ліквідація

Доброго дня

В даному випадку, для того аби  розпочати процес ліквідації, спочатку Вам необхідно звернутись до державного реєстратора для внесення змін до реєстру та виключити одного із учасників ФГ у звʼязку з смертю. І лише після того, як будуть внесені зміни

-які саме документи потрібні для даного внесення змін?

11.11.2020 09:49 1135

Консультация исполнителя

Олена Насеко (ТОВ "Спектр Трансбуд")
Юрист
На портале: 5 лет
63 отзывы (62 +) (1 -)
Консультации: 316
Топ 3 специализации:
  • Сімейне право
  • Військове право
  • Кредити банків

Доброго дня.


Як показує практика, державні реєстратори дуже прискіпливо та по різному ставляться до пакету документів, які подаються для здійснення певної реєстраційної дії. Таким чином, раджу Вам спочатку попередньо записатись на прийом до держреєстратора, щоб погодити перелік документів. Адже в даному випадку необхідно врахувати багато важливих моментів, зокрема, думку чи позицію спадкоємців померлого учасника ФГ, чи бажають вони прийняти спадщину та стати членом ФГ чи відмовляються від цих прав. Просто виключити померлого із складу ФГ не вийде, адже має бути вирішена доля його внеску.


Згідно чинного законодавства України у разі смерті члена фермерського господарства державна реєстрація змін до установчих документів проводиться на підставі копій свідоцтва про смерть та свідоцтва про спадщину за законом (або за заповітом).


Загальними положеннями Цивільного кодексу України, зокрема статтями 1216 та 1218, зазначено, що спадкуванням є перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців), а до складу спадщини входять усі права та обов’язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті.


Порядок держреєстрації змін до відомостей юросіб регулюється Законом від 15.05.03 р. № 755 «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Відтак, для держреєстрації змін до відомостей про юрособу, що містяться в ЄДР, у тому числі змін до установчих документів юрособи, подаються такі документи:


- заява про держреєстрацію змін до відомостей про юрособу, що містяться в ЄДР;


- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юрособи про зміни, що вносяться до ЄДР, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юрособи, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юрособою;


- документ про сплату адміністративного збору – 0,3 МЗП, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юрособою;


- установчий документ юрособи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;


- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юрособу, правонаступником якої є зареєстрована юрособа;


- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юрособи про вихід зі складу засновників (учасників) та/або заява фізособи про вихід зі складу засновників (учасників), та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юрособи, та/або рішення уповноваженого органу управління юрособи про примусове виключення зі складу засновників (учасників) юрособи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізособи, судове рішення про визнання фізособи безвісно відсутньою – у разі внесення змін, пов’язаних зі зміною складу засновників (учасників) юрособи.


 


В разі виникнення у Вас додаткових питань, звертайтесь на ел. адресу: [email protected]. Протягом доби відповім на БЕЗКОШТОВНІЙ основі.


Будьте здорові! Хай щастить!


З повагою, Олена. 

Якщо подобається, тисни кнопку
Не нашли ответа на свой вопрос? Тогда задайте платный или бесплатный вопрос
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram