Захист прав споживачів 31
Захист прав споживачів
Хочу повернути гроші за камеру. В магазині відмовили. Допоможіть скласти позов до суду. 
Хочу повернути гроші за камеру. В магазині відмовили. Допоможіть скласти позов до суду.  24 липня 2020 року купив камеру Canon EOS 4000D в ...
20.08.2020 18:06 174
Відповів
Дмитро Дончак
Рейтинг: 71590
Захист прав споживачів
Какая ха это ответственность? И можно ли это доказать?
Magnam nesciunt ipsa voluptatum neque ea non. Ut autem et tempore rerum laboriosam. Eos neque voluptatem sit possimus et ipsa sed illum. Laboriosam exercitationem et maiores quia mollitia. Voluptatibus et nesciunt quia expedita iusto et assumenda. Sapiente possimus occaecati possimus voluptatibus. Doloremque voluptatibus fuga dignissimos. Perferendis et sapiente aliquam ut eligendi.
11.08.2020 22:01 183
Відповів
Дмитро Дончак
Рейтинг: 71590
Захист прав споживачів
Проблема с возвратом средств за товар, он-лайн покупка, защита прав потребителя
Был куплен телефон, в крупном известном магазине, заказ оформлен 21 мая, покупку курьером получил 26 мая.Была обнаружена неисправность (самоперезаг...
03.08.2020 15:33 213
Відповів
Віктор Мороз
Рейтинг: 8930
Захист прав споживачів
Ремонт либо возврат денежных средств по гарантии Экстра Сервис Фокстрот
Добрый день! Приобрёл телевизор Samsun NU8070 за 48000 грн в магазине «Фокстрот Україна» и дополнительно к телевизору приобрёл страховк...
17.07.2020 16:10 409
Відповів
Наталия Лихунжан
Рейтинг: 25848
Захист прав споживачів
Не повернули кошти або товар через інтернет магазин ТOMDOM
Прийшли до мене навушники 22.01.2020. Забрав я їх на новії пошті , відправився на роботу  і через 15хв я почав перевіряти навушники ,як виявил...
13.07.2020 19:18 237
Відповів
Ірина і Владислав Леонови
Рейтинг: 50400
Захист прав споживачів
Как вернуть деньги за товар, если товар не получил, оплата произведена онлайн?
Earum assumenda quaerat repudiandae ullam distinctio. Vitae enim dolorum quibusdam id et. Adipisci et cupiditate nesciunt tempore. Molestias hic repellendus sapiente sequi adipisci saepe minima.
09.06.2020 16:11 235
Відповів
Анатолий Сергєєв
Рейтинг: 20672
Захист прав споживачів
Оттдали деталь в в ремонт, фирма нарушила все сроки и нехочет возвращать обратно аргуминтируя что вот вот прийдет деталь, а вернуть они не могут
Qui est est ea quam. Sunt numquam consectetur vel nobis tempora. Omnis maiores temporibus labore impedit consequuntur explicabo sed ea. Natus voluptatem et est ab itaque laboriosam. Quaerat assumenda numquam modi omnis minus provident illo. Commodi harum eveniet expedita veniam porro maxime. Et non aut architecto delectus. Autem consectetur autem nemo dolorem neque eaque non. Nemo porro qui ipsam quos eum quod. Debitis corrupti eveniet iste officia dolores enim.
04.06.2020 20:21 232
Відповів
Наталия Лихунжан
Рейтинг: 25848
Захист прав споживачів
Попал на мошенников, интернет магазин , хочу привлечь к ответственности
Facere reiciendis occaecati exercitationem neque nobis deleniti ut. Et est eos inventore et velit quis error. Ut quia quidem sunt. Repellendus veritatis blanditiis qui quam officiis recusandae et. Velit adipisci incidunt omnis repellat. Esse sit totam itaque dolores quae.
15.05.2020 23:13 299
Відповів
Наталия Лихунжан
Рейтинг: 25848
Захист прав споживачів
Спор с магазином АЛЛО о сроках ремонта по гарантии
Ситуация, сломалась детская коляска спустя пол года, отправил по гарантии, с ремонтом затянули, связались со мной об отправке обратно спустя 20 дне...
09.05.2020 22:17 386
Відповів
Олена Насеко
Рейтинг: 29082
Захист прав споживачів
НУЖЕН ОТВЕТ О ПРАВОМЕРНОСТИ ЗАЯВЛЕНИЯ ОТ ПРОДАВЦА
Nam architecto voluptate nam officia. Delectus accusantium ex et alias. Incidunt debitis quia ut dolor libero ut totam. Sint facere tenetur rerum aliquid et officiis. Deserunt autem dolor nihil omnis laboriosam. Provident iste necessitatibus nihil libero id possimus qui. Eos delectus cum sit iure doloremque velit est.
31.03.2020 14:07 284
Відповів
Марина Бекало
Рейтинг: 108233
Захист прав споживачів
Телефон на гарантії, але сказали,що негарантійна поломка
В листопаді 2019 року я придбала телефон. В січні він вимкнувся і не вмикався. Телефон на гарантії. Занесла в магазин. Там його відправили в СЦ. Ми...
07.02.2020 18:06 864
Відповів
Адвокатське об'єднання "ЮРКОН" Адвокатське об'єднання "ЮРКОН"
Рейтинг: 10340
Захист прав споживачів
Нужно вернуть деньги за покупку из интернет магазина.
Оплатил товар на сайте магазина http://terrasport.ua мною был куплен бмкс велосипед сумма покупки: 14000UAH. Велосипед мне не прислали попросил по ...
31.01.2020 19:13 481
Відповів
Микола Лях
Рейтинг: 76032
Захист прав споживачів
Возмещение ущерба, полученного в тренажерном зале
Подскажите, как грамотно поступить, какой будет правильный план действий. Опишу ситуации: В спортивном зале при выполнении упражнения, на тренажере...
30.01.2020 07:29 525
Відповів
Максим Кудій
Рейтинг: 1652
Захист прав споживачів
Как вернуть деньги, если на Новой почте ошибочно дважды списались деньги с карточки?
Сотрудник почты при оплате мною посылки, провёл  моею картой по терминалу. После минутного ступора, он спросил у меня-пришло ли мне сообщение ...
20.12.2019 10:28 1100
Відповів
Алена Музыка
Рейтинг: 21074
Захист прав споживачів
Возврат техники с браком, дефектом в магазин
В магазине Comfy был куплен  смартфон за 23 тыс.грн. Спустя неделю обнаружился ряд дефектов,которые существенно мешают пользоваться телефоном,...
13.12.2019 18:31 583
Відповів
Олена Насеко
Рейтинг: 29082
Якщо подобається, тисни кнопку

Консультація по Захист прав споживачів

Торгівля, сфера надання послуг і побутове обслуговування населення відіграють велику роль в повсякденному житті будь-якої людини. Як споживач, кожен громадянин може розраховувати на захист державою своїх законних прав на придбання якісного продукту, відповідного заявленим параметрам і характеристикам. Ці питання регулюються Законом України «Про захист прав споживачів», Цивільним кодексом, іншими законами та нормативними актами. Люди, далекі від юриспруденції, придбавши неякісний товар, часто не знають, як захистити своє законне право. Консультація щодо захисту прав споживача, доступна кожному жителю нашої країни онлайн на b2bconsult.ua, допоможе розібратися у всіх тонкощах чинного законодавства.

        Які питання допомагає вирішити консультація юриста щодо захисту прав споживача

          Купуючи неякісний товар, ви звертаєтеся з претензією до його продавцю і вимагаєте обміну або повернення купленої речі. Законодавством передбачено безумовне виконання цієї вимоги протягом 14 днів після покупки. А що робити, якщо продавець відмовляє вам у вашому законному праві або після покупки пройшло вже більше двох тижнів? Зверніться за правовою допомогою до професійних юристів! Консультація щодо захисту прав споживачів онлайн допоможе:

  • відновити порушені права: обміняти товар або отримати назад гроші, сплачені за продукцію неналежної якості;
  • розібратися: чи входить куплена річ в перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  • відшкодувати збиток, заподіяний продажем бракованого товару або наданням неякісних послуг;
  • виконати гарантійні зобов'язання, які законом встановлено для будь-якого товару, навіть якщо в документах на нього не вказаний гарантійний термін.

          На сервісі B2B Consult ви можете проконсультуватися з будь-яких питань, що стосуються прав споживача, з юристами і адвокатами, призначивши свою ціну або вибравши найбільш прийнятну вартість послуг з варіантів, запропонованих консультантами. Для цього необхідно поставити запитання відразу всім фахівцям сервісу. Скористайтеся попередньо можливістю отримати безкоштовну консультацію юриста щодо захисту прав споживача, відшукавши відповідь на своє питання в базі консультацій! Ми гарантуємо швидку відповідь протягом 2 годин, якщо питання не вимагає додаткового вивчення документів!