Як добитися повернення коштів від перевізника
Доброго дня. Мене звати Марія. Мене цікавить, як я можу добитися від перевізника повернення коштів за квиток, якщо моя подорож не відбулась через запізнення автобуса більш, ніж на годину (моя подорож втратила сенс, так як я не встигала на пересадку в іншому місті). Я купляла квиток через сервіс Busfor і звідти двічі була направлена перевізнику (ibusik) заявка на повернення коштів і двічі мені було відмовлено, хоч я надіслала фотографію повідомлень, які підтверджують запізнення автобуса (повідомлення приходили від самого перевізника). Будь ласка, напишіть механізм подальших дій, щоб таки добитися повернення коштів. Це не суттєві кошти, але для мене це справа моєї гідності з огляду на неприпустиме ставлення перевізника до клієнта.
25.09.2020 13:15
Ответили 1