Як особі 1 розблокувати клієнтські рахунки в іноземній платіжній системі за безпідставною скаргою особи 2 про шахрайство і повернути кошти? Чи можна звернутись з позовом до особи 2 і на якій

Особа 1 представляє інтереси компанії в склад якої входять 2 клієнти компанїі Payoneer (іноземна платіжна система по онлайн-переказах). Особа 2 ( екс-партнер) звернувся за допомогою до особи 1 з проханням знайти і купити акаунт. Особа 1 знайшла продавця-іноземця, і виступила посередником між особою 2 і продавцем. Всі умови купівлі погодили в листуванні в телеграмі. Особа 1 домовилась з продавцем про купівлю, але через певні ризики, попередила Особу 2, що продавець ненадійний. Особа 1 в листуванні погодив, що у разі якщо продавець кине, ризики з посередником вони ділитимуть порівну і перечислив кошти на рахунки 2 клінтів Payoneer, де також були особисті кошти особи 1. З цих рахунків і здійснилась оплата продавцю, який згодом зник. Особа 2 після цього, незважаючи на попередні домовленості, почала вимагати повернення всієї суми у посередника, хоча вони домовились ділити ризики наполовину. Особа 1 згідна оплатити була тільки половину суми, але особа 2 звернулась в платіжну систему payoneer зі скаргою і заблокували ці два рахунки (які є клієнтськими, але там знаходяться також особисті кошти особи 1) Зараз потрібно довести невинуватість Особи 1, щоб повернути кошти і розблокувати клієнтські рахунки. Платіжна система незважаючи на пояснення що шахрайства не було, не розблоковує рахунки, відповіла щоб звертатись до суду і вирішувати у судовому порядку. Як знайти особі 1 вихід із цієї ситуації, розблокувати рахунки і повернути кошти? Чи може звернутись до суду до Особи 2, зважаючи що між ними була домовленість про поділ ризиків. Чи зможе особа 1 отримати рішення суду в цій ситуації?

31.01.2022 15:39 877

Консультация исполнителя

Дмитро Дончак
Адвокат Київ
На портале: 5 лет
818 отзывов (817 +) (1 -)
Консультации: 2094
Топ 3 специализации:
  • Діяльність фізичної особи підприємця
  • Військове право
  • Кредити банків

Добрий вечір.

Нещодавно Ви вже зверталися на цьому сайті з цим самим питанням, але я так розумію, що Вам потрібна не суха теорія, а практичні поради. Моя відповідь вже формально готова, але потрібно визначитись з деякими моментами:

З приводу можливості подати в суд на особу2:

  • особа1 і особа2 заключали між собою письмовий договір?
  • є докази, що саме скарга особи2 призвела до блокування рахунків?
  • є докази, що скарга пов'язана саме з цією конкретною ситуацією?

З приводу вирішення питання щодо розблокування рахунку:

  • яким чином особа1 зверталася до Payoneer ? Це був лист по пошті, чи по електронці, чи просто телефонний дзвінок? І з цього питання випливає інше- яким чином була отримана відмова Payoneer в розблокуванні?

Напишіть мені на електронну пошту ddmitr@ukr.net по цих чотирьох пунктах, і я надам повну відповідь.

Якщо подобається, тисни кнопку