Как заказать консультацию
Якщо коротко:
1) Задати питання;
2) Встановити вартість консультації, яку ви згодні оплатити;
3) Оплатити консультацію;
4) Отримати відповідь, в тому числі на фірмовому бланку В2В.
ВАРІАНТИ НАПРАВЛЕННЯ ЗАПИТІВ НА КОНСУЛЬТАЦІЇ
Користувач може направляти в сервіс питання, вибравши при цьому один з варіантів:
1) встановити мінімальну ціну, яку він готовий сплатити за цю консультацію;
2) вибрати договірну ціну консультації;
3) направити пряме запитання вибраному консультанту;
4) вибрати режим чата з консультантом (можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм);
5) направити запит на безкоштовну консультації (але такі запити не мають гарантії відповіді, тому що в першу чергу розглядаються платні консультації).
У першому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який підтвердить свою згоду, повинен підготувати консультацію за встановленою замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником). Якщо замовник з наданих пропозицій протягом 3 годин не вибере жодного консультанта і не анулює своє замовлення, то адміністрація сервісу може на свій розсуд (автоматично системой сервісу) вибрати одну з пропозицій для підготовки консультації.
У другому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який запропонує найбільш привабливу вартість для замовника, повинен підготувати консультацію за узгодженою з замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником).
У третьому варіанті користувач сам вибирає того консультанта, від якого хоче отримати консультацію по індикативній вартості (ціна показується в профілі консультанта). Індикативна вартість – це мінімальна вартість для прямих запитів до консультанта, за якою він готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації. При прямому зверненні замовник може отримати консультацію за договірною вартістю, але не нижче індикативної. За своєю суттю індикативна ціна - це індикатор (орієнтир) для замовника.
У четвертому варінаті замовник має можливість поспілкуватися з вибраним консультантов в чаті, обговоривши з ним питання, які його турбують. Можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм. Якщо замовник з наданих пропозицій протягом 3 годин не вибере жодного консультанта і не анулює своє замовлення, то адміністрація сервісу може на свій розсуд (автоматично системой сервісу) вибрати одну з пропозицій.
У п'ятому варіанті замовник має можливість направити запит на безкоштовну консультацію, але такі запити не мають гарантії відповіді, тому що в першу чергу розглядаються платні консультації. Тому якщо замовник хоче отримати оперативно професійну і повну консультацію, то не рекомендується вибирати безкоштовне питання, а встановивши прийнятний розмір оплати, направити запит на платну консультацію.
КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ: ОСОБИСТІ ДАНІ ЗАМОВНИКІВ, ЇХ ЗАПИТИ І КОНСУЛЬТАЦІЇ
Якщо замовник встановить, що його питання носить конфіденційний характер, то ні питання, ні консультація з цього питання не будуть доступні третім особам. В цьому випадку за забезпечення конфіденційності додатково до вартості консультації замовник доплачує 20% порталу B2B CONSULT. Якщо питання не визначено як конфіденційне, то таке питання і консультація розміщуються у відкритому доступі в Базі готових консультацій.
Незалежно від того, є питання конфіденційним чи ні, в будь-якому випадку, замовника не можуть ідентифікувати інші користувачі порталу і треті особи (фактично користувач є анонімною особою, будь-які його особисті дані недоступні іншим користувачам порталу та третім особам).
МІНІ - КОНСУЛЬТАЦІЇ
При направлені свого питання в сервіс замовник може встановити, що йому досить міні-консультації. У цьому випадку вважається, що досить лише короткої відповіді консультанта без посилань на норми законодавства. При цьому розмір оплати міні-консультації 250 грн, а максимальний час для відповіді - 2 години.
АКТУАЛІЗАЦІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ
База консультацій, які не є конфіденційними, знаходиться у вільному доступі і будь-який користувач (відвідувач) порталу B2B CONSULT може з ними ознайомитися. Зареєстровані користувачі можуть замовити актуалізацію консультацій, раніше розміщених в Базі, якщо йому потрібна відповідь на точно таке ж питання, але користувач не впевнений, що норми законодавства не змінилися і консультація також актуальна, як і раніше. Актуалізація проводиться по одному з варіантів сервісу, зазначених вище. Результатом буде отримання особистої консультації на фірмовому бланку В2В.
МОВА ЗАПИТІВ І КОНСУЛЬТАЦІЙ
Питання в сервіс замовник може направити одною з наступних мов: українська, російська, англійська. Консультація надається українською мовою або тією мовою, на якій поставлено питання.
КОНСУЛЬТАЦІЇ НА БЛАНКУ СЕРВІСУ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ
Замовник може зберегти консультацію в електронному вигляді в форматі pdf або роздрукувати на папері. Консультація зберігається і роздруковується на фірмовому бланку В2В.
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ЗАМОВНИКА
Кожен замовник має свій особистий кабінет, в якому він може бачити отримані раніше консультації і свої питання, які знаходяться ще в роботі або які ще не взяті в роботу. Також в кабінеті замовник може контролювати свої розрахунки за консультації і поповнювати свій баланс.
Замовникам доступні:
а) режим мінімальної ціни консультації (замовник встановлює ціну сам);
б) режим договірної ціни консультації;
в) режим міні-консультації;
г) режим прямого запиту консультанту;
д) режим чата з консультантом (можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм);
е) режим актуалізації консультації;
і) режим конфіденційності консультації (в цьому режимі консультації недоступні для інших користувачів);
к) режим безкоштовної консультації;
Замовники мають можливості:
а) давати запити, використовуючи всі доступні режим
б) мінімальні терміни для отримання консультацій: 2 години для міні-консультації і 8 годин для інших консультацій (є можливість встановлювати інші терміни);
в) база готових консультацій відкрита всім користувачам (крім конфіденційних консультацій);
г) дані замовників повністю конфіденційні;
д) активний особистий кабінет;
е) отримувати консультації на фірмовому бланку В2В;
і) надавати замовлення на інші юридичні та аудиторські послуги по яким проводиться тендер серед консультантів, які подадуть заявки на тендер.
Дивіться також
ВІДПОВІДІ НА РІЗНІ ПИТАННЯ ВІДНОСНО ФУНКЦІОНУВАННЯ ОНЛАЙН СЕРВІСУ