартість (так само у нього є можливість внести зміни у термін та інші умови). Але в будь-якому випадку у консультанта завжди є можливість просто не приймати запит якщо він не хоче займатися цим питанням за будь-які гроші.

У інших варіантах запитів (мінімальної вартості, договорної вартості, міні - консультації), крім прямого запита,  індикативна вартість не застосовується.

Якщо я як консультант прийняв замовлення на консультацію, чи можу я відразу приступати до підготовки консультації, яка гарантія, що замовник оплатить потім консультацію?

Ви можете відразу приступати к підготовці консультації, оскільки система сервісу приймає запит від замовника тільки після поповнення їм свого балансу. При цьому відповідна вартість консультації блокується на його балансі. У зв'язку з цим консультанту не потрібно хвилюватися відносно оплати. Як тільки консультант відправить замовнику консультацію, то відразу на його рахунок будуть зараховані відповідні кошти.

Я як замовник оплатив за мій запит консультації, яку я хочу отримати. Де я можу побачити, що моє питання розміщене в онлайн сервісі?
Після того як ви оплатили консультацію (оплатити можна зі свого кабінету в якому є закладка з вашими запитами консультацій), відповідна сума бронюється на вашому балансі і автоматично ваше запитання розміщується в розділі ПИТАННЯ ОНЛАЙНВи можете в цьому переконатися, перейшовши в цей розділ. 
У розділі ПИТАННЯ ОНЛАЙН в режимі реального часу ви маєте можливість бачити чи взяв хтось із консультантів ваше замовлення в роботу. Також якщо ви зайдете в ваше замовлення, то під ним побачите коментарі консультантів (якщо такі будуть) і можете на них відповісти. Крім того, якщо ваш запит ви направили в сервіс по договорній ціні, то там же ви побачите пропозиції консультантів.
 
Крім того на коментарі і пропозиції консультантів ви можете перейти зі свого кабінету натиснувши на відповідний своє замовлення. Звертаємо увагу, що нові коментарі і пропозиції, що надійшли вам видно в закладці "дзвіночок" і червоним кольором буде світитися дзвіночок в правому верхньому куті сайту біля "мій кабінет". 
 
Я отримав консультацію, але залишився незадоволений відповіддю, оскільки очікував інших висновків. Чи можу я повернути кошти за цю консультацію на свій баланс?

Якщо консультант не відповів на ваші питання, або відповів не на всі питання, то така консультація може бути анульовано и гроші повернуться на баланс після надходження скарги від замовника і листа про повернення коштів.

Але є також випадки, коли консультант надав всі аргументовані відповіді на поставлені питання, але замовник все одно не задоволен консультацією, тому що висновки в ній не ті що він очикував. В такому разі нема підстав скасовувати консультацію.

На додаток кілька тез.

1. Консультація - це не завжди висновки ті, які ви хочете чи очікуєте почути. Консультант не чарівник і не пожежник. Якби він був "чарівником" і знаходив би вихід з будь-якої тупикової ситуації, то він би просив за консультацію як мінімум 10 тис.грн.

2. Більш досвідчений консультант (юрист, аудитор) в порівнянні з менш досвідченим часто дотримується більш обережної позиції, оскільки дивиться на те чи інше питання крім усього іншого також з урахуванням судової практики і чи є шанс виграти суперечку в суді, якщо дійде до цього (досвідчений юрист знає які часом несподівані обороти приймають суперечку в суді, коли компанія послухалася одних юристів - авантюристів і пішла по краю прірви, а в суді виявилося що це довести неможливо і в результаті втрати компанії можуть обчислюватися мільйонами в порівнянні з тим, якщо б послухалася більш обережного юриста).

3. Є така фраза: "Там де 2 юриста, там 3 думки". Це не з теорії, а з реальної практики. Тому часто на нашому сервісі про "слизькі" неоднозначні питання замовники направляють своє замовлення кілька разів, щоб отримати думки кількох консультантів і потім їх зваживши прийняти рішення щодо подальших кроків. По кожній галузі права на сервісі завжди є кілька фахівців, які мають свій особливий практичний досвід і свою особливу думку. Тому якщо для замовника його питання дійсно важливе, то він направить своє запитання у сервіс ще раз, щоб отримати думку інших консультантів.

4. Якщо ж замовник хоче отримати дуже поглиблений аналіз з описом всіх ризиків, щоб консультант опрацював питання "від і до", надав свій аналіз на "5 сторінках" з докладним описом ризиків, варіантів і судової практики, витративши на це не одну годину, а значно більше часу, то потрібно тоді відповідно оцінити цю роботу як мінімум 1000 грн і більше (а не 100 грн чи 200 грн), звернувшись, наприклад, з прямим запитом до обраного консультанту. Хоча потрібно сказати, що навіть такий аналіз не гарантує отримання консультації з висновками, які замовник хоче почути.

Встановлюючи ціну на своє питання, замовнику повинен враховувати наступне:
- чим більше ваша ціна, тим швидше і більше консультантів підтвердять готовність відповісти на ваше запитання;
- якщо ви задаєте складне питання, яке потребує більше часу, то це потрібно врахувати, збільшивши ціну;
- якщо питання дуже важливе для вас, ви повинні забезпечити відповідний високий стимул для консультантів;
- чим більше консультанту доведеться вдаватися в деталі, тим вище ви повинні оцінити свою пропозицію.

Я хочу поспілкуватися з консультантом в чаті або по телефону для обговорення питань, які мене хвилюють, як це можна зробити?

Ви можете поспілкуватися з консультантом в чаті або по телефону за допомогою месенджеру (вайбер, телеграм). Це дуже просто: потрібно при формуванні вашого питання вибрати опцію про консультацію у формі чата (для цього поставити відповідну відмітку напроти тексту "Мені потрібно терміново поспілкуватися з консультантом в чаті").

Після як ваш запит на чат буде опубліковано на сайті, на сторінці вашого запиту ви побачите консультантів, які виявили бажання надати вам консультацію. Вам потрібно вибрати одно з консультантів і після цього почнеться чат.

Всі чати конфіденційні, тому інші користувачи сервісту не побачать ваше спілкування.

Тривалість чату 2 години, вартість 460 грн і + оплата 20% за конфіденційність.

Якщо до завершення 2-х годин ви отримали всі питання від консультанта, ви можете натиснути кнопку ЗАВЕРШИТИ ЧАТ або після закінчення 2 годин він завершиться автоматично. 

Текст чату залишиться у вашому кабінеті і ви завжди зможете його подивитися, роздрукувати або зберігти у вигляді файлу.

 Якщо по ходу чата ви захочете поспілкуватися з консультантом замість чату в месенджері (вайбер, телеграм), то можете обмінятися в чаті з консультантом телефонами и продовжити спілкування в месенджері.

Мені консультант надав дуже корисну консультацію і я хочу його віддячити додатково (преміювати), як це можна зробити?

Якщо хочете, то ви можете віддячити додатково (преміювати) консультанта за надання вам платної консультації, яка була вам дуже корисна. Для цього після отримання консультації на сторінці вашого замовлення з'явиться відповідний блок для преміювання. В ньому ви можете вказать на свій розсуд суму премії. Необхідно, щоб ця сума була на вашому балансі. Якщо сума є на балансі, то кошти з вашого балансу будуть переведені на баланс консультанта. Якщо коштів недостатньо, то після поповнення балансу, ви зможете преміювати консультанта.

Також така можливість передбачена і для безкоштовних консультацій. Для цього напроти консультанта, який надав вам корисну відповідь або пораду, ви можете натиснути відповідну кнопку, вибрати суму премії на ваш розсуд і кошти будуть переведені на баланс консультанта.

Мені консультант надав дуже корисну консультацію і я хочу його віддячити додатково (преміювати), як це можна зробити?

Якщо хочете, то ви можете віддячити додатково (преміювати) консультанта за надання вам платної консультації, яка була вам дуже корисна. Для цього після отримання консультації на сторінці вашого замовлення з'явиться відповідний блок для преміювання. В ньому ви можете вказать на свій розсуд суму премії. Необхідно, щоб ця сума була на вашому балансі. Якщо сума є на балансі, то кошти з вашого балансу будуть переведені на баланс консультанта. Якщо коштів недостатньо, то після поповнення балансу, ви зможете преміювати консультанта.

Також така можливість передбачена і для безкоштовних консультацій. Для цього напроти консультанта, який надав вам корисну відповідь або пораду, ви можете натиснути відповідну кнопку, вибрати суму премії на ваш розсуд і кошти будуть переведені на баланс консультанта.

Чи можна направити запит на консультацію, не зареєструвавшись на порталі В2В КОНСАЛТ, оскільки я не хочу, щоб будь - які треті особи або користувачі сервісу знали хто задає питання?

Запити на консультації приймаються тільки від зареєстрованих осіб на порталі В2В КОНСАЛТ, але в будь-якому випадку, вас не можуть ідентифікувати інші користувачі порталу і треті особи (фактично користувач є анонімним особою, будь-які його особисті дані недоступні іншим користувачам порталу та третім особам).

Я не хочу, щоб моє питання і консультація на це питання були доступні іншим користувачам і відвідувачам порталу В2В КОНСАЛТ, як сервіс забезпечить їх конфіденційність?

Якщо ви відзначите, що питання конфіденційне, то саме питання і відповідь на нього (консультація) не будуть доступні в Базі консультацій В2В для інших користувачів. Слід враховувати, що відмітка про конфіденційність збільшує вартість консультації на 20% яка додається до ціни. Звертаємо увагу, що незалежно від того відкрите питання або конфіденційне, особисті дані замовника закриті для третіх осіб (для користувачів порталу В2В).

Якщо консультант вважає, що його консультація повинна бути конфіденційною та її текст повинен бути закритим для 3-х осіб, як це зробити?

Коли консультант готує консультацію і знаходиться в режимі «чернетки», то біля кнопки ОПУБЛІКУВАТИ є поле для галочки про конфіденційність консультації. Якщо консультант ставить цю галочку, то з його балансу утримується 20% від ціни консультації (в цьму випадку вартість консультації для консультанта зменьшується на цю суму, яка є винагородою сервісу з коштів отриманих сервісом від замовника). Доступ до тексту такої консультації буде закритий для третіх осіб. Наприклад в разі, коли консультант хоче закрити текст консультації, якщо згідно закону, свої практичні поради консультант вважає адвокатською таємницею.

Така можливість, зробити консультацію конфіденційною, раніше була тільки у замовників і вони сплачували 20% за конфіденційність. У випадку встановлення замовником режиму «конфіденційності», консультанту (якщо він теж хоче зробити консультацію конфіденційною) вже не потрібно встановлювати «конфіденційність». В цьому випадку 20% сервісу сплачує замовник додатково, а не консультант. Якщо кратко: хто ставить відмітку про конфіденційність, той і сплачує сервісу 20%.

Чи можна отримати відповідь відразу протягом 10 хвилин після направлення свого замовлення на платну консультацію?

Ви маєте можливість встановити такий короткий термін, але треба враховувати, що цим самим звужується коло консультантів які мають можливість відразу підготувати відповідь, тому потрібно пропонувати значно більшу вартість для відповіді, щоб консультанти які знають відповідь, відклали всі свої справи та були готові взятись за ваше питання.

Як правило, якщо ваше питання для консультантів просте і зрозуміле, а також чітко сформульовано, то консультацію, зазвичай, ви отримуєте протягом 10 хвилин.

Якщо я не встановлю термін підготовки консультації на мої питання, в який мінімальний термін я отримаю відповідь?

Якщо термін виконання не встановлено, то консультація повинна бути підготовлена протягом 8 годин з моменту розміщення в сервісі цього питання. Ви можете збільшити цей термін, якщо питання складне і ви хочете дати консультанту більше часу на підготовку - для цього встановіть граничний термін виконання завдання.

Якщо я не встигну підготувати у встановлений строк консультацію, то чи маю я можливість просити продовження цього терміну?

Мінімальні строки, встановлені для підготовки консультацій, відлік яких починається с моменту розміщення питання замовником:

- для міні-консультації – 2 години;

- для інших консультацій 8 годин, якщо замовник не встановить більший строк.

Беручись за підготовку консультації, звертайте увагу на точний час розміщення питання в сервісі, який зазначено в нижньому правому куті під питанням, і від якого ведеться відлік часу.

Якщо ви не встигли підготовити консультацію у встановлений термін, то ви автоматично позбавляєтесь права продовжити підготовку цю консультації, навіть якщо її чернетка у вас майже готова і залишилося тільки натиснути кнопку про відправку консультації замовнику. В цьому випадку у вас є шанс все ж таки підготувати цю консультацію, якщо замовник направить в сервіс запит на цю консультацію знов.

У випадку прострочення терміну підготовки трьох платних консультацій, консультант автоматично позбавляється (деактивується) на 3 місяці права надавати платні консультації (приймати замовлення на консультації). Цей термін адміністрація сервісу може збільшити на свій розсуд, якщо вважає, що таке прострочення строку підготовки платних консультацій псує імідж сервісу. Крім того, у виняткових випадках, при простроченні терміну підготовки майже однієї платної консультації, якщо адміністрація сервісу вважає, що таке прострочення шкодить іміджу сервіса, консультант може бути теж деактивований на термін, встановлений адміністрацією сервісу.

Коли консультант допускає прострочення, то перш за все страждає замовник, оскільки не отримав вчасно консультацію. Також якби консультант, який допустив прострочення, не взяв це питання, то його міг би взяти інший консультант - в результаті був би задоволений замовник, оскільки отримає вчасно консультацію і консультант, який підготував консультацію, оскільки отримає дохід. Таким чином, консультант, який допустив прострочення шкодить іміджу сервіса.

Рекомендуємо не порушувати встановлені терміни і не братися за підготовку консультації, якщо ви не впевнені, що встигнете у встановлений термін. 

Крім того за кожне прострочення терміну рейтинг консультанта зменшується на 200 пунктів.

Якщо ніхто з консультантів на взявся за підготовку консультації за короткий термін (2 години), чи можу я знову направити запит всім консультантам з новим строком?

Коли ви встановлюєте малий (короткий) строк для підготовки консультації не тільки при міні-консультації, але також при виборі інших режимів (мінимальної вартості, договірної вартості), то є ймовірність що ваш запит не візьме жоден консультант. В цьом випадку ваше замовлення повернеться в ваш кабінет і ви маєте можливість знову направити ваш запит на консультацію всім консультантам. Для цього потрібно з вашого кабінету вибрати відповідний запит на консультацію і натистути на текст "очикує ваших дій" і після цього вибрати умови направлення запиту "стандартні" або "договірна вартість". Стандартні умови означають, що ви встановлюете вашу вартість, яку ви готові оплатити за консультацію. Режим "договірної вартості" означає, що ви не встановлюєте свою ціну, а очикуєте пропозицій від консультантів и після їх надходження обираєте найбільш привабливе.

Як актуалізувати консультацію? В Базі консультацій я знайшла відповідь на цікаве для мене питання, але консультація надавалася раніше. Чи можна перевірити, чи не змінилися норми законодавства

Вам потрібно актуалізувати консультацію. Якщо ви припускаєте, що дана консультація могла застаріти в зв'язку зі змінами законодавства або практикою його застосування, то ви можете замовити актуалізацію консультації на необхідну вам дату (під відповідною консультацією ви маєте можливість натиснути кнопку «актуалізувати консультацію», цю кнопку можуть побачити тільки зареєстровані користувачі).

Ваш запит на актуалізацію отримає перш за все консультант, який надав раніше цю консультацію. Якщо він не може провести роботу по актуалізації цієї консультації по різним причинам, то ви маєте можливість направити свій запит на актуалізацію всім консультантів. Ваш запит буде розміщено в розділу ПИТАННЯ ОНЛАЙН, після чого той консультант, який може провести роботу по актуалізації візьметься за підготовку консультації.

Запит на актуалізацію консультації можуть направити тільки зареєстровані користувачі.

Якщо я вважаю, що відповідь мені надали невірну або неповну, або зовсім не надав консультацію, як я можу поскаржитися на такого консультанта і чи можу я повернути свої кошти на баланс?

Ви маєте можливість залишити негативний відгук (скаргу) відносно цього консультанта. Для цього вам потрібно в своєму кабінеті відкрити консультацію, яку ви отримали і натиснути кнопку "ЗАЛИШИТИ ВІДГУК/СКАРГУ" та обрати СКАРГУ. Крім того, ви можете написати на імейл admin@b2bconsult.ua про свою скаргу. Адміністрація оцінить чи дійсно консультант не надав консультацію або не повністю відповів на ваші питання і якщо так, то ваші кошти повернуться вам на баланс.

Якість підготовки консультацій, дотримання консультантами умов надання консультацій постійно моніториться через відгуки і скарги користувачів, які раніше отримали консультації на свої запити. Скарги можуть призвести до блокування консультанта або його повного виключення з сервісу.

Професійний рейтинг консультантів визначається показниками ефективності і активності, відгуками користувачів і відсутністю порушень правил порталі B2B CONSULT. Консультанти, що мають найвищі показники ефективності і активності перебувають в ТОП-100 консультантів.

Я хотів би задати питання конкретному консультанту безпосередньо, від якого раніше вже отримував консультації, як це зробити?

Перейдіть на сторінку цього консультанта на порталі B2B CONSULT і натисніть кнопку «Задати питання». Якщо така кнопка не активна або її взагалі нема на сторінці консультанта, то це означає, що від не може в даний час надавати прямі консультації.

Вказана на сторінці консультанта індикативна вартість застосовується для варіанта прямого запита консультанту, коли замовник хоче отримати консультацію від конкретного консультанта і направляє прямий запит такому консультанту. В цьому випадку індикативна вартість  - це орієнтир для замовника, який показує мінімальну вартість по якій консультант готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації.
 
Направляючи прямий запит консультанту, замовник може встановити і більшу вартість, якщо вважає, що його запитання складні, потребують багато часу для підготвки відповіді. При цьому, якщо консультант вважає, що він все одно не готовий за таку оплату взятися за цю консультацію, то у консультанта є можливість написати коментар із зазначенням вартості, за яку він готовий підготовити консультацію. В цьому випадку, якщо замовник згоден, то від внесе зміни і вкаже іншу вартість (так само у нього є можливість внести зміни у термін та інші умови). Але в будь-якому випадку у консультанта завжди є можливість просто не приймати запит якщо він не хоче займатися цим питанням за будь-які гроші.
 
У інших варіантах запитів (мінімальної вартості, договорної вартості, міні - консультації), крім прямого запита,  індикативна вартість не застосовується.
Як мені отримати консультацію на ім'я компанії, якщо я зареєстрований на порталі В2В КОНСАЛТ як фізична особа?

В вашому кабінеті ви маєте можливість вказати, що ви виступає від імені юрособи (оплачує від неї і бажає отримувати консультації на цю юридичну особу). Ця інформація, як і вся інша інформація про замовника є конфіденційною (не є доступною для третіх осіб, користувачів сайту).

Чи можу я отримати консультацію не державною мовою (українською), а на іншій мові?

Згідно з умовами роботи сервісу ви можете отримати консультацію на одній з трьох мов (українська, російська, англійська). Якщо ви задаєте питання українською мовою і в запиті не просите дати відповідь на англійській або російській мові, то консультацію ви отримаєте українською мовою. Якщо ж ви задаєте питання, наприклад, російською мовою, то і відповідь ви отримаєте на російській мові, відповідно якщо питання англійською, то і відповідь буде англійською.

Де я можу побачити як замовник: - свої запити на консультації, які я направляв в сервіс; - підготовлені для мене консультації; - використання своїх коштів?

Всі ваші запити, отримані консультації, розрахунки ви маєте можливість побачити в своєму особистому кабінеті. Для цього ви повинні зареєструватися і зайти в свій кабінет. Після реєстрації в онлайн сервісу всі користувачі мають свій особистий кабінет - кнопка у верхньому правому кутку порталу називається "Мій кабінет".

Як я буду знати, що консультація на мій запит вже готова? Де я можу її побачити?

Готова консультація відразу направляється до вашого кабінету, а також ви отримаєте повідомлення про готовність консультації на свою електронну пошту. З кабінету ви маєте можливість роздрукувати консультацію на папері чи зберегти її в електронному вигляді на фірмовому бланку онлайн сервісу B2B CONSULT (формат файлу pdf).

Чи маю я можливість, як замовник, надавати запит на консультацію через смартфон (планшет)?

Так, звісно. Онлайн сервіс працює на мобільних пристроях (смартфонах, планшетах) і ви можете направляти запити консультантам в сервіс, працювати у своєму кабінеті, переглядати консультації, які є в Базі. 

Чи можу я бути впевнений, що консультацію для мене підготує досвідчений і кваліфікований консультант?

Висока якість консультацій досягається за рахунок:

а) системи верифікації документів консультанта при реєстрації;

б) системи реальних відгуків і скарг;

в) системи блокування консультантів при наявності негативних відгуків, порушення термінів підготовки консультацій.

На порталі B2B CONSULT реєструються в якості консультантів фахівці, які можуть підтвердити свою кваліфікацію сертифікатами (свідоцтвами, дипломами): аудитори, адвокати, юристи, податкові консультанти, професійні бухгалтера та інші. Зареєстровані на порталі фахівці можуть надавати консультації після перевірки наданих документів адміністрацією портала.

Якість підготовки консультацій, дотримання консультантами умов надання консультацій постійно моніториться через відгуки і скарги користувачів, які раніше отримали консультації на свої запити. Скарги можуть призвести до блокування консультанта або його повного виключення з сервісу.

Професійний рейтинг консультантів визначається показниками ефективності і активності, відгуками користувачів і відсутністю порушень правил порталі B2B CONSULT. Консультанти, що мають найвищі показники ефективності і активності перебувають в ТОП-100 консультантів.

Чи можу я відзначити окремих консультантів як ОБРАНІ (мені подобаються відповіді деяких консультантів і я хочу слідкувати за їх новими консультаціями, а також направляти їм прямі запити)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраному консультанту (дивись скан). Ваші обрані консультанти знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обране". Там ви маєте можливість перейти на сторінку цього консультанта, побачити його консультації, натиснувши на слово "консультації". Також на сторінці консультанта ви можете поставити пряме запитання консультанту (якщо він доступний, то буде активна кнопка "поставити питання").

 

Чи можу я відзначити окремі консультації як ОБРАНІ (мені подобаються деякі консультації і я не хочу кожного разу їх шукати в БАЗІ КОНСУЛЬТАЦІЙ)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраній консультантації (дивись скан). Ваші обрані консультації знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обрані консультації". Там ви маєте можливість перейти на відповідну консультацію.

Що таке спеціалізації консультантів?

Галузі (сфери права) за якими спеціалізується консультант і може підготувати консультацію за запитом замовника.

Якою мовою я, як консультант, можу підготувати консультацію?

При наданні консультації необхідно звертати увагу на мову, на якій замовник надає свій запит. Згідно з Правилами онлайн сервісу запити на консультації можуть надаватися на одній з 3=х мов:

  • українська;
  • російська;
  • англійська.

Відповідно і консультації на них можуть бути на одній з трьох мов (українська, російська, англійська). Консультація повинна бути на тій мові, на якій поставлено питання, якщо інше не вказує замовник в своєму запиті. Якщо консультант не може дати консультацію на тій мові, на якій запитує замовник, то він не повинен братися за підготовку такої консультації.

Недотримання цих умов може іноді приводити до порушення Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а іноді до прав замовників. З одного боку якщо запит на українській мові, то і консультація повинна бути українською (онлайн сервіс - це український сервіс і необхідно дотримуватись вимог Закону про державну мову). З іншого боку замовники, які надають запити не на українській мові, не обов’язково знаходяться у Україні, і можуть просто не розуміти українською.

Тому не порушуйте прав замовників і наддавайте консультації на тій мові, на якій запитує замовник, або не приймайте таке замовлення до виконання. В іншому випадку це може приводити до скарг від замовників з відповідними наслідками для консультантів.

Де я можу побачити, як консультант: - консультації, які я готував на запити замовників; - чернетки ще не готових консультацій; - баланс коштів, які я заробив за підготовку консультацій?

Вся ваші консультації, які ви ще в процесі підготовки (їх чернетки) з вказаним часом, що залишився, раніше підготовлені консультації і статті. В кабінеті ви маєте можливість побачити ваші розрахунки, баланс коштів, які ще не перераховані на ваш банківський рахунок.

Прямо в кабінеті ви маєте можливість готувати нові консультації і статті. В кабінеті показується статус всіх ваших консультацій.

Коли я, як консультант, можу отримати зароблені мною кошти за поточний місяць?

По закінченню кожного місяця ви маєте можливість перераховувати кошти з вашого особистого рахунку в сервісі на ваш банківський рахунок. Для цього в особистому кабінеті перейдіть в розділ "Історія платежів" натисніть кнопку "Подати заявку на вивід коштів". Протягом 5 робочих днів заявлені вами кошти будуть перераховані на банківський рахунок.


Якщо ви не надасте заяву по закінченню поточного місяця, то ви маєте можливість заявити перерахування коштів на свій банківський рахунок у будь-якому наступному місяці.

Як я можу публікувати на порталі В2В крім платних консультацій, також безкоштовні статті і що це мені дає?

Для того, щоб публікувати на порталі В2В (в Базі консультацій) свої безкоштовні статті, вам потрібно увійта в онлайн сервіс як консультант і натиснути кнопку "ДОДАТИ СТАТТЮ" (синя кнопка знаходиться вгорі праворуч від головного меню, дивись скан).

Статтю ви готуєте в сервісі подібно підготовки консультацій. Але прохання не копіювати будь-які тексти з інтернету. Матеріал статті повинен бути унікальним.

ВИМОГИ ДО СТАТЕЙ:

- стаття повинна мати аналітичний характер, тобто, не вказувати, наприклад, лише вимоги будь-якої норми закону чи іншого документу, а містити висновки, рекомендації автора чи його думку;

- стаття не повинна складатися з 2-3 речень, а бути щонайменше на 1 сторінку друкованого тексту А4 (не менше 3000 знаків), мова статті українська;

- стаття не може мати політичної спрямованості або відверто рекламного характеру;

- зміст статті має бути унікальним, тобто це не повинен бути передрук тексту з інтернету інших авторів.

Кожна ваша стаття добавляє вам в рейтинг по 200 пунктів. 

Ваші статті будуть сприяти підвищенню вашого рейтингу і популярності в сервісі і в інтернеті взагалі. По вашим статтям як і по платним консультаціям замовники будуть вас оцінювати як фахівця. Це буде впливати на рішення замовника вибрати вас при прямому запиті консультації або при виборі замовником вашої пропозиції. 

Як я можу отримувати оперативну інформацію про нові запити на консультації, які поступають в сервіс, що відносяться до моєї спеціалізації?

У є декілька можливостей отримувати оперативну інформацію про нові запити на консультації:

- заходити регулярно на сторінку сервісу ПИТАННЯ ОНЛАЙН (https://b2bconsult.ua/online);

- отримувати на вашу електрону пошту повідомлення про надходження нових запитів в сервіс В2В, що відносяться до вашої спеціалізації;

- підключитися до Телеграм-боту - самий швидкий і простий спосіб отримання повідомлень в Телеграм про нові замовлення.

Підключити Телеграм-бот дуже просто: у кабінеті консультанта в підрозділі "СПОВІЩЕННЯ" (розділ "НАЛАШТУВАННЯ") поставити відповідну позначку і натиснути відповідну кнопку. Сповіщення в Телеграм-бот надходять моментально, тому рекомендуємо підключити саме телеграм-бот (в цьому випадку немає необхідності отримувати сповіщення на імейл).

Для отримання повідомлення (сповіщення) на ваш імейл (не такі оперативні як повідомлення у телеграм-бот) про нові замовлення необхідно, щоб у вашому кабінеті в підрозділі «СПОВІЩЕННЯ» стояла відмітка про отримання сповіщень, та вказаний періодичність отримання їх отримання.

Наприклад, якщо ви встановите самий короткий термін 5 хвилин, то будете отримуваши на електрону пошту повідомлення про нові замовлення, які надійдуть протягом кождних 5 хвилин (якщо не буде нових замовлень, то повідомлення не недходить).

Зверніть увагу, що повідомлення надходять по тим спеціалізаціям, які ви відмітили у своєму кабінеті, а також по замовленням з відміткою «Загальні питання», якщо замовник не вказав конкретну тему (спеціалізацію).

Якщо ви не хочете взагалі отримувати такі повідомлення, то можете скасувати цю опцію у вашому кабінеті (в майбутньому її можна знову встановити).

Я зареєстрован консультантом від аудиторської компанії, але більше не працюю в цій компанії. Як я могу надавати консультації і надалі в сервісі В2В, але як консультант-підприємець)?

Ви маєте можливість бути зареєстрованим в сервісі від юридичної особи або як фізична особа – підприємець (ФОП) або я самозайнята особа. Якщо ви були консультантом від юридичної особи і вам потрібно перейти на ФОП, то зайдіть у свій кабінет і натисніть кнопку «ЗМІНИТИ ТИП АККАУНТУ», після чого виберіть потрібний вам тип. Після переходу і перевірки адміністратором ви отримаєте можливість надавати платні консультації.

Я планую зареєструватись консультантом юридичної компанії, яка вже є в онлайн сервісі, як я можу це зробити?

Вам потрібно зареєструватися консультантом і зробити вибір між юридичної особи або ФОП або самозайнята особа. При виборі юридичної особи ви зможете зробити вибір між юридичними особами, які вже є в онлайн сервісі, ввівши не менше трьох букв з назви вашої компанії у відповідну графу. Якщо такої компанії не знайдено в онлайн сервісі, то потрібно зареєструвати нову юридичну особу.

Я хочу зареєструватися консультантом, але маю тільки диплом про закінчення університету, чи маю я таку можливість?

Ні, наявність тільки диплому і без практичного досвіду у відповідній сфері діяльності не дає права стати консультантом онлайн сервісу. Якщо є тільки диплом, але при наявності практичного досвіду не менше п'яти років, реєстрація можлива, як виняток, за рішенням адміністрації сервісу.

На порталі B2B CONSULT можуть зареєструватися в якості консультантів фахівці, які підтвердили свою кваліфікацію відповідними сертифікатами (свідоцтвами, витягами з реєстрів): аудитори, адвокати, юристи, податкові консультанти, експерти, професійні бухгалтера та інші. Реєстрація проводиться після перевірки наданих документів.

Чи маю я можливість, як консультант, приймати запити на консультації, готовити консультації з використанням смартфона (планшета)?

Так, ви маєте таку можливість, тому що онлайн сервіс добре працює як на смартфонах, так и на планшетах і ви маєте можливість приймати запити на консультації, готовити відповіді у своєму кабінеті, зберігати чернетки ще не готових консультацій.

Наша юридична компанія бажає використовувати сервіс В2В для надання онлайн консультацій в сфері напрямків своєї правової спеціалізації. Як наша компанія може зареєструватися в сервісі?

Для того, щоб ваша компанія в особі ваших фахівців приймала замовлення і надавала платні консультації треба зареєструвати хоча б одного фахівця, який буде представляти вашу компанію, виступати від її імені в онлайн сервісі, надаючи консультації. Для цього цей фахівець повинен заповнити відповідні графи при реєстрації. Якщо від компанії зареєстровано декілька фахівців, то один з них веде профіль вашої компанії (вказуючи або роблячи при необхідності зміни в контактні дані, сайт компанії, спеціалізацію, лого компанії). Сторінка компанії в онлайн сервісі B2BConsult це ваша візитна картка.

Я, як консультант, коли приймаю запит на консультацію, не бачу хто надав запит. Чи маю я можливість побачити хто є замовником?

Згідно з Правилами сервісу дані про замовників конфіденційні. Як показує практика, тільки в цьому випадку замовники готові направляти в сервіс свої запитання.

Як розраховується рейтинг консультанта?

На рейтинг консультантів впливають в бік підвищення підготовлені платні консультації, отримані позитивні відгуки від замовників, розміщені в Базі консультацій безкоштовні статті. Крім того, в бік зниження рейтингу впливають отримані скарги (негативні відгуки) від замовників та прострочені (не виконані у встановлений замовниками термін) консультації.

Розрахунок такий:

платна консультація = +пункти в розмірі подвійної вартості консультації;

безкоштовна стаття = +200 пунктів;

позитивний відгук = +200 пунктів;

негативний відгук (скарга) = -200 пунктів;

прострочений термін = -200 пунктів;

Якщо я візьму в роботу замовлення на консультацію, і це ж замовлення візьмуть інші консультанти, то замовник потім буде вибирати чия консультація краще і тому консультанту заплатить?
Якщо ви візьмете замовлення в роботу, то ніхто інший із консультантів не зможе взяти його теж. Система працює таким чином, що замовлення отримує тільки той консультант, який перший підтвердив його прийняття. При цьому ви стаєте відповідальним за підготовку консультації у строк, встановлений замовником.
 
Після виконання роботи і відправлення замовнику консультації автоматично виконується наступне:
 
- на ваш баланс відразу ж зараховується вартість консультації;
 
 - консультація відразу ж розміщується в розділі БАЗА КОНСУЛЬТАЦІЙ.
 
Як ви бачите, замовник не може вибирати, чия консультація краще і не буде відбуватися ситуація, що ви даремно готували консультацію. Але потрібно пам'ятати наступне: якщо ви неякісно підготували консультацію, то у замовника є важелі впливу на вас шляхом надсилання скарги по відповідній консультації (скарги як відомо знижують ваш рейтинг в сервісі, а також можуть призвести аж до тимчасового блокування вас як консультанта).
Чи можу я відзначити окремих консультантів як ОБРАНІ (мені подобаються відповіді деяких консультантів і я хочу слідкувати за їх новими консультаціями)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраному консультанту (дивись скан). Ваші обрані консультанти знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обране". Там ви маєте можливість перейти на сторінку цього консультанта, побачити його консультації, натиснувши на слово "консультації".

 

Чи можу я відзначити окремі консультації як ОБРАНІ (мені подобаються деякі консультації і я не хочу кожного разу їх шукати в БАЗІ КОНСУЛЬТАЦІЙ)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраній консультантації (дивись скан). Ваші обрані консультації знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обране". Там ви маєте можливість перейти на відповідну консультацію.

Як розраховується рейтинг консультанта і на що він впливає?
ЩО ВПЛИВАЄ НА ВЕЛИЧИНУ РЕЙТИНГУ?
 
На підвищення рейтингу відповідного консультанта насамперед впливають:
його платні консультації (кількість пунктів = вартість консультації з коефіцієнтом 2),
- позитивні відгуки замовників, які отримали відповідну консультацію (+200 пунктів за відгук),
- статті, що публікуються консультантом в Базі (+200 пунктів за статтю).
Крім того, потрібно враховувати, що на зниження рейтингу впливають:
- негативні відгуки (скарги), які можуть давати консультантам замовники, які отримали відповідну консультацію (-200 пунктів за скаргу),
- кожне прострочення терміну підготовки консультації рейтинг консультанта буде зменшуватись на 200 пунктів.
 
РЕЙТИНГ ВПЛИВАЄ НА ПРЯМІ ЗАПИТИ ЗАМОВНИКІВ!
 
Рейтинг перш за все впливає на рішення замовників направити вам прямий запит на консультацію, оскільки перш ніж дати прямий запит консультанту, замовник буде оцінювати його на підставі рейтингу консультанта і вже наявних в Базі платних консультацій, які цей консультант раніше вже давав іншим замовникам, а також безкоштовним статтям, які цей консультант опублікував в Базі консультацій. Замовники знайомляться з консультаціями цього консультанта, наскільки вони зрозуміло написані і юридично аргументовані і після цього вирішують кому з консультантів направити прямий запит. Консультації безпосередньо впливають на рейтинг: платна консультація додає бали в рейтинг з розрахунку вартості платної консультації помножена на 2, а кожна безкоштовна стаття додає до рейтингу по 200 балів.
 
Тому, чим більше у консультанта буде платних консультацій і безкоштовних статей, тим у нього вище рейтинг, а отже, збільшується ймовірність направлення замовником прямого запиту консультанту.
 
 
 
РЕЙТИНГ ВПЛИВАЄ НА ВИБІР КОНСУЛЬТАНТА ЗАМОВНИКОМ ПРИ НАПРАВЛЕНІ ЗАПИТА НА КОНСУЛЬТАЦІЮ В РЕЖИМІ ДОГОВІРНОЇ ВАРТОСТІ!
 
Рейтинг впливає на вибір замовником відповідного консультанта в разі, якщо запит замовник направив в режимі «договірної вартості». При цьому режимі замовник отримує від різних консультантів пропозиції про вартість підготовки для нього консультації. З отриманих пропозицій замовник повинен вибрати пропозицію тільки одного консультанта і це не обов'язково буде той, хто запропонував найменшу вартість. Адже замовнику потрібна не тільки прийнятна ціна, але також і якість консультації, залежна безпосередньо від кваліфікації та професіоналізму консультанта, які замовник може оцінити, ознайомившись з наявними в Базі консультаціями (раніше даними консультантом іншим замовникам або з безкоштовними статтями цього консультанта).
 
ВАЖЛИВО! Сервіс працює в автоматичному режимі! Ніхто не може в ручну розподіляти замовлення між консультантами або впливати на вибір замовником того чи іншого консультанта, крім вас самих!
Чи є обмеження кількості платних консультацій, які можна надавати протягом місяця?

З метою рівноправної участі усіх Консультантів в надані консультацій Адміністрацією сервісу встановлені обмеження у кількості надання платних консультацій протягом місяця (за винятком консультацій, що надаються на прямі звернення до консультанта - прямі консультації надаються без обмежень):

- консультант може приймати замовлення на платні консультації не частіше чим одна консультація протягом двох годин;

- консультант не зможе надавати протягом місяця більш ніж 30 платних консультацій за місяць;

- консультант не може одночасно готувати більше однієї консультації (потрібно завершити прийняту в роботу консультацію і потім система сервісу автоматично надасть можливість приймати інші замовлення на консультації, при чому наявність в роботі прямої консультації не обмежує приймання інших замовлень).

При перевищенні цих критеріїв система буде автоматично блокувати прийняття консультантом інших замовлень.

Які документи повинен надати консультант для активації своєї реєстрації?

Для активації реєстрації консультант повинен надати скан документу, який підтверджує сертифікацію або кваліфікацію (у іншому випадку можливо тільки диплом, якщо стаж роботи не менше 5 років). Крім того, якщо консультант реєструється в якості підприємця (ФОП) або самозайнятої особи, потрібно надати скан документу, який підтверджує реєстрацію в якості ФОП (витяг з держреєстру) або сомозайняту особу (довідка 4-ОПП або 34-ОПП).

Які наслідки для консультанта несе отримання негативного відгуку (скарги)?

Наявність у консультанта трьох або більше негативних відгуків (скарг), це підстава позбавити Консультанта права надавати надалі платні консультації не меньш чим на 3 місяці (або на більший термін на розсуд Адміністрації сервісу). Якщо після цього Консультант отримає вдруге три негативних відгука (скарги), то це є підставою для блокування Консультанта (деактивації його реєстрації і видалення його облікового запису).

Крім того, якщо на думку Адміністрації сервісу, Консультант, який має меньше трьох негативних відгуків (скарг), надає неякісні консультації або неповні або з граматичними помилками, що псують імідж сервісу, то Адміністрація сервісу має право на свій розсуд позбавити цього Консультанта права надавати надалі платні консультації не меньш чим на 3 місяці (або на більший термін).

Також слід зауважити, що негативний відгук зменшує рейтинг консультанта на 200 пунктів.

Чи можу я, як консультант, не розміщувати своє фото на сервісі?

Якщо ви не хочете розміщувати своє фото, то маєте можливість в крайньому випадку в якості аватара розмістити логотип.

Онлайн сервіс B2BConsult є відкритою та прозорою системою, тому з 10.06.2019 року активація обліковго запису Консультанта виконується при наявності в особистому кабінеті Консультанта фото або логотипа.

Консультанти, які були активовані раніше, але до цього терміну ще не розмістили фото або логотип в особистому кабінеті, можуть бути в будь-який час деактивовані до розмішення фото або логотипа.

В профілі консультанта є показники ЕФЕКТИВНІСТЬ і АКТИВНІСТЬ, як розраховуються та що означають?

Ці показники розраховуються автоматично на підставі фактичних даних системи.

Коефіцієнт ефективності (Ке) = відношення середньомісячного доходу консультанта до середньомісячного доходу всіх консультантів (враховуються ті консультанти, які мали дохід в конкретному місяці більше нуля).

Коефіцієнт активності = відношення середньомісячної кількості всіх консультацій консультанта до середньомісячної кількості консультацій всіх консультантів (враховуються ті консультанти, які мали кількість консультацій в конкретному місяці більше нуля). 

Показники розраховуються на підставі даних за останні 12 місяців про завершені консультації, які розміщені в Базі консультацій.

Що потрібно для того, щоб отримувати більше прямих запитів від замовників?

Кому направити пряме запитання вирішують виключно замовники - адміністрація сервісу ніяк на це не впливає і нікого нікуди не звертає. Нікого не повинна бентежити також нумерація консультацій, яка йде ніби не по порядку. Справа в тому, що нумерація всіх консультацій йде автоматична наскрізна, але не всі запити публікуються, оскільки для публікації замовник повинен внести аванс не менш 50 грн. Але є частина замовників, які хочуть отримувати кваліфіковані консультації тільки безкоштовно і не хочуть нічого платити - такі запити не публікуються. Сервіс працює прозоро без усякого ручного втручання.

 

Прямі питання не обов'язково отримують ті, хто має найбільший рейтинг (за замовчуванням консультанти розташовані за рейтингом). Практика роботи сервісу показує, що прямі запити на консультації можна розділити умовно на 3 групи в рівних частках:

 

1/3 - це запити, що ставляться консультантам вдруге, після отримання замовником попередньої консультації. Зазвичай це відбувається тоді, коли замовник задоволений отриманою раніше консультацією, відповідно він хоче продовжити співпрацю з тим же консультантом і готовий платити навіть більше ніж платив раніше, щоб тільки продовжити отримувати кваліфіковані консультації. Такий замовник зазвичай розповідає про свого консультанта родичам, друзям, сусідям, співробітникам, які в цьому випадку також можуть віддавати перевагу перевіреному консультанту. По суті консультант таким чином, формує свою постійну клієнтуру. При цьому з огляду на те, що онлайн сервіс B2BConsult займає перші позиції в пошукових системах, то вже через незначний час, консультанти, які активно надають консультації та розміщують на сервісі статті, матимуть більше і більше постійних клієнтів - результатом цього буде зростання доходів консультанта, його рейтингу та популярності серед користувачів сервісу з усієї України та за її межами.

 

1/3 - це запити, що ставляться замовниками безпосередньо після того, як вони подивляться профілі консультантів. В профілях вони бачать консультації, які надавав раніше відповідний консультант, а також відгуки тих, хто раніше вже отримував консультації у нього. За попередніми консультаціями замовники бачать наскільки аргументовано, розгорнуто і кваліфіковано зазвичай відповідає консультант по цікавій для замовника темі. Особливо так роблять ті замовники, які готові платити значно більші кошти, ніж 50 грн - вони хочуть не у будь-якого консультанта отримати пораду (консультацію, рекомендації) по своїй проблемі, а у того, хто відповідально підходить до підготовки консультацій і є фахівцем з потрібних замовнику питань. Тут слід, звернути увагу, що чим більше буде консультацій у відкритому доступі не конфіденційних, тим більша ймовірність, що замовник вибере такого консультанта, оскільки зможе переконатися в його професіоналізмі, прочитавши його попередні консультації. Тому рекомендуємо по можливості залишати якомога більше консультацій відкритими (не надавали консультації статус "конфіденційна"), незважаючи на те, що самому сервісу вигідніше щоб консультації були конфіденційними (адже сервіс отримує за конфіденційність 20% від вартості консультації, а дохід консультанта зменшується). Також, звертаємо увагу, що відкриті консультації (аргументовані і професійно написані) викладаються в Фейсбуці (в групі онлайн сервісу та інших груп), також деякі професійні видання публікують консультації на актуальні теми на своїх сайтах - це сприяє залученню інших замовників на сервіс і зростання популярності відповідного консультанта.

 

1/3 - це запити, які замовники направляють тим консультантам, які мають найбільший рейтинг і відповідно знаходяться вгорі на сторінці КОНСУЛЬТАНТИ. Такі замовники не цікавляться тим, які консультації раніше давав консультант і які має відгуки - просто дивляться хто в самому верху, тим і направляють запит на консультацію.

 

Що впливає на рейтинг? На це питання на сайті сервісу є відповідь серед інших питань - відповідей по роботі сервісу. Наведемо його далі.

 

Як розраховується рейтинг консультанта і на що він впливає?

ЩО ВПЛИВАЄ НА ВЕЛИЧИНУ РЕЙТИНГУ?

 На підвищення рейтингу відповідного консультанта насамперед впливають:

- його платні консультації (кількість пунктів = вартість консультації з коефіцієнтом 2),

- позитивні відгуки замовників, які отримали відповідну консультацію (+200 пунктів за відгук),

- статті, що публікуються консультантом в Базі (+200 пунктів за статтю).

 

Крім того, потрібно враховувати, що на зниження рейтингу впливають:

- негативні відгуки (скарги), які можуть давати консультантам замовники, які отримали відповідну консультацію (-200 пунктів за скаргу),

- кожне прострочення терміну підготовки консультації рейтинг консультанта буде зменшуватись на 200 пунктів.

 

РЕЙТИНГ ВПЛИВАЄ НА ПРЯМІ ЗАПИТИ ЗАМОВНИКІВ!

Рейтинг перш за все впливає на рішення замовників направити вам прямий запит на консультацію, оскільки перш ніж дати прямий запит консультанту, замовник буде оцінювати його на підставі рейтингу консультанта і вже наявних в Базі платних консультацій, які цей консультант раніше вже давав іншим замовникам, а також безкоштовним статтям, які цей консультант опублікував в Базі консультацій. Замовники знайомляться з консультаціями цього консультанта, наскільки вони зрозуміло написані і юридично аргументовані і після цього вирішують кому з консультантів направити прямий запит. Консультації безпосередньо впливають на рейтинг: платна консультація додає бали в рейтинг з розрахунку вартості платної консультації помножена на 2, а кожна безкоштовна стаття додає до рейтингу по 200 балів.

 

Тому, чим більше у консультанта буде платних консультацій і безкоштовних статей, тим у нього вище рейтинг, а отже, збільшується ймовірність направлення замовником прямого запиту консультанту.

   

РЕЙТИНГ ВПЛИВАЄ НА ВИБІР КОНСУЛЬТАНТА ЗАМОВНИКОМ ПРИ НАПРАВЛЕНІ ЗАПИТА НА КОНСУЛЬТАЦІЮ В РЕЖИМІ ДОГОВІРНОЇ ВАРТОСТІ!

Рейтинг впливає на вибір замовником відповідного консультанта в разі, якщо запит замовник направив в режимі «договірної вартості». При цьому режимі замовник отримує від різних консультантів пропозиції про вартість підготовки для нього консультації. З отриманих пропозицій замовник повинен вибрати пропозицію тільки одного консультанта і це не обов'язково буде той, хто запропонував найменшу вартість. Адже замовнику потрібна не тільки прийнятна ціна, але також і якість консультації, залежна безпосередньо від кваліфікації та професіоналізму консультанта, які замовник може оцінити, ознайомившись з наявними в Базі консультаціями (раніше даними консультантом іншим замовникам або з безкоштовними статтями цього консультанта).

ВАЖЛИВО! Сервіс працює в автоматичному режимі! Ніхто не може в ручну розподіляти замовлення між консультантами або впливати на вибір замовником того чи іншого консультанта, крім вас самих!

Чи можна вказувати в пропозиціях та коментарях телефон чи імейл?

Правила сервісу не передбачають вказувати свій телефон або імейл в пропозиціях або коментарях до замовлень на консультації.

 Це випливає з наступного:

1) ваш телефон в будь-якому випадку зазначений у ваших контактних даних та будь-хто може при бажанні з ним ознайомитися;

2) консультації даються в письмовому вигляді і вам зарахується оплата на особистий рахунок відразу після направлення замовнику письмової консультації. Якщо ви дасте замовнику консультацію тільки по телефону, то в цьому випадку система не зарахує вам автоматично оплату за консультацію;

3) ви маєте можливість вже після надання письмової консультації при бажанні ще додатково по телефону проконсультувати замовника.

Також забороняється в коментарях і пропозиціях використовувати слова які є образливими, принижують гідність або заборонені, містять заклики до насильства або тероризму.

Крім того, спілкуючись у коментарях с іншими користувачами сервісу проявляйте стриманість, повага до співрозмовників і колегам, дотримуйтесь етики спілкування.

Якщо адміністрацією сервісу будуть виявлені неодноразові такі порушення Правил сервісу, то це підстава для відсторонення консультанта від надання консультацій не менш як на 3 місяці.

В чому переваги онлайн сервісу B2BCONSULT для консультанта?

З 2019 року в Україні працює Всеукраїнський онлайн сервіс консультацій по законодавству B2B CONSULT (https://b2bconsult.ua/) повністю автоматизований сервіс і відкритий інтернет ресурс.

За перший рік функціонування сервісу: відкрито нові функції і можливості, поліпшено дизайн сервісу в цілому і особисто сторінку консультанта, користуватися сервісом стало простіше!

Сервіс став доступним не тільки в Україні, а також в інших країнах, чимало замовлень надходить з-за кордону!

- це велика кількість нових клієнтів саме для Вас (вже зараз користуються сервісом більше 7000 замовників і кожного дня у сервіс надходить приблизно 50 замовлень на консультації, до кінця року кожного для буде надходити до 100 замовлень;

- це Ваш додатковий дохід від надання платних консультацій безпосередньо на сервісі (зараз при мінімальній вартості 150 грн за платну консультацію, на яку консультант витрачає 5 хвилин, дохід консультанта складає більше 1500 грн за одну годину);

- це реклама Вас або Вашої компанії по всій Україні та закордоном (Вас будуть знати як професіонала і експерта у відповідній галузі права не тільки в Україні, а й закордоном).

ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН СЕРВІСУ В2ВCONSULT ДЛЯ КОНСУЛЬТАНТІВ:

  1. Онлайн сервіс повністю автоматизований;
  2. Реєстрація безкоштовна;
  3. З кожної платної консультації сервіс отримує тільки 30 грн, незалежно від її вартості, вся решта суми за консультацію отримує консультант (зараз мінімальна вартість платної консультації складає 150 грн, максимальна не обмежена);
  4. Консультанти самостійно приймають замовлення на консультації у таких режимах:

- режим мінімальної вартості консультації;

- режим договірної вартості консультації;

- режим міні-консультації;

- режим прямого запиту обраному консультанту;

- режим актуалізації консультації;

- режим конфіденційності консультації;

- режим чата;

- режим безкоштовної консультації.

  1. Щомісячне отримання оплати за надані консультації;
  2. Платні консультації мають можливість надавати консультанти, які підтвердили свій статус в якості ФОП, самозайнятої особи або зареєструвалися від юридичної особи; безкоштовні консультації мають можливість надавати всі інші консультанти.
  3. Активний особистий кабінет;
  4. Зручна система чернетки;
  5. Зручна система справжніх відгуків від замовників;
  6. Зручна система повідомлень про нові замовлення;
  7. Система рейтингу консультантів;
  8. Безкоштовне користування базою консультацій (за винятком конфіденційних);
  9. Публікування статей на актуальні теми (актуальні статті додатково публікуються на популярних сайтах і на сторінках у Facebook з посиланням на авторство консультанта);
  10. Візитна сторінка (особиста або своєї компанії) із посиланням на Ваш особистий сайт (крім того на головній сторінці профілю кожного консультанта відображаються всі його консультації, а також статті, які характеризують консультанта як експерта у відповідній галузі);
  11. Приймати участь у тендерах на замовлення інших послуг (крім консультацій);

Для консультантів є можливість вибрати один з тарифних планів: безкоштовний (базовий) або платний (базовий+ чи професійний). 

Всі переваги і можливості тарифних планів.

Реєструйтеся консультантом, Ви не пошкодуєте!

Які умови участи в тендері на юридичні послуги (інші послуги, крім консультацій)?

На сервісі є окремий розділ "Замовлення послуг" в якому замовники можут публікувати замовлення на надання юридичних або аудиторських послуг (інших ніх надання консультацій). Якщо замовник надає таке замовлення в цьому розділу сервісу, то на таке замовлення консультанти можуть надавати свої пропозиції (приймати участь в тендерах можуть тільки консультанти, які знаходяться на професійниному тарифі). Після того, як замовник вибрав одного з консультантів, то від вважається переможцем тендеру і йому відкриваються контакти замовника на сторінці тендера.

Далі переможець напряму із замовником спілкуєтся без участі сервісу (у тому числі отримає від замовника оплату і надає йому послугу напряму по імейлу або іншими каналами зв'язку). Розрахунки не проходять через сервіс, тому бажано, щоб консультант отримав спочатку оплату напряму від замовника, а потім надав йому послугу, тому що сервіс не приймає участь у розрахунках і не може гарантувати отримання консультантом оплати.

Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram