Как заказать консультацию

Якщо коротко:

1) Задати питання;

2) Встановити вартість консультації, яку ви згодні оплатити;

3) Оплатити консультацію;

4) Отримати відповідь, в тому числі на фірмовому бланку В2В.

 

ВАРІАНТИ НАПРАВЛЕННЯ ЗАПИТІВ НА КОНСУЛЬТАЦІЇ 

Користувач може направляти в сервіс питання, вибравши при цьому один з варіантів:

1) встановити мінімальну ціну, яку він готовий сплатити за цю консультацію;

2) вибрати договірну ціну консультації;

3) направити пряме запитання вибраному консультанту;

4) вибрати режим чата з консультантом (можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм);

5) направити запит на безкоштовну консультації (але такі запити не мають гарантії відповіді, тому що в першу чергу розглядаються платні консультації).

У першому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який підтвердить свою згоду, повинен підготувати консультацію за встановленою замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником). Якщо замовник з наданих пропозицій протягом 3 годин не вибере жодного консультанта і не анулює своє замовлення, то адміністрація сервісу може на свій розсуд (автоматично системой сервісу) вибрати одну з пропозицій для підготовки консультації.

У другому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який запропонує найбільш привабливу вартість для замовника, повинен підготувати консультацію за узгодженою з замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником).

У третьому варіанті користувач сам вибирає того консультанта, від якого хоче отримати консультацію по індикативній вартості (ціна показується в профілі консультанта). Індикативна вартість – це мінімальна вартість для прямих запитів до консультанта, за якою він готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації. При прямому зверненні замовник може отримати консультацію за договірною вартістю, але не нижче індикативної. За своєю суттю індикативна ціна - це індикатор (орієнтир) для замовника.

У четвертому варінаті замовник має можливість поспілкуватися з вибраним консультантов в чаті, обговоривши з ним питання, які його турбують. Можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм. Якщо замовник з наданих пропозицій протягом 3 годин не вибере жодного консультанта і не анулює своє замовлення, то адміністрація сервісу може на свій розсуд (автоматично системой сервісу) вибрати одну з пропозицій.

У п'ятому варіанті замовник має можливість направити запит на безкоштовну консультацію, але такі запити не мають гарантії відповіді, тому що в першу чергу розглядаються платні консультації. Тому якщо замовник хоче отримати оперативно професійну і повну консультацію, то не рекомендується вибирати безкоштовне питання, а встановивши прийнятний розмір оплати, направити запит на платну консультацію.

 

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ: ОСОБИСТІ ДАНІ ЗАМОВНИКІВ, ЇХ ЗАПИТИ І КОНСУЛЬТАЦІЇ

Якщо замовник встановить, що його питання носить конфіденційний характер, то ні питання, ні консультація з цього питання не будуть доступні третім особам. В цьому випадку за забезпечення конфіденційності додатково до вартості консультації замовник доплачує 20% порталу B2B CONSULT. Якщо питання не визначено як конфіденційне, то таке питання і консультація розміщуються у відкритому доступі в Базі готових консультацій.

Незалежно від того, є питання конфіденційним чи ні, в будь-якому випадку, замовника не можуть ідентифікувати інші користувачі порталу і треті особи (фактично користувач є анонімною особою, будь-які його особисті дані недоступні іншим користувачам порталу та третім особам).

  

МІНІ - КОНСУЛЬТАЦІЇ

При направлені свого питання в сервіс замовник може встановити, що йому досить міні-консультації. У цьому випадку вважається, що досить лише короткої відповіді консультанта без посилань на норми законодавства. При цьому розмір оплати міні-консультації 250 грн, а максимальний час для відповіді - 2 години.

  

АКТУАЛІЗАЦІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ

База консультацій, які не є конфіденційними, знаходиться у вільному доступі і будь-який користувач (відвідувач) порталу B2B CONSULT може з ними ознайомитися. Зареєстровані користувачі можуть замовити актуалізацію консультацій, раніше розміщених в Базі, якщо йому потрібна відповідь на точно таке ж питання, але користувач не впевнений, що норми законодавства не змінилися і консультація також актуальна, як і раніше. Актуалізація проводиться по одному з варіантів сервісу, зазначених вище. Результатом буде отримання особистої консультації  на фірмовому бланку В2В.

  

МОВА ЗАПИТІВ І КОНСУЛЬТАЦІЙ

Питання в сервіс замовник може направити одною з наступних мов: українська, російська, англійська. Консультація надається українською мовою або тією мовою, на якій поставлено питання.

  

КОНСУЛЬТАЦІЇ НА БЛАНКУ СЕРВІСУ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ

Замовник може зберегти консультацію в електронному вигляді в форматі pdf або роздрукувати на папері. Консультація зберігається і роздруковується на фірмовому бланку В2В.

 

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ЗАМОВНИКА

Кожен замовник має свій особистий кабінет, в якому він може бачити отримані раніше консультації і свої питання, які знаходяться ще в роботі або які ще не взяті в роботу. Також в кабінеті замовник може контролювати свої розрахунки за консультації і поповнювати свій баланс.

 

Замовникам доступні:

а) режим мінімальної ціни консультації (замовник встановлює ціну сам);

б) режим договірної ціни консультації;

в) режим міні-консультації;

г) режим прямого запиту консультанту;

д) режим чата з консультантом (можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм);

е) режим актуалізації консультації;

і) режим конфіденційності консультації (в цьому режимі консультації недоступні для інших користувачів);

к) режим безкоштовної консультації;

Замовники мають можливості:

а) давати запити, використовуючи всі доступні режим

б) мінімальні терміни для отримання консультацій: 2 години для міні-консультації і 8 годин для інших консультацій (є можливість встановлювати інші терміни);

в) база готових консультацій відкрита всім користувачам (крім конфіденційних консультацій);

г) дані замовників повністю конфіденційні;

д) активний особистий кабінет;

е) отримувати консультації на фірмовому бланку В2В;

і) надавати замовлення на інші юридичні та аудиторські послуги по яким проводиться тендер серед консультантів, які подадуть заявки на тендер.

Дивіться також

ВІДПОВІДІ НА РІЗНІ ПИТАННЯ ВІДНОСНО ФУНКЦІОНУВАННЯ ОНЛАЙН СЕРВІСУ 

 

 

Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram