; ;
ЗАМОВЛЕННЯ НА ЮРИДИЧНІ АБО АУДИТОРСЬКІ ПОСЛУГИ (на цій сторінці розміщуються замовлення на послуги, крім консультацій) 2
Надати нове замовлення

Замовники, яким потрібні юридичні або аудиторські послуги (за винятком замовлень на консультації, які розміщуються в розділі

ПИТАННЯ ОНЛАЙН

) можуть замовити таку послугу у консультантів на сторінці сервісу

ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

.

Нове замовлення на послуги надсилається всім консультантам і публікується на сторінці

ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

.

Консультанти можуть направляти свої пропозиції (із зазначенням запропонованої ціни, коментаря та терміну виконання) до відкритих замовлень.

Система приймає пропозиції тільки від тих консультантів, які протягом попереднього місяця або поточного (у якому подається пропозиція) підготували хоча б одну письмову консультацію або безкоштовну статтю. Якщо консультант цього не робив, то він не має можливості давати пропозиції у відповідному місяці (тобто у нього немає кнопки «НАПРАВИТИ ПРОПОЗИЦІЯ»).

Замовлення вважається завершеним з моменту, коли замовник вибере одного з виконавців. Контактні дані замовника відкриються тому консультанту, пропозицію якого обере замовник (імейл, телефон).

Якщо протягом 30 днів замовник не отримав жодної пропозиції або не вибрав з пропозицій, що надійшли жодної, то замовлення вважається закритим без обраного виконавця.

Через сервіс ніякі розрахунки і платежі не проходять по замовленнях на ці послуги, сторони проводять розрахунки безпосередньо минаючи систему сервісу. Звертаємо увагу, що сервіс не отримує будь-якого винагороди за проведені тендери. Тому всі правовідносини (права і обов'язки) між замовником і виконавцем і розрахунки здійснюються за двосторонньою угодою між ними без участі сервісу.

Замовники, яким потрібні юридичні або аудиторські послуги (за винятком замовлень на консультації, які розміщуються в розділі

ПИТАННЯ ОНЛАЙН

) можуть замовити таку послугу у консультантів на сторінці сервісу

ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

.

Нове замовлення на послуги надсилається всім консультантам і публікується на сторінці

ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

.

Консультанти можуть направляти свої пропозиції (із зазначенням запропонованої ціни, коментаря та терміну виконання) до відкритих замовлень.

Система приймає пропозиції тільки від тих консультантів, які протягом попереднього місяця або поточного (у якому подається пропозиція) підготували хоча б одну письмову консультацію або безкоштовну статтю. Якщо консультант цього не робив, то він не має можливості давати пропозиції у відповідному місяці (тобто у нього немає кнопки «НАПРАВИТИ ПРОПОЗИЦІЯ»).

Замовлення вважається завершеним з моменту, коли замовник вибере одного з виконавців. Контактні дані замовника відкриються тому консультанту, пропозицію якого обере замовник (імейл, телефон).

Якщо протягом 30 днів замовник не отримав жодної пропозиції або не вибрав з пропозицій, що надійшли жодної, то замовлення вважається закритим без обраного виконавця.

Через сервіс ніякі розрахунки і платежі не проходять по замовленнях на ці послуги, сторони проводять розрахунки безпосередньо минаючи систему сервісу. Звертаємо увагу, що сервіс не отримує будь-якого винагороди за проведені тендери. Тому всі правовідносини (права і обов'язки) між замовником і виконавцем і розрахунки здійснюються за двосторонньою угодою між ними без участі сервісу.