Інтернет-магазин,в якому була здійснена покупка,відмовляється робити повернення,пояснюючи тим,що товар відноситься до категорії тих,що не підлягають поверненню,а саме купальники,на деяких позиціях присутній дефект. Хоча до цього більше десятка разів робили повернення товарів цієї категорії,навіть за відсутності будь-яких недоліків,тим самим даючи зрозуміти,що це можливо і спонукаючи до покупки.Пояснень,як працює ця " лотерея" не надають. Підкажіть,будь ласка,чи є можливість захистити покупця від такого обману?
Добрий вечір.
Вас вводять в оману. Купальники відносяться до тих товарів, що не підлягають обміну (поверненню), але тільки в разі належної якості! Якщо на деяких позиціях присутній дефект, Ви маєте повне право вимагати від інтернет-магазину повернення цих товарів - або обмінюють на товар належної якості, або віддають за них гроші (на Ваш вибір). Що потрібно зробити: на офіційну юридичну адресуінтернет-магазину слід наідіслати рекомендованим листом Претензію. В претензії, з посиланням на ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" вимагати або повернення коштів або обмін на якісний товар. До претензії додати перелік неякісних товарів з указанням в чому саме проявляється дефект. За 30 днів маєте право подати в суд про повернення грошових коштів, стягнення неустойки та моральної шкоди. Окрім позовної заяви в суд можна звернутися зі скаргою в Держпродспоживслужбу.
З повагою, Дмитро Дончак.