Бронювання працівників

Добрий день.
Критичне підприємство забронювали працівників ще в паперові формі. Роботодавець повідомив ТЦК про бронювання, працівники прибули в тцк та сп, та зі слів працівників у них все нормально, вони вчасно оновлювали дані та проходили влк, їх відпустили. Ніяких довідок про відстрочку не надали, сказали ми внесемо відомості в реєстр. Але, роботодавець в Дії не бачить інформацію про бронювання своїх працівників. Це є проблема? Чи діє бронювання? Якщо ні, що нам робити? Подавати на бронь через Дію?
16.10.2024 14:57 165

Консультация исполнителя

Марина Бекало
Адвокат Одеса
На портале: 5 лет
820 отзывов (819 +) (1 -)
Консультации: 2109
Топ 3 специализации:
  • Податкове право
  • Зовніншньоекономічна діяльність
  • Військове право

Добрий день.

Якщо роботодавець подавав списки  на бронювання в паперовій формі, то в Дію ці відомості не підтягнуться.

Тут треба розбиратися чи було взято працівників на спец. облік вчасно,  Іноді в військовому квитку старого зразка проставляють про це відмітку. Якщо немає відмітки то це теж не показник, що їх не взято на облік та не внесені відомості в Реєстр, отже з Єдиного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів "Оберіг" в Дію не підтягнулася інформація оскільки подання списків на бронь здійснювалося в паперовій формі.

Працівники можуть подивитися через Резерв+ чи є відомості про бронювання. Якщо ні, то ТЦК та СП не внесли відомості в Оберіг  про надання відстрочки. І тут треба розбиратися з ТЦК та СП чому вони цього не зробили, адже це є порушенням з боку ТЦК.

На виконання п. 12 Порядку  бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану, затвердженому Постановою КМУ від 5 червня 2024 р. № 650,  якщо роботодавець протягом 5 днів з дня видачі витягу про бронювання працівнику, направив повідомлення до ТЦК та СП, то ТЦК та СП мали протягом 5 днів  з дня отримання рішення Мінекономіки про бронювання поставити працівника на спец. облік. Якщо вони цього не зробили, це з їхнього боку є порушенням, так  для працівника  ця ситуація є неприємною, але сказати що вона небезпечна теж не можна, адже ці питання вирішуються та ніхто його не має підстав мобілізувати. Це просто технічний момент ймовірно, ТЦК не внесли відомості в Оберіг.

Що я рекомендую:

Працівники мають перевірити  відомості про бронювання не в Дії, адже те що відомості не підтягнулися, то можна сказати нормальна ситуація, адже бронювання здійснювалося не в електронному порядку, тим більше що система тільки запрацювала. А тому,  варто працівникам спочатку самостійо перевірити свій стан в Резерв+.

Якщо немає відомостей в Резерв+, то це бездіяльність ТЦК. Вони мали внести відомості в Оберіг про бронювання (відстрочку). Отже, їм варто подати письмову заяву з вимогою внести відомості про   надану відстрочку до Єдиного реєстру  призовників, військовозобов'язаних та резервістів. Заяву можете направити як Укрпоштою рекомендованим листом з описом вкладення, так і безпосередньо зареєструвавши її в ТЦК та СП. Можна просто заїхати в ТЦК та СП та та нагадати їм аби вони  внесли відомості в Оберіг. Зазвичай це вирішується на місці, без письмових заяв та вимог, адже це порушення з їхнього боку. Може бути просто людьский фактор, не виключаємо і цей варіант.

Отже, як працівники перевірять свої дані в Резерв+ можете мені написати, та якщо відомостей про їхнє бронювання не відображаються в Резерві, я Вам скину зразок заяви в ТЦК та СП

Якщо у Вас виникли додаткові питання або уточнення, звертайтеся marina.bekalo@gmail.com

+380966005361 Вайбер/Телеграм/Ватсап

З повагою,

Адвокат Бекало Марина

Якщо подобається, тисни кнопку