Скільки розглядається звернення президента України до Прем’єр-міністра з проханням опрацювати петицію?

https://petition.president.gov.ua/petition/158664 - петиція з приводу студентів була розглянута президентом 28 жовтня 2022 року. Він звернувся до Д.Шмигаля з проханням
комплексно опрацювати електронну петицію та поінформувати її автора про результати.

Чи є якісь часові рамки коли Шмигаль та кабінет міністрів України зобов`язані розглянути це питання та оприлюднити результати? Якщо відомо, як саме мають розглядати питання такого плану (петицій)? 

03.11.2022 12:20 682

Консультация исполнителя

Богдан Пересада
Адвокат Київ
На портале: 3 года
301 отзыв (300 +) (1 -)
Консультации: 997
Топ 3 специализации:
  • Військове право
  • Кредити банків
  • Цивільне право

Доброго дня.

 

На мою думку, ситуація є наступною.

Відповідно до абзацу третього статті 7 Закону України «Про звернення громадян» якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

Враховуючи, що Правила перетинання державного кордону громадянами України затверджено Кабінетом Міністрів України, Президент України переслав відповідну петицію до Уряду, оскільки вносити зміни до зазначених Правил – це їхня компетенція.

Конкретного строку розгляду звернення у такому випадку немає, але ми можемо визначити такий строк, виходячи із загального положення Закону України «Про звернення громадян».

Абзацом першим статті 20 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Таким чином, діє термін розгляду звернення не більше одного місяця від дня надходження.

 

Специфічної процедури розгляду такого звернення немає, звернення розглядається у загальному порядку.

 

Буду вдячний за залишений відгук.

Бажаю Вам всього найкращого!

Якщо подобається, тисни кнопку