Питання та вiдповiдi

Що таке міні – консультація?

При направлені свого питання в сервіс ви може встановити, що вам досить міні-консультації. У цьому випадку вважається, що досить лише короткої відповіді консультанта без посилань на норми законодавства. При цьому розмір оплати міні-консультації 50 грн, а максимальний час для відповіді - 2 години.

Як встановити мінімальну вартість, яка була б адекватною для даного питання і при якій консультанти готові будуть взятися за роботу?

При встановленні ціни зверніть увагу на рекомендовану для цього розділу вартість. Потрібно враховувати, що мінімальна ціна враховує мінімальний час роботи для найпростіших питань, на які досвідчений консультант може відповісти за 10 хвилин.

У вашій ціні рекомендуємо враховувати такі фактори:

- як швидко ви хочете відповідь: чим більша ваша ціна, тим швидше і більше консультантів підтвердять готовність відповісти на ваше питання;

- наскільки складне ваше питання: якщо ви задаєте складне питання, яке потребує більше часу, то це потрібно врахувати, збільшивши ціну;

- наскільки важлива відповідь: якщо питання дуже важливе для вас, ви повинні забезпечити відповідний високий стимул для консультантів;

- наскільки докладною повинна бути відповідь: чим більше консультанту доведеться вдаватися в деталі, тим вище ви повинні оцінити свою пропозицію.

Якщо ви не будете встановлювати ціну, то таким чином ви оберете "Договірну вартість", і в цьому випадку ви зможете вибрати прийнятну для вас ціну із запропонованих консультантами.

Минуло кілька годин після того як я розмістив питання в сервісі В2В КОНСАЛТ, але до цього часу ніхто з консультантів не взявся за підготовку відповіді, в чому причина?

Причини може буті дві: або питання сформульоване заплутано і незрозуміло, або вартість яку ви пропонуєте за консультацію є не адекватною складності питання. Описуйте вашу проблему якомога точніше. Сформулюйте ваше питання, докладно опишіть зміст проблеми, яка вас цікавить. Потрібно враховувати, що чим складніше питання, тим більше роботи буде потрібно від консультанта, що може вплинути на вартість. Опишіть, що ви маєте на увазі під "доброю" відповіддю. Наприклад, "Не треба мені перераховувати, якими законами регулюється це питання, дайте мені тільки рекомендацію щодо наступного ...". Це допоможе консультанту зосередитися на головному, чого ви чекаєте від відповіді і відповідно вимагатиме з вашого боку менше витрат.

Чи можу я направити запит на консультацію, але оплату здійснити після її отримання?

Запит приймається в разі достатності на вашому балансі суми коштів. Ваш баланс коштів ви маєте можливість побачити у своєму кабінеті на порталі В2В КОНСАЛТ і при необхідності його поповнити.

Наскільки детально потрібно описувати суть проблеми в запиті на консультацію?

Сформулюйте ваше запитання, докладно опишіть зміст проблеми, яка вас цікавить. Потрібно враховувати, що чим складніше питання, тим більше роботи буде потрібно від консультанта, що може вплинути на вартість.

Опишіть, що ви маєте на увазі під "доброю" відповіддю. Наприклад, "Не треба мені перераховувати, якими законами регулюється це питання, дайте мені тільки рекомендацію щодо наступного ...". Це допоможе консультанту зосередитися на головному, чого ви чекаєте від відповіді і відповідно вимагатиме з вашого боку менше витрат.

Чи обов'язково встановлювати категорію питання, коли направляється питання для отримання консультації?

Вибрати категорію не обов’язково, але бажано, перш за все для вас, як замовника. Виберіть, до якої категорії (розділу) Бази консультацій В2В відноситься ваше запитання. Встановивши якомога точніше категорію, ви зможете побачити яку рекомендується встановлювати ціну для консультацій з такої категорії (це середня вартість, розрахована на підставі цін на наявні консультації в цій категорії).

Не знаєте яку категорію вибрати? Тоді просто залиште категорію за замовчуванням "Загальні питання".

Якщо я, як замовник, більше не планую найближчим часом замовляти консультації, яким чином я можу повернути залишок невикористаних коштів?

Ви маєте можливість в будь-який час подати заяву про повернення сплачених коштів, які не використані и не заброньовані під консультації, які ще виконуються. Після обробки вашої заяви кошти вам будуть відразу повернуті на ваш банківський рахунок.

Що означає індикативна вартість на сторінці консультанта?

Вказана на сторінці консультанта індикативна вартість застосовується для варіанта прямого запита консультанту, коли замовник хоче отримати консультацію від конкретного консультанта і направляє прямий запит такому консультанту. В цьому випадку індикативна вартість  - це орієнтир для замовника, який показує мінімальну вартість по якій консультант готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації.

Направляючи прямий запит консультанту, замовник може встановити і більшу вартість, якщо вважає, що його запитання складні, потребують багато часу для підготвки відповіді. При цьому, якщо консультант вважає, що він все одно не готовий за таку оплату взятися за цю консультацію, то у консультанта є можливість написати коментар із зазначенням вартості, за яку він готовий підготовити консультацію. В цьому випадку, якщо замовник згоден, то від внесе зміни і вкаже іншу вартість (так само у нього є можливість внести зміни у термін та інші умови). Але в будь-якому випадку у консультанта завжди є можливість просто не приймати запит якщо він не хоче займатися цим питанням за будь-які гроші.

У інших варіантах запитів (мінімальної вартості, договорної вартості, міні - консультації), крім прямого запита,  індикативна вартість не застосовується.

Якщо я як консультант прийняв замовлення на консультацію, чи можу я відразу приступати до підготовки консультації, яка гарантія, що замовник оплатить потім консультацію?

Ви можете відразу приступати к підготовці консультації, оскільки система сервісу приймає запит від замовника тільки після поповнення їм свого балансу. При цьому відповідна вартість консультації блокується на його балансі. У зв'язку з цим консультанту не потрібно хвилюватися відносно оплати. Як тільки консультант відправить замовнику консультацію, то відразу на його рахунок будуть зараховані відповідні кошти.

Я як замовник оплатив за мій запит консультації, яку я хочу отримати. Де я можу побачити, що моє питання розміщене в онлайн сервісі?
Після того як ви оплатили консультацію (оплатити можна зі свого кабінету в якому є закладка з вашими запитами консультацій), відповідна сума бронюється на вашому балансі і автоматично ваше запитання розміщується в розділі ПИТАННЯ ОНЛАЙНВи можете в цьому переконатися, перейшовши в цей розділ. 
У розділі ПИТАННЯ ОНЛАЙН в режимі реального часу ви маєте можливість бачити чи взяв хтось із консультантів ваше замовлення в роботу. Також якщо ви зайдете в ваше замовлення, то під ним побачите коментарі консультантів (якщо такі будуть) і можете на них відповісти. Крім того, якщо ваш запит ви направили в сервіс по договорній ціні, то там же ви побачите пропозиції консультантів.
 
Крім того на коментарі і пропозиції консультантів ви можете перейти зі свого кабінету натиснувши на відповідний своє замовлення. Звертаємо увагу, що нові коментарі і пропозиції, що надійшли вам видно в закладці "дзвіночок" і червоним кольором буде світитися дзвіночок в правому верхньому куті сайту біля "мій кабінет". 
 
Скільки для мене, як замовника, буде коштувати консультація?

Є 2 основні варіанти встановлення ціни за консультацію, один з яких ви самі вибираєте. 1) Вартість вашого питання ви встановлюєте самі скільки ви готові заплатити, наприклад 50 грн. Той консультант, який перший погодиться підготувати для вас консультації і повинен буде виконати у встановлений вами термін. 2) Ви не встановлюєте вартість, тоді консультанти направляють вам пропозиції зі своїми цінами. Ви можете вибрати найбільш підходящу пропозицію, або нічого не вибрати.

Чи можу я отримати безкоштовну консультацію?

В базі консультацій (https://b2bconsult.ua/ru/consultations) ви можете безкоштовно дивитися всі консультації, які раніше були надані іншим користувачам. Але якщо ви не знайшли відповіді саме на своє питання, то можете направити свое питання в систему сервісу тут (https://b2bconsult.ua/consultation/ask) та встановити вартість ту, яку ви готові заплатити, наприклад 50 грн (це по суті теж безкоштовно).

Той хто говорить, що у нього все безкоштовно, то це те ж саме що сир в мишоловці ... Ви і не зрозумієте як вас розвели або отримаєте некваліфіковану допомогу, що надалі може коштує значно дорожче ...

Наші консультанти до всіх питань відносяться відповідально і відразу приступають до роботи над вашим питанням. Тому ви отримуєте відразу повну консультацію і можете її використовувати для своїх цілей.

Чи можна направити запит на консультацію, не зареєструвавшись на порталі В2В КОНСАЛТ, оскільки я не хочу, щоб будь - які треті особи або користувачі сервісу знали хто задає питання?

Запити на консультації приймаються тільки від зареєстрованих осіб на порталі В2В КОНСАЛТ, але в будь-якому випадку, вас не можуть ідентифікувати інші користувачі порталу і треті особи (фактично користувач є анонімним особою, будь-які його особисті дані недоступні іншим користувачам порталу та третім особам).

Я не хочу, щоб моє питання і консультація на це питання були доступні іншим користувачам і відвідувачам порталу В2В КОНСАЛТ, як сервіс забезпечить їх конфіденційність?

Якщо ви відзначите, що питання конфіденційне, то саме питання і відповідь на нього (консультація) не будуть доступні в Базі консультацій В2В для інших користувачів. Слід враховувати, що відмітка про конфіденційність збільшує вартість консультації на 20% яка додається до ціни. Звертаємо увагу, що незалежно від того відкрите питання або конфіденційне, особисті дані замовника закриті для третіх осіб (для користувачів порталу В2В).

Чи можна отримати відповідь відразу протягом 30 хвилин після направлення питання?

Ви маєте можливість встановити такий короткий термін, але треба враховувати, що цим самим звужується коло консультантів які мають можливість відразу підготувати відповідь, тому потрібно пропонувати значно більшу вартість для відповіді, щоб консультанти які знають відповідь, відклали всі свої справи та були готові взятись за ваше питання.

Якщо я не встановлю термін підготовки консультації на мої питання, в який мінімальний термін я отримаю відповідь?

Якщо термін виконання не встановлено, то консультація повинна бути підготовлена протягом 8 годин з моменту розміщення в сервісі цього питання. Ви можете збільшити цей термін, якщо питання складне і ви хочете дати консультанту більше часу на підготовку - для цього встановіть граничний термін виконання завдання.

Якщо я не встигну підготувати у встановлений строк консультацію, то чи маю я можливість просити продовження цього терміну?

Мінімальні строки, встановлені для підготовки консультацій, відлік яких починається с моменту розміщення питання замовником за замовчуванням:

- для міні-консультації – 2 години;

- для інших консультацій 8 годин;

але замовник міг встановити і інший строк, тому приймаючи замовлення, звертайте увагу на граничний термін, до закінчення якого ви повинні надати консультацію.

Точний час розміщення замовлення в сервісі зазначено в нижньому правому куті під питанням (від нього ведеться відлік часу).

При підготовці консультації контролювати час, який залишився, ви можете у своєму кабінеті. В розділу ваших консультацій біля кожної консультації, яка знаходиться в роботі вказано точний час, який залишився.

Якщо ви не встигли підготувати консультацію у встановлений термін, то ви автоматично позбавляєтеся права продовжувати підготовку цієї консультації, навіть якщо її чернетка у вас майже готова і залишилося тільки натиснути кнопку про відправку консультації замовнику. Тому цю кнопку потрібно натискати до закінчення відведеного терміну.

У вас є шанс все ж таки підготувати цю консультацію у випадку, якщо замовник направить в сервіс запит на цю консультацію знов.

Звертаємо увагу, що у випадку прострочення терміну підготовки трьох консультацій, ви автоматично будете позбавлені на 3 місяці права надавати платні консультації (приймати замовлення на консультації). Рекомендуємо не порушувати встановлені терміни і не братися за підготовку консультації, якщо ви не впевнені, що встигнете у встановлений термін.

Крім того за кожне прострочення терміну ваш рейтинг буде зменшуватись на 200 пунктів.

Такі вимоги до строків встановлені у зв'язку з тим, що не вкладаючись в граничний термін ви підводите замовника (можливо для нього було дуже важливо отримати відповідь до цього строку), а також інших консультантів, які могли б взяти дане питання і підготувати у встановлений термін (якби  його не взяли ви).

Не порушуйте строків, контролюйте час!

Якщо ніхто з консультантів на взявся за підготовку консультації за короткий термін (2 години), чи можу я знову направити запит всім консультантам з новим строком?

Коли ви встановлюєте малий (короткий) строк для підготовки консультації не тільки при міні-консультації, але також при виборі інших режимів (мінимальної вартості, договірної вартості), то є ймовірність що ваш запит не візьме жоден консультант. В цьом випадку ваше замовлення повернеться в ваш кабінет і ви маєте можливість знову направити ваш запит на консультацію всім консультантам. Для цього потрібно з вашого кабінету вибрати відповідний запит на консультацію і натистути на текст "очикує ваших дій" і після цього вибрати умови направлення запиту "стандартні" або "договірна вартість". Стандартні умови означають, що ви встановлюете вашу вартість, яку ви готові оплатити за консультацію. Режим "договірної вартості" означає, що ви не встановлюєте свою ціну, а очикуєте пропозицій від консультантів и після їх надходження обираєте найбільш привабливе.

В Базі консультацій я знайшла відповідь на цікаве для мене питання, але консультація надавалася раніше. Чи можна перевірити, чи не змінилися норми законодавства або висновки по цьому питанню?

Вам потрібно актуалізувати консультацію. Якщо ви припускаєте, що дана консультація могла застаріти в зв'язку зі змінами законодавства або практикою його застосування, то ви можете замовити актуалізацію консультації на необхідну вам дату (під відповідною консультацією ви маєте можливість натиснути кнопку «актуалізувати консультацію», цю кнопку можуть побачити тільки зареєстровані користувачі).

Ваш запит на актуалізацію отримає перш за все консультант, який надав раніше цю консультацію. Якщо він не може провести роботу по актуалізації цієї консультації по різним причинам, то ви маєте можливість направити свій запит на актуалізацію всім консультантів. Ваш запит буде розміщено в розділу ПИТАННЯ ОНЛАЙН, після чого той консультант, який може провести роботу по актуалізації візьметься за підготовку консультації.

Запит на актуалізацію консультації можуть направити тільки зареєстровані користувачі.

Якщо я вважаю, що відповідь мені надали невірну, оскільки консультант сослався на недіючі норми законодавства, як я можу поскаржитися на такого консультанта?

Ви маєте можливість залишити негативний відгук (скаргу) відносно цього консультанта. Для цього вам потрібно в своєму кабінеті відкрити консультацію, яку ви отримали і натиснути кнопку "ЗАЛИШИТИ ВІДГУК/СКАРГУ" та обрати СКАРГУ.

Якість підготовки консультацій, дотримання консультантами умов надання консультацій постійно моніториться через відгуки і скарги користувачів, які раніше отримали консультації на свої запити. Скарги можуть призвести до блокування консультанта або його повного виключення з сервісу.

Професійний рейтинг консультантів визначається показниками ефективності і активності, відгуками користувачів і відсутністю порушень правил порталі B2B CONSULT. Консультанти, що мають найвищі показники ефективності і активності перебувають в ТОП-100 консультантів.

У виняткових випадках адміністрація сервісу може скасувати консультацію по якій надійшла скарга, якщо вважає, що консультант не надав відповідь по суті питання замовника або надав не в повному обсязі (в цьому випадку кошти сплачені замовником повертаються йому на баланс).

Я хотів би задати питання конкретному консультанту безпосередньо, від якого раніше вже отримував консультації, як це зробити?

Перейдіть на сторінку цього консультанта на порталі B2B CONSULT і натисніть кнопку «Задати питання». Якщо така кнопка не активна або її взагалі нема на сторінці консультанта, то це означає, що від не може в даний час надавати прямі консультації.

Вказана на сторінці консультанта індикативна вартість застосовується для варіанта прямого запита консультанту, коли замовник хоче отримати консультацію від конкретного консультанта і направляє прямий запит такому консультанту. В цьому випадку індикативна вартість  - це орієнтир для замовника, який показує мінімальну вартість по якій консультант готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації.
 
Направляючи прямий запит консультанту, замовник може встановити і більшу вартість, якщо вважає, що його запитання складні, потребують багато часу для підготвки відповіді. При цьому, якщо консультант вважає, що він все одно не готовий за таку оплату взятися за цю консультацію, то у консультанта є можливість написати коментар із зазначенням вартості, за яку він готовий підготовити консультацію. В цьому випадку, якщо замовник згоден, то від внесе зміни і вкаже іншу вартість (так само у нього є можливість внести зміни у термін та інші умови). Але в будь-якому випадку у консультанта завжди є можливість просто не приймати запит якщо він не хоче займатися цим питанням за будь-які гроші.
 
У інших варіантах запитів (мінімальної вартості, договорної вартості, міні - консультації), крім прямого запита,  індикативна вартість не застосовується.
Як мені отримати консультацію на ім'я компанії, якщо я зареєстрований на порталі В2В КОНСАЛТ як фізична особа?

В вашому кабінеті ви маєте можливість вказати, що ви виступає від імені юрособи (оплачує від неї і бажає отримувати консультації на цю юридичну особу). Ця інформація, як і вся інша інформація про замовника є конфіденційною (не є доступною для третіх осіб, користувачів сайту).

Чи можу я отримати консультацію не державною мовою (українською), а на іншій мові?

Згідно з умовами роботи сервісу ви можете отримати консультацію на одній з трьох мов (українська, російська, англійська). Якщо ви задаєте питання українською мовою і в запиті не просите дати відповідь на англійській або російській мові, то консультацію ви отримаєте українською мовою. Якщо ж ви задаєте питання, наприклад, російською мовою, то і відповідь ви отримаєте на російській мові, відповідно якщо питання англійською, то і відповідь буде англійською.

Де я можу побачити як замовник: - свої запити на консультації, які я направляв в сервіс; - підготовлені для мене консультації; - використання своїх коштів?

Всі ваші запити, отримані консультації, розрахунки ви маєте можливість побачити в своєму особистому кабінеті. Для цього ви повинні зареєструватися і зайти в свій кабінет. Після реєстрації в онлайн сервісу всі користувачі мають свій особистий кабінет - кнопка у верхньому правому кутку порталу називається "Мій кабінет".

Як я буду знати, що консультація на мій запит вже готова? Де я можу її побачити?

Готова консультація відразу направляється до вашого кабінету, а також ви отримаєте повідомлення про готовність консультації на свою електронну пошту. З кабінету ви маєте можливість роздрукувати консультацію на папері чи зберегти її в електронному вигляді на фірмовому бланку онлайн сервісу B2B CONSULT (формат файлу pdf).

Чи маю я можливість, як замовник, надавати запит на консультацію через смартфон (планшет)?

Так, звісно. Онлайн сервіс працює на мобільних пристроях (смартфонах, планшетах) і ви можете направляти запити консультантам в сервіс, працювати у своєму кабінеті, переглядати консультації, які є в Базі. 

Чи можу я бути впевнений, що консультацію для мене підготує досвідчений і кваліфікований консультант?

Висока якість консультацій досягається за рахунок:

а) системи верифікації документів консультанта при реєстрації;

б) системи реальних відгуків і скарг;

в) системи блокування консультантів при наявності негативних відгуків, порушення термінів підготовки консультацій.

На порталі B2B CONSULT реєструються в якості консультантів фахівці, які можуть підтвердити свою кваліфікацію сертифікатами (свідоцтвами, дипломами): аудитори, адвокати, юристи, податкові консультанти, професійні бухгалтера та інші. Зареєстровані на порталі фахівці можуть надавати консультації після перевірки наданих документів адміністрацією портала.

Якість підготовки консультацій, дотримання консультантами умов надання консультацій постійно моніториться через відгуки і скарги користувачів, які раніше отримали консультації на свої запити. Скарги можуть призвести до блокування консультанта або його повного виключення з сервісу.

Професійний рейтинг консультантів визначається показниками ефективності і активності, відгуками користувачів і відсутністю порушень правил порталі B2B CONSULT. Консультанти, що мають найвищі показники ефективності і активності перебувають в ТОП-100 консультантів.

Чи можу я відзначити окремих консультантів як ОБРАНІ (мені подобаються відповіді деяких консультантів і я хочу слідкувати за їх новими консультаціями, а також направляти їм прямі запити)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраному консультанту (дивись скан). Ваші обрані консультанти знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обране". Там ви маєте можливість перейти на сторінку цього консультанта, побачити його консультації, натиснувши на слово "консультації". Також на сторінці консультанта ви можете поставити пряме запитання консультанту (якщо він доступний, то буде активна кнопка "поставити питання").

 

Чи можу я відзначити окремі консультації як ОБРАНІ (мені подобаються деякі консультації і я не хочу кожного разу їх шукати в БАЗІ КОНСУЛЬТАЦІЙ)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраній консультантації (дивись скан). Ваші обрані консультації знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обрані консультації". Там ви маєте можливість перейти на відповідну консультацію.

Який варіант направлення замовлення на консультацію вибрати: по фіксованій вартості чи по договірній?

Є два найпоширеніші варіанти.

Варіант фіксованої вартості передбачає, що ви встановлюєте вартість консультації, яку ви готові сплатити і після того як ви внесете відповідну суму на свій баланс, ваше запитання отримають консультанти. В цьому випадку, той консультант, який перший візьме ваш запит в роботу, той і повинен буде вам підготувати консультацію.

Цей варіант гарний тим, що ви самі встановлюєте вартість і досить швидко отримуєте консультацію (але пам'ятайте, що ваше запитання надійде консультантам тільки після поповнення вами балансу). Мінусом цього варіанту є те, що ви не вибираєте консультанта (який консультант візьме ваше замовлення першим, той і буде готовити консультацію). Можливість вибору консультанта передбачена другим варіантом договірної вартості.

 

Варіант договірної вартості передбачає, що ви не встановлюєте вартість вашого замовлення. У цьому випадку замовлення надходить в систему відразу і консультанти, хто готовий взятися за це питання, дають свої пропозиції щодо запропонованої ними вартості. Замовник отримує повідомлення про пропозиції консультантів і може вибрати з них ту пропозицію, яка йому більше подобається (повідомлення про пропозиції приходять по імейл і в особистий кабінет замовника). Після того, як замовник натисне кнопку про прийняття пропозиції відповідного консультанта, він повинен буде поповнити свій баланс на відповідну суму і після цього консультант зможе приступити до підготовки консультації.

При варіанті договірної вартості великим плюсом є можливість вибору замовником консультанта. При виборі консультанта рекомендується звертати увагу не тільки на запропоновану їм вартість по вашого запитання, а також важливо подивитися чи давав консультант раніше консультації по вашій темі, наскільки обґрунтовані і зрозумілі його консультації, які відгуки про цього консультанта залишили інші замовники. Все це можливо подивитися на особистій сторінці консультанта: там є посилання на всі його консультації і на відгуки.

Як при першому варіанті, так і при другому перевірити, чи надійшло ваше запитання консультантам і в якому воно статусі, можна на сторінці ПИТАННЯ ОНЛАЙН - якщо воно є на цій сторінці, то це означає, що питання надійшов консультантам, (аналогічно статус вашого замовлення можна також подивитися в вашому кабінеті в розділі консультацій). Після того, як консультант закінчить консультацію, то ваше питання разом з консультацією зі сторінці ПИТАННЯ ОНЛАЙН перейде на сторінку БАЗА КОНСУЛЬТАЦИЙ.

Не забувайте, що для того, щоб бачити всю інформацію про ваше замовлення і вчасно реагувати на пропозиції консультантів, необхідно бути авторизованим.

Що таке спеціалізації консультантів?

Галузі (сфери права) за якими спеціалізується консультант і може підготувати консультацію за запитом замовника.

Які спеціалізації ви виберете, по таким і будете отримувати імейли-повідомлення про надходження в онлайн сервіс запитів на консультації. 

Якою мовою я, як консультант, можу підготувати консультацію?

Згідно з умовами роботи сервісу, питання і відповіді на них можуть бути на одному з трьох мов (українська, російська, англійська). Ви повинні давати консультацію на тій мові, на якій поставлено питання, якщо інше не вказує замовник в своєму запиті. Якщо ви не можете дати відповідь на тій мові, на якому просить дати відповідь замовник, то ви не повинні братися за підготовку такої консультації.

Де я можу побачити, як консультант: - консультації, які я готував на запити замовників; - чернетки ще не готових консультацій; - баланс коштів, які я заробив за підготовку консультацій?

Вся ваші консультації, які ви ще в процесі підготовки (їх чернетки) з вказаним часом, що залишився, раніше підготовлені консультації і статті. В кабінеті ви маєте можливість побачити ваші розрахунки, баланс коштів, які ще не перераховані на ваш банківський рахунок.

Прямо в кабінеті ви маєте можливість готувати нові консультації і статті. В кабінеті показується статус всіх ваших консультацій.

Коли я, як консультант, можу отримати зароблені мною кошти за поточний місяць?

По закінченню кожного місяця ви маєте можливість перераховувати кошти з вашого особистого рахунку в сервісі на ваш банківський рахунок. Для цього в особистому кабінеті перейдіть в розділ "Історія платежів" натисніть кнопку "Подати заявку на вивід коштів". Протягом 5 робочих днів заявлені вами кошти будуть перераховані на банківський рахунок. Банківські реквізити вказуються у вашому кабінеті в розділу "Налаштування".

Зверніть увагу на наступне. Якщо ви зареєстровані від юридичної особи, то повинні бути вказані банківські реквізити юридичної особи. Якщо ви ФОП, то вказуйте ваші банківські реквізити ФОП, а якщо самозайнята особа, то банківські реквізити самозайнятої особи.


Якщо ви не надасте заяву по закінченню поточного місяця, то ви маєте можливість заявити перерахування коштів на свій банківський рахунок у будь-якому наступному місяці.

Нагадуємо, що сервіс не передбачає щоб консультант реєструвався як фізособа, яка не є підприємцем (ФОП) чи самозайнятою особою. Виключення є тільки для консультантів, які зареєстровані в сервісу від юридичної особи (в цьому випадку дохід перераховується на банківський рахунок юрособи).

Якщо на момент перерахування коштів виявиться, що консультант не є ФОП або самозайнятою особою, то сервіс не зможе перераховувати консультанту заявлених ним коштів за надані консультації.

Консультант, який припинить свою діяльність в якості ФОП (виключений з держреєстру) чи самозайнятої особи (знятий з обліку в податковій), повинен буде перереєструватися в сервісу від юридичної особи або повідомити адміністрацію онлайн сервісу про необхідність припинення своєї реєстрації в якості консультанта.

Як я можу публікувати на порталі В2В крім платних консультацій, також безкоштовні статті і що це мені дає?

Для того, щоб публікувати на порталі B2BConsult (в Базі консультацій) свої безкоштовні статті, вам потрібно увійта в онлайн сервіс як консультант і натиснути кнопку "ДОДАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ" (синя кнопка знаходиться вгорі праворуч від головного меню, дивись скан).

Статтю ви готуєте в сервісі подібно підготовки консультацій (можливо також, як і консультації, готовити і зберігати в режимі чернетки).

Кожна ваша стаття добавляє вам в рейтинг по 200 пунктів

Ваші статті будуть сприяти підвищенню вашого рейтингу в сервісі. По вашим статтям як і по платним консультаціям замовники будуть вас оцінювати як фахівця. Це буде впливати на рішення замовника вибрати вас при прямому запиті консультації або при виборі замовником вашої пропозиції, якщо замовник направив в сервіс запит по "договірної вартості".

Враховуючи, що поки онлайн сервіс в стадії розвитку і ще мало надходить замовлень на платні консультації, то саме ваші статті на цьому етапі зможуть підкреслити вашу професійність в напрямках, за якими ви спеціалізуєтеся.

Прохання не копіювати будь-які тексти з інтернету. Зміст статті повинен бути унікальним.

Як я можу отримувати оперативну інформацію про нові запити на консультації, які поступають в сервіс, що відносяться до моєї спеціалізації?

У є декілька можливостей отримувати оперативну інформацію про нові запити на консультації:

- заходити регулярно на сторінку сервісу ПИТАННЯ ОНЛАЙН (https://b2bconsult.ua/online);

- отримувати на електрону пошту повідомлення про надходження нових запитів в сервіс В2В, що відносяться до моєї спеціалізації;

Для отримання повідомлення (сповіщення) про нові запити необхідно, щоб у вашому кабінеті в розділі «СПОВІЩЕННЯ» стояла відмітка про отримання сповіщень, та вказаний періодичність отримання їх отримання.

Я зареєстрован консультантом від аудиторської компанії, але більше не працюю в цій компанії. Як я могу надавати консультації і надалі в сервісі В2В, але як консультант-підприємець)?

Ви маєте можливість бути зареєстрованим в сервісі від юридичної особи або як фізична особа – підприємець (ФОП) або я самозайнята особа. Якщо ви були консультантом від юридичної особи і вам потрібно перейти на ФОП, то зайдіть у свій кабінет і натисніть кнопку «ЗМІНИТИ ТИП АККАУНТУ», після чого виберіть потрібний вам тип. Після переходу і перевірки адміністратором ви отримаєте можливість надавати платні консультації.

Я планую зареєструватись консультантом юридичної компанії, яка вже є в онлайн сервісі, як я можу це зробити?

Вам потрібно зареєструватися консультантом і зробити вибір між юридичної особи або ФОП або самозайнята особа. При виборі юридичної особи ви зможете зробити вибір між юридичними особами, які вже є в онлайн сервісі, ввівши не менше трьох букв з назви вашої компанії у відповідну графу. Якщо такої компанії не знайдено в онлайн сервісі, то потрібно зареєструвати нову юридичну особу.

Я хочу зареєструватися консультантом, але маю тільки диплом про закінчення університету, чи маю я таку можливість?

Ні, наявність тільки диплому і без практичного досвіду у відповідній сфері діяльності не дає права стати консультантом онлайн сервісу. Якщо є тільки диплом, але при наявності практичного досвіду не менше п'яти років, реєстрація можлива, як виняток, за рішенням адміністрації сервісу.

На порталі B2B CONSULT можуть зареєструватися в якості консультантів фахівці, які підтвердили свою кваліфікацію відповідними сертифікатами (свідоцтвами, витягами з реєстрів): аудитори, адвокати, юристи, податкові консультанти, експерти, професійні бухгалтера та інші. Реєстрація проводиться після перевірки наданих документів.

Чи маю я можливість, як консультант, приймати запити на консультації, готовити консультації з використанням смартфона (планшета)?

Так, ви маєте таку можливість, тому що онлайн сервіс добре працює як на смартфонах, так и на планшетах і ви маєте можливість приймати запити на консультації, готовити відповіді у своєму кабінеті, зберігати чернетки ще не готових консультацій.

Наша юридична компанія бажає використовувати сервіс В2В для надання онлайн консультацій в сфері напрямків своєї правової спеціалізації. Як наша компанія може зареєструватися в сервісі?

Для того, щоб ваша компанія в особі ваших фахівців приймала замовлення і надавала платні консультації треба зареєструвати хоча б одного фахівця, який буде представляти вашу компанію, виступати від її імені в онлайн сервісі, надаючи консультації. Для цього цей фахівець повинен заповнити відповідні графи при реєстрації. Якщо від компанії зареєстровано декілька фахівців, то один з них веде профіль вашої компанії (вказуючи або роблячи при необхідності зміни в контактні дані, сайт компанії, спеціалізацію, лого компанії). Сторінка компанії в онлайн сервісі B2BConsult це ваша візитна картка.

Я, як консультант, коли приймаю запит на консультацію, не бачу хто надав запит. Чи маю я можливість побачити хто є замовником?

Згідно з Правилами сервісу дані про замовників конфіденційні. Як показує практика, тільки в цьому випадку замовники готові направляти в сервіс свої запитання.

Як розраховується рейтинг консультанта?

На рейтинг консультантів впливають в бік підвищення підготовлені платні консультації, отримані позитивні відгуки від замовників, розміщені в Базі консультацій безкоштовні статті. Крім того, в бік зниження рейтингу впливають отримані скарги (негативні відгуки) від замовників та прострочені (не виконані у встановлений замовниками термін) консультації.

Розрахунок такий:

платна консультація = +пункти в розмірі подвійної вартості консультації;

безкоштовна стаття = +200 пунктів;

позитивний відгук = +200 пунктів;

негативний відгук (скарга) = -200 пунктів;

прострочений термін = -200 пунктів;

Якщо я візьму в роботу замовлення на консультацію, і це ж замовлення візьмуть інші консультанти, то замовник потім буде вибирати чия консультація краще і тому консультанту заплатить?
Якщо ви візьмете замовлення в роботу, то ніхто інший із консультантів не зможе взяти його теж. Система працює таким чином, що замовлення отримує тільки той консультант, який перший підтвердив його прийняття. При цьому ви стаєте відповідальним за підготовку консультації у строк, встановлений замовником.
 
Після виконання роботи і відправлення замовнику консультації автоматично виконується наступне:
 
- на ваш баланс відразу ж зараховується вартість консультації;
 
 - консультація відразу ж розміщується в розділі БАЗА КОНСУЛЬТАЦІЙ.
 
Як ви бачите, замовник не може вибирати, чия консультація краще і не буде відбуватися ситуація, що ви даремно готували консультацію. Але потрібно пам'ятати наступне: якщо ви неякісно підготували консультацію, то у замовника є важелі впливу на вас шляхом надсилання скарги по відповідній консультації (скарги як відомо знижують ваш рейтинг в сервісі, а також можуть призвести аж до тимчасового блокування вас як консультанта).
Чи можу я відзначити окремих консультантів як ОБРАНІ (мені подобаються відповіді деяких консультантів і я хочу слідкувати за їх новими консультаціями)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраному консультанту (дивись скан). Ваші обрані консультанти знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обране". Там ви маєте можливість перейти на сторінку цього консультанта, побачити його консультації, натиснувши на слово "консультації".

 

Чи можу я відзначити окремі консультації як ОБРАНІ (мені подобаються деякі консультації і я не хочу кожного разу їх шукати в БАЗІ КОНСУЛЬТАЦІЙ)?

Ви маєте можливість ставити відмітку (позначку) на обраній консультантації (дивись скан). Ваші обрані консультації знаходяться у вашему кабінеті в розділі "обране". Там ви маєте можливість перейти на відповідну консультацію.

Як розраховується рейтинг консультанта і на що він впливає?
ЩО ВПЛИВАЄ НА ВЕЛИЧИНУ РЕЙТИНГУ?
 
На підвищення рейтингу відповідного консультанта насамперед впливають:
його платні консультації (кількість пунктів = вартість консультації з коефіцієнтом 2),
- позитивні відгуки замовників, які отримали відповідну консультацію (+200 пунктів за відгук),
- статті, що публікуються консультантом в Базі (+200 пунктів за статтю).
Крім того, потрібно враховувати, що на зниження рейтингу впливають:
- негативні відгуки (скарги), які можуть давати консультантам замовники, які отримали відповідну консультацію (-200 пунктів за скаргу),
- кожне прострочення терміну підготовки консультації рейтинг консультанта буде зменшуватись на 200 пунктів.
 
РЕЙТИНГ ВПЛИВАЄ НА ПРЯМІ ЗАПИТИ ЗАМОВНИКІВ!
 
Рейтинг перш за все впливає на рішення замовників направити вам прямий запит на консультацію, оскільки перш ніж дати прямий запит консультанту, замовник буде оцінювати його на підставі рейтингу консультанта і вже наявних в Базі платних консультацій, які цей консультант раніше вже давав іншим замовникам, а також безкоштовним статтям, які цей консультант опублікував в Базі консультацій. Замовники знайомляться з консультаціями цього консультанта, наскільки вони зрозуміло написані і юридично аргументовані і після цього вирішують кому з консультантів направити прямий запит. Консультації безпосередньо впливають на рейтинг: платна консультація додає бали в рейтинг з розрахунку вартості платної консультації помножена на 2, а кожна безкоштовна стаття додає до рейтингу по 200 балів.
 
Тому, чим більше у консультанта буде платних консультацій і безкоштовних статей, тим у нього вище рейтинг, а отже, збільшується ймовірність направлення замовником прямого запиту консультанту.
 
 
 
РЕЙТИНГ ВПЛИВАЄ НА ВИБІР КОНСУЛЬТАНТА ЗАМОВНИКОМ ПРИ НАПРАВЛЕНІ ЗАПИТА НА КОНСУЛЬТАЦІЮ В РЕЖИМІ ДОГОВІРНОЇ ВАРТОСТІ!
 
Рейтинг впливає на вибір замовником відповідного консультанта в разі, якщо запит замовник направив в режимі «договірної вартості». При цьому режимі замовник отримує від різних консультантів пропозиції про вартість підготовки для нього консультації. З отриманих пропозицій замовник повинен вибрати пропозицію тільки одного консультанта і це не обов'язково буде той, хто запропонував найменшу вартість. Адже замовнику потрібна не тільки прийнятна ціна, але також і якість консультації, залежна безпосередньо від кваліфікації та професіоналізму консультанта, які замовник може оцінити, ознайомившись з наявними в Базі консультаціями (раніше даними консультантом іншим замовникам або з безкоштовними статтями цього консультанта).
 
ВАЖЛИВО! Сервіс працює в автоматичному режимі! Ніхто не може в ручну розподіляти замовлення між консультантами або впливати на вибір замовником того чи іншого консультанта, крім вас самих!
Чи можу я зареєструватися консультантом як фізособа, яка не є ні підприємцем (ФОП), ні самозайнятою особою?

Ні, сервіс не передбачає щоб консультант реєструвався як фізособа, яка не є підприємцем (ФОП) чи самозайнятою особою. Виключення є тільки для консультантів, які зареєстровані в сервісу від юридичної особи (в цьому випадку дохід перераховується на банківський рахунок юрособи).

У зв'язку з цим ми просимо консультантів (ФОП або самозайнятих осіб) надавати в сервіс скан документу, який підтверджує реєстрацію як ФОП (витяг з держреєстру) або сомозайняту особу (довідка 4-ОПП або 34-ОПП).

Якщо на момент перерахування коштів виявиться, що консультант не є ФОП або самозайнятою особою, то сервіс не зможе перераховувати консультанту заявлених ним коштів за надані консультації.

Консультант, який припинить свою діяльність в якості ФОП (виключений з держреєстру) чи самозайнятої особи (знятий з обліку в податковій), повинен буде перереєструватися в сервісу від юридичної особи або повідомити адміністрацію онлайн сервісу про необхідність припинення своєї реєстрації в якості консультанта.

 

Звертаємо увагу що це не стосується консультантів які зареєстрована в сервісу від юридичної особи (в цьому випадку дохід перераховується на банківський рахунок юрособи).

Якщо консультант отримає негативний відгук (скаргу), на що це може впливати?

Отримання негативного відгуку (скарги) впливає на наступне:

- знижує рейтинг консультанта на 200 пунктів;

- зменшує ймовірність вибору консультанта ішншими замовниками (на сторінці консультанта користувачі сервісу можуть побачити всі ваши відгуки та консультації);

- наявність у консультанта 3 або більше негативних відгуків (скарг), згідно з правилами сервісу, це підстава позбавити права надавати надалі платні консультації не меньш чим на 3 місяці. Якщо після цього консультант отримає вдруге 3 негативних відгука (скарги), то це є підставою для блокування консультанта (деактивації його реєстрації і видалення його облікового запису);

У виняткових випадках Адміністрація сервісу може позбавити консультанта надавати далі платні консультації вже після отримання консультантом 2 скарг, якщо вважає, що консультант надає консультації, які не відповідають законодавству. У цьому випадку деактивація профілю (облікового запису) консультанта проводиться на строк 3 і більш місяців.

У виняткових випадках адміністрація сервісу може скасувати консультацію по якій надійшла скарга, якщо вважає, що консультант не надав відповідь по суті питання замовника або надав не в повному обсязі (в цьому випадку кошти сплачені замовником повертаються йому на баланс).

Для захисту від необґрунтованих відгуків і відгуків, які ображають консультанта як особистість адміністрація сервісу буде вживати необхідних заходів. Визнавати відгук необґрунтованим або образливим - це виняткова компетенція адміністрації сервісу.

Чи можу я, як консультант, вказувати свій телефон або імейл в пропозиціях або коментарях до замовлень на консультації?

Ні не можете. Правила сервісу не передбачають вказувати свій телефон або імейл в пропозиціях або коментарях до замовлень на консультації.

Це випливає з наступного:

1) ваш телефон в будь-якому випадку зазначений у ваших контактних даних та будь-хто може при бажанні з ним ознайомитися;
2) консультації даються в письмовому вигляді і вам зарахується оплата на особистий рахунок відразу після направлення замовнику письмової консультації. Якщо ви дасте замовнику консультацію тільки по телефону, то в цьому випадку система не зарахує вам автоматично оплату за консультацію;
3) ви можете тільки після надання письмової консультації при бажанні ще по телефону проконсультувати замовника.

Якщо адміністрацією сервісу будуть виявлені неодноразові такі порушення Правил сервісу, то це підстава для відсторонення консультанта від надання консультацій не менш як на 3 місяці без попередження. 

Якщо я не хочу отримувати на мій імейл сповіщення (повідомлення) про нові замовлення, як я можу відмовитися від розсилки?

Якщо вам достатньо стежити за надходженням нових замовлень на консультації на порталі в розділу ПИТАННЯ ОНЛАЙН, то у вас є кілька можливостей змінити налаштування у вашому кабінеті в розділу "налаштування" підрозділ "сповіщення" (скан додається):

- зовсім вимкнути надходження повідомлень (сповіщень) про нові замовлення;

- змінити імейл, на який будуть надходити ці замовлення;

- змінити періодичність (наприклад, встановити надходження раз на тиждень);

Чи є обмеження кількості платних консультацій, які можна надавати протягом місяця?

Є такі обмеження по кількості консультацій за місяц:

1) система онлайн сервісу не дозволяє приймати замовлення або надавати свої пропозиції частіше ніж 1 раз на годину (за 60 хвилин).

2) система онлайн сервісу не дозволяє надавати протягом календарного місяця одному консультанту більше ніж 30 платних консультацій. Наприклад, протягом квітня консультант вже дав 30 платних консультацій (в цю кількість не входять його пропозиції, які не були прийняті замовниками, а тільки ті, за якими були підготовлені платні консультації і опубліковані в Базі). Отже до кінця квітня він уже не може надавати інші платні консультації, але вже з травня він знову може дати 30 платних консультацій. 

Ці два обмеження не стосуються прямих замовлень і статей. Вони надаються без жодних обмежень.