Захист прав споживачів 43
Захист прав споживачів
Відмова в поверненні коштів за товар
Добрий день. Чи в праві я відмовити покупцеві в поверненні коштів за товар належної якості на підставі того що була зірвана бірка, але принесена о...
06.02.2021 16:14 120
Відповів
Альона Степанишина
Рейтинг: 40564
Захист прав споживачів
Придбав посудомийку, вона не працює, магазин відмовляється приймати назад.
Доброго дня, ситуація така Придбав посудомийку(15 100 грн), на сайті алло. Вона прийшла, 05.01 числа, але після встановлення виявилось що вона не ...
12.01.2021 18:25 152
Відповів
Артем Сергєєв
Рейтинг: 25068
Захист прав споживачів
Интернет магазин не возвращает предоплату за товар
Я заказал товар(комплект шин) в интернет магазине, сделал полную предоплату на карту (16000 гривен на счет ФОП) но так и не получил товар. Я отмени...
15.12.2020 14:29 186
Відповів
Альона Степанишина
Рейтинг: 40564
Захист прав споживачів
повернення в інтернет-магазин
Інтернет-магазин,в якому була здійснена покупка,відмовляється робити повернення,пояснюючи тим,що товар відноситься до категорії тих,що не підлягают...
20.11.2020 21:37 221
Відповів
Дмитро Дончак
Рейтинг: 108834
Захист прав споживачів
Вопрос о возврате товара в магазин (телефон)
Quisquam maxime rerum unde maxime excepturi libero quibusdam. Et voluptate a tempora hic architecto amet maxime. Enim laboriosam eligendi voluptatum ex dolor minima. Deleniti rerum id est officia accusamus aut. Quae possimus similique exercitationem dolor consequatur. Dolores perspiciatis quod eaque magnam.
11.11.2020 00:34 248
Відповів
Дмитро Дончак
Рейтинг: 108834
Захист прав споживачів
Отказ возврата товара и денег за него
Фоп ндсник приобретает товар у фопа ндсника. Товар не подходит. Упаковка целая, товар не использован. Продавец отказывается принимать товар и возвр...
07.11.2020 21:38 220
Відповів
Олена Насеко
Рейтинг: 44415
Захист прав споживачів
Як повернути товар у магазин?
Що треба мати шоб зробити повернення товару в магазин? І чи треба мати паспорт в паперовому виді і щоб тобі було 18 років?
28.10.2020 14:28 329
Відповів
Олена Насеко
Рейтинг: 44415
Захист прав споживачів
Я отказался от посылки на новой почте. Теперь компания мне угрожает ст.389 УК УКРАИНЫ.
Могут ли мне дать штраф 2000 не облагаемых зарплат? Или 2 года тюрьмы так как они мне в смс написали? P.S. В посылке гель от суставов.
18.10.2020 13:33 286
Відповів
Марина Бекало
Рейтинг: 143197
Захист прав споживачів
Меня интересует вопрос: Подлежит ли обмеру и возврату такие изделия, как: Легинсы с вшитыми трусиками, топы и рашгарды? Так же эти же изделия, которые отшиваються под заказ? Какие условия обм
Меня интересует вопрос: Подлежат ли обмеру и возврату такие изделия, как: Легинсы с вшитыми трусиками, топы и рашгарды? Так же эти же изделия, кото...
04.10.2020 20:00 178
Відповів
Наталия Лихунжан
Рейтинг: 33066
Захист прав споживачів
Купила онлайн дорогой аппарат для салона красоты, а он поломался
Приобрела массажный аппарат для салона красоты. Стоимость около 4000$. Есть квитанции денежного перевода на ФИО продавца. Обещалась гарантия год (е...
30.09.2020 21:53 267
Відповів
Наталия Лихунжан
Рейтинг: 33066
Захист прав споживачів
Права споживачів - чи маю право я повернути товар, а не віддавати в сервісний центр?
Хочу дізнатись нюанси з приводу повернення товару. Нещодавно придбала ламінатор. Ламінатор прийшов 22.09, 24.09 спробувала ламінувати 2 сторінки. П...
26.09.2020 10:35 459
Відповів
Ірина і Владислав Леонови
Рейтинг: 59328
Захист прав споживачів
Возврат денег после ремонта изделия.
Добрый день. Весной отправил в ремонт магазину Репка.UA видеокарту, в связи с поломкой. Магазин изделие принял, насколько я понял, отправил в сто...
23.09.2020 14:51 255
Відповів
Дмитро Дончак
Рейтинг: 108834
Захист прав споживачів
Хочу повернути гроші за камеру. В магазині відмовили. Допоможіть скласти позов до суду. 
Хочу повернути гроші за камеру. В магазині відмовили. Допоможіть скласти позов до суду.  24 липня 2020 року купив камеру Canon EOS 4000D в ...
20.08.2020 18:06 351
Відповів
Дмитро Дончак
Рейтинг: 108834
Захист прав споживачів
Какая ха это ответственность? И можно ли это доказать?
Neque sit occaecati debitis vel omnis aut ullam quos. Et rem accusantium tenetur perferendis corrupti dolores. Dolor optio quod sint exercitationem voluptatem enim tempore.
11.08.2020 22:01 307
Відповів
Дмитро Дончак
Рейтинг: 108834
Захист прав споживачів
Проблема с возвратом средств за товар при онлайн покупке - не могу вернуть неисправный товар интернет-магазину (защита прав потребителя)
Был куплен телефон, в крупном известном магазине, заказ оформлен 21 мая, покупку курьером получил 26 мая.Была обнаружена неисправность (самоперезаг...
03.08.2020 15:33 452
Відповів
Віктор Мороз
Рейтинг: 11830
Якщо подобається, тисни кнопку

Консультація по Захист прав споживачів

Торгівля, сфера надання послуг і побутове обслуговування населення відіграють велику роль в повсякденному житті будь-якої людини. Як споживач, кожен громадянин може розраховувати на захист державою своїх законних прав на придбання якісного продукту, відповідного заявленим параметрам і характеристикам. Ці питання регулюються Законом України «Про захист прав споживачів», Цивільним кодексом, іншими законами та нормативними актами. Люди, далекі від юриспруденції, придбавши неякісний товар, часто не знають, як захистити своє законне право. Консультація щодо захисту прав споживача, доступна кожному жителю нашої країни онлайн на b2bconsult.ua, допоможе розібратися у всіх тонкощах чинного законодавства.

        Які питання допомагає вирішити консультація юриста щодо захисту прав споживача

          Купуючи неякісний товар, ви звертаєтеся з претензією до його продавцю і вимагаєте обміну або повернення купленої речі. Законодавством передбачено безумовне виконання цієї вимоги протягом 14 днів після покупки. А що робити, якщо продавець відмовляє вам у вашому законному праві або після покупки пройшло вже більше двох тижнів? Зверніться за правовою допомогою до професійних юристів! Консультація щодо захисту прав споживачів онлайн допоможе:

  • відновити порушені права: обміняти товар або отримати назад гроші, сплачені за продукцію неналежної якості;
  • розібратися: чи входить куплена річ в перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  • відшкодувати збиток, заподіяний продажем бракованого товару або наданням неякісних послуг;
  • виконати гарантійні зобов'язання, які законом встановлено для будь-якого товару, навіть якщо в документах на нього не вказаний гарантійний термін.

          На сервісі B2B Consult ви можете проконсультуватися з будь-яких питань, що стосуються прав споживача, з юристами і адвокатами, призначивши свою ціну або вибравши найбільш прийнятну вартість послуг з варіантів, запропонованих консультантами. Для цього необхідно поставити запитання відразу всім фахівцям сервісу. Скористайтеся попередньо можливістю отримати безкоштовну консультацію юриста щодо захисту прав споживача, відшукавши відповідь на своє питання в базі консультацій! Ми гарантуємо швидку відповідь протягом 2 годин, якщо питання не вимагає додаткового вивчення документів!