Замовив 4 вересня телевізор від JVC у магазині COMFY. Привезли його аж через 6 днів — 10 вересня. Вказав у замовленні бажаний час доставки в проміжку між 13 та 17 годинами. В результаті консультантка передзвонила, і сказала, що доставка буде з 7 до 10 ранку, і спиталася, чи підтверджую я. Я сказав, що ні, бо оформлював на проміжок 13-17. Вона попросила вибачення, і сказала, що внесе корективи. В результаті час доставки виправлено не було, і телевізор привезли 10 вересня о 8:50. Але найгірше не це.
Кур‘єри принесли телевізор на мій поверх, занесли його в квартиру, і зразу сунуть мені документи на підпис. Я сказав, що хочу оглянути телевізор. Вони відкрили своїм ножем телевізор, витягнули його з коробки і поклали на неї. Я оглянув, пошкоджень ніяких не виявив. Підписав документи, дав кур‘єрам щедрі чайові, вони покинули квартиру, я взяв телевізор, і пішов його тестувати у себе в кімнаті. Увімкнувши телевізор я, м‘яко кажучи, дуже розчарувався — матриця побита, на ній тріщини, а хоч якесь зображення показувала лише права частина, що займає близько 30 відсотків усієї площі екрану. Зауважу, що скло екрану не побите. Лише матриця. Усі плівки на місці.
Я одразу ж написав консультантам Комфі (з часу доставки пройшло не більше 15 хвилин). Відповіли оперативно. Попросили надіслати фотографії і повідомили, що заявку розглядатимуть два дні. Тобто 11 вересня мені мали дати відповідь.
І дали: замінювати товар вони не будуть. Повертати гроші за товар вони теж не будуть. 5 000 гривень я заплатив за телевізор з побитою матрицею. Гроші, які мені не повернуть, товар, який не обміняють. Сказали, що їм невідомо, коли саме було пошкоджено товар, підозрюючи, що його побив я.
Мої подальші дії мені ніхто не повідомив. Комфі просто кинули свого клієнта. І я повинен розгрібати це все самостійно. Передзвонив у сервісний центр, у понеділок відвезу телевізор їм на діагностику. Сподіваюся, вони зможуть довести, що це або виробничий брак, або, принаймні, що телевізор був побитий задовго до його доставки у мою квартиру (гадаю, довести це або дуже складно, або неможливо).
Підсумок: завжди потрібно записувати алгоритм своїх дій для перевірки товару на якомусь листочку; вмикати те, що вмикається; витягати з коробок те, що погано витягається. Якщо раптом кур‘єр почне вимахуватися, що він поспішає, сказати йому, що він — представник компанії, тому повинен виконувати забаганки клієнта. Але це я зараз такий розумний) Але я не лише на свої кволі дії в отриманні вантажу вважаю незадовільними. У цій ситуації не лише моя провина.
Якби кур‘єри дбали про імідж компанії, а їхньою основною ціллю було догодити клієнтові, ким би я не був, вони повинні мені були запропонувати оглянути товар не лише ззовні (що зробив я), а ще й увімкнути його до мережі і подивитися, чи він взагалі працює. Покупець, кінець кінцем, може розгубитися (що, знову ж, зробив я). Боюся уявити, що у цій ситуації робила б умовна «середньостатистична жіночка років 70-ти», яка з пенсії 5 років відкладала по 100 гривень на таку покупку, і покликала «Ваню» з другого поверха прийти їй його і налаштувати. Побачене її, швидше за все, розчарувало би більше, ніж мене. А все тому, що кур‘єри зайвий раз не нагадали підімкнути телевізор до розетки, перш ніж підписувати документи.
Чи є якась перспектива змусити обміняти продавця Comfy зламаний телевізор на справний?