Як замовити консультацію

Якщо коротко:

1) Задати питання;

2) Встановити вартість консультації, яку ви згодні оплатити;

3) Оплатити консультацію;

4) Отримати відповідь.

 

ВАРІАНТИ НАПРАВЛЕННЯ ЗАПИТІВ НА КОНСУЛЬТАЦІЇ 

Користувач може направляти в сервіс питання, вибравши при цьому один з варіантів:

1) встановити мінімальну ціну, яку він готовий сплатити за цю консультацію;

2) вибрати договірну ціну консультації;

3) направити пряме запитання вибраному консультанту;

У першому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який підтвердить свою згоду, повинен підготувати консультацію за встановленою замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником).

У другому варіанті питання надсилається всім консультантам і один з них, який запропонує найбільш привабливу вартість для замовника, повинен підготувати консультацію за узгодженою з замовником ціною протягом 8 годин (якщо більший строк не встановлений замовником).

У третьому варіанті користувач сам вибирає того консультанта, від якого хоче отримати консультацію по індикативній вартості (ціна показується в профілі консультанта). Індикативна вартість – це мінімальна вартість для прямих запитів до консультанта, за якою він готовий взятися за роботу з підготовки найпростішої консультації. При прямому зверненні замовник може отримати консультацію за договірною вартістю, але не нижче індикативної. За своєю суттю індикативна ціна - це індикатор (орієнтир) для замовника.

  

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ: ОСОБИСТІ ДАНІ ЗАМОВНИКІВ, ЇХ ЗАПИТИ І КОНСУЛЬТАЦІЇ

Якщо замовник встановить, що його питання носить конфіденційний характер, то ні питання, ні консультація з цього питання не будуть доступні третім особам. В цьому випадку за забезпечення конфіденційності додатково до вартості консультації замовник доплачує 20% порталу B2B CONSULT. Якщо питання не визначено як конфіденційне, то таке питання і консультація розміщуються у відкритому доступі в Базі готових консультацій.

Незалежно від того, є питання конфіденційним чи ні, в будь-якому випадку, замовника не можуть ідентифікувати інші користувачі порталу і треті особи (фактично користувач є анонімною особою, будь-які його особисті дані недоступні іншим користувачам порталу та третім особам).

  

МІНІ - КОНСУЛЬТАЦІЇ

При направлені свого питання в сервіс замовник може встановити, що йому досить міні-консультації. У цьому випадку вважається, що досить лише короткої відповіді консультанта без посилань на норми законодавства. При цьому розмір оплати міні-консультації 50 грн, а максимальний час для відповіді - 2 години.

  

АКТУАЛІЗАЦІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ

База консультацій, які не є конфіденційними, знаходиться у вільному доступі і будь-який користувач (відвідувач) порталу B2B CONSULT може з ними ознайомитися. Зареєстровані користувачі можуть замовити актуалізацію консультацій, раніше розміщених в Базі, якщо йому потрібна відповідь на точно таке ж питання, але користувач не впевнений, що норми законодавства не змінилися і консультація також актуальна, як і раніше. Актуалізація проводиться по одному з варіантів сервісу, зазначених вище.

  

МОВА ЗАПИТІВ І КОНСУЛЬТАЦІЙ

Питання в сервіс замовник може направити одною з наступних мов: українська, російська, англійська. Консультація надається українською мовою або тією мовою, на якій поставлено питання.

  

КОНСУЛЬТАЦІЇ НА БЛАНКУ СЕРВІСУ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ

Замовник може зберегти консультацію в електронному вигляді в форматі pdf або роздрукувати на папері. Консультація зберігається і роздруковується на бланку порталу з підписом від адміністрації порталі B2B CONSULT.

 

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ЗАМОВНИКА

Кожен замовник має свій особистий кабінет, в якому він може бачити отримані раніше консультації і свої питання, які знаходяться ще в роботі або які ще не взяті в роботу. Також в кабінеті замовник може контролювати свої розрахунки за консультації і поповнювати свій баланс.

 

Замовникам доступні:

а) режим мінімальної ціни консультації (замовник встановлює ціну сам);

б) режим договірної ціни консультації;

в) режим міні-консультації;

г) режим прямого запиту консультанту;

д) режим актуалізації консультації;

е) режим конфіденційності консультації (в цьому режимі консультації недоступні для інших користувачів);

 

Замовники мають можливості:

а) давати запити, використовуючи всі доступні режим

а) мінімальні терміни для отримання консультацій: 2 години для міні-консультації і 8 годин для інших консультацій (є можливість встановлювати інші терміни);

б) база готових консультацій відкрита всім користувачам (крім конфіденційних консультацій);

в) дані замовників повністю конфіденційні;

г) активний особистий кабінет;

 

Дивіться також

ВІДПОВІДІ НА РІЗНІ ПИТАННЯ ВІДНОСНО ФУНКЦІОНУВАННЯ ОНЛАЙН СЕРВІСУ