Правила використання сервісу і конфіденційність

Онлайн сервіс B2B CONSULT - це повністю автоматизована система, яка є відкритим интернет ресурсом! Сервіс призначений для отримання оперативнихконсультацій в письмовому вигляді в онлайн режимі на будь-які запитання щодо законодавства (оподаткування, бухгалтерського обліку, трудового законодавства, господарського, митного, кримінального права, житлового, спадкового законодавства, тощо).

Ставити запитання і отримувати консультації можуть тільки зареєстровані користувачі.

Консультації надають зареєстровані на порталі B2B CONSULT як окремі фахівці (аудитори, адвокати, юристи, податкові консультанти, сертифіковані бухгалтера, експерти та інші фахівці) в якості підприємців або самозайнятих осіб, так і аудиторські, юридичні, консультаційні компанії. 

Онлайн сервіс не передбачає ручного розподілу замовлень між консультантами або впливу на вибір замовником того чи іншого консультанта!

 

ВАРІАНТИ НАПРАВЛЕННЯ ЗАПИТІВ НА КОНСУЛЬТАЦІЇ 

Користувач може направляти в сервіс питання, вибравши при цьому один з варіантів:

1) встановити мінімальну ціну, яку він готовий сплатити за цю консультацію;

2) вибрати договірну ціну консультації;

3) направити пряме запитання вибраному консультанту;

4) вибрати режим чата з консультантом (можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм);

5) направити запит на безкоштовну консультації (але такі запити не мають гарантії відповіді, тому що в першу чергу розглядаються платні консультації).

У першому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який підтвердить свою згоду, повинен підготувати консультацію за встановленою замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником). Якщо замовник з наданих пропозицій протягом 3 годин не вибере жодного консультанта і не анулює своє замовлення, то адміністрація сервісу може на свій розсуд (автоматично системой сервісу) вибрати одну з пропозицій для підготовки консультації.

У другому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який запропонує найбільш привабливу вартість для замовника, повинен підготувати консультацію за узгодженою з замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником).

У третьому варіанті користувач сам вибирає того консультанта, від якого хоче отримати консультацію по індикативній вартості (ціна показується в профілі консультанта). Індикативна вартість – це мінімальна вартість для прямих запитів до консультанта, за якою він готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації. При прямому зверненні замовник може отримати консультацію за договірною вартістю, але не нижче індикативної. За своєю суттю індикативна ціна - це індикатор (орієнтир) для замовника.

У четвертому варінаті замовник має можливість поспілкуватися з вибраним консультантов в чаті, обговоривши з ним питання, які його турбують. Можливо під час чату домовитися з консультантом продовжити спілкування по телефону за допомогою месенджерів вайбер чи телеграм. Якщо замовник з наданих пропозицій протягом 3 годин не вибере жодного консультанта і не анулює своє замовлення, то адміністрація сервісу може на свій розсуд (автоматично системой сервісу) вибрати одну з пропозицій.

У п'ятому варіанті замовник має можливість направити запит на безкоштовну консультацію, але такі запити не мають гарантії відповіді, тому що в першу чергу розглядаються платні консультації. Тому якщо замовник хоче отримати оперативно професійну і повну консультацію, то не рекомендується вибирати безкоштовне питання, а встановивши прийнятний розмір оплати, направити запит на платну консультацію.

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ: ОСОБИСТІ ДАНІ ЗАМОВНИКІВ, ЇХ ЗАПИТИ І КОНСУЛЬТАЦІЇ

Якщо замовник встановить, що його питання носить конфіденційний характер, то ні питання, ні консультація з цього питання не будуть доступні третім особам. В цьому випадку за забезпечення конфіденційності додатково до вартості консультації замовник доплачує 20% порталу B2B CONSULT. Якщо питання не визначено як конфіденційне, то таке питання і консультація розміщуються у відкритому доступі в Базі готових консультацій.

Надати консультації статус "конфіденційності" може не тільки замовник, але також консультант. Якщо консультант ставить відмітку про конфіденційність, то з його балансу утримується 20% від ціни консультації (в цьму випадку вартість консультації для консультанта зменьшується на цю суму, яка є винагородою сервісу з коштів отриманих сервісом від замовника). Доступ до тексту такої консультації буде закритий для третіх осіб. Наприклад в разі, коли консультант хоче закрити текст консультації, якщо згідно закону, свої практичні поради консультант вважає адвокатською таємницею.

У випадку встановлення замовником режиму «конфіденційності», консультанту (якщо він теж хоче зробити консультацію конфіденційною) вже не потрібно встановлювати «конфіденційність». В цьому випадку 20% сервісу сплачує замовник додатково, а не консультант. 

Незалежно від того, є питання конфіденційним чи ні, в будь-якому випадку, замовника не можуть ідентифікувати інші користувачі порталу і треті особи (фактично користувач є анонімною особою, будь-які його особисті дані недоступні іншим користувачам порталу та третім особам).

  

МІНІ - КОНСУЛЬТАЦІЇ

При направлені свого питання в сервіс замовник може встановити, що йому досить міні-консультації. У цьому випадку вважається, що досить лише короткої відповіді консультанта без посилань на норми законодавства. При цьому розмір оплати міні-консультації 200 грн, а максимальний час для відповіді - 2 години.

  

АКТУАЛІЗАЦІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ

База консультацій, які не є конфіденційними, знаходиться у вільному доступі і будь-який користувач (відвідувач) порталу B2B CONSULT може з ними ознайомитися. Зареєстровані користувачі можуть замовити актуалізацію консультацій, раніше розміщених в Базі, якщо йому потрібна відповідь на точно таке ж питання, але користувач не впевнений, що норми законодавства не змінилися і консультація також актуальна, як і раніше. Актуалізація проводиться по одному з варіантів сервісу, зазначених вище.

  

МОВА ЗАПИТІВ І КОНСУЛЬТАЦІЙ

Питання в сервіс замовник може направити одною з наступних мов: українська, російська, англійська. Консультація надається мовою на якій поставлено питання.

  

КОНСУЛЬТАЦІЇ НА БЛАНКУ СЕРВІСУ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ

Замовник може зберегти консультацію в електронному вигляді в форматі pdf або роздрукувати на папері. Консультація зберігається і роздруковується на бланку порталу.

  

ВІДГУКИ (ПОЗИТИВНІ АБО НЕГАТИВНІ)

Замовник, який отримав консультацію на своє питання, може залишити відгук (позитивний або негативний) щодо консультанта, який підготував консультацію. Відгуки враховуються при визначенні рейтингу консультантів і допомагають іншим замовникам визначитися з вибором консультанта при бажанні отримати консультацію за договірною вартістю або при прямому зверненні до конкретного консультанта.

  

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ЗАМОВНИКА

Кожен замовник має свій особистий кабінет, в якому він може бачити отримані раніше консультації і свої питання, які знаходяться ще в роботі або які ще не взяті в роботу. Також в кабінеті замовник може контролювати свої розрахунки за консультації і поповнювати свій баланс.

  

КОНСУЛЬТАНТИ

В онлайн сервісі реєструються в якості консультантів фахівців, які можуть підтвердити свою кваліфікацію сертифікатами (свідоцтвами, дипломами): аудитори, адвокати, юристи, податкові консультанти, професійні бухгалтера та інші. Консультанти можуть реєструватися як підприємці, самозайняті осіби, так і від імені аудиторських, юридичних, консультаційних компаній.

Всі фахівці проходять контроль і верифікацію на порталі при їх реєстрації. Крім того сервісом проводиться постійний моніторинг виконання консультантами умов надання консультацій на порталі та на предмет наявності негативних відгуків. В окремих випадках (при наявності певної кількості негативних відгуків, при порушеннях консультантом умов надання консультацій) робота консультанта може бути заблокована, після чого він не зможе надавати консультації на порталі.

Якщо консультант не встиг виконати консультацію вчасно, згідно з Правилами онлайн сервісу він звільняється від виконання цієї роботи. Рекомендуємо виконувати роботу у встановлений строк. Після третього порушення строку підготовки консультацій консультанту буде відключена можливість приймати заявки на консультації на 3 місяці.

Якість підготовки консультацій, дотримання консультантами умов надання консультацій постійно моніториться через відгуки замовників. Негативні відгуки можуть призвести до блокування консультанта або його повного виключення з сервісу.

Оплата консультантам здійснюється за підсумками місяця на підставі звіту, підписаного адміністрацією сервісу.

Професійний рейтинг консультантів визначається показниками ефективності і активності, відгуками користувачів і відсутністю порушень правил порталі B2B CONSULT. Консультанти, що мають найвищі показники ефективності і активності перебувають в ТОП-100 консультантів. 

 

Дивіться також

ВІДПОВІДІ НА РІЗНІ ПИТАННЯ ВІДНОСНО ФУНКЦІОНУВАННЯ ОНЛАЙН СЕРВІСУ 

Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram