повернення в інтернет-магазин

Інтернет-магазин,в якому була здійснена покупка,відмовляється робити повернення,пояснюючи тим,що товар відноситься до категорії тих,що не підлягають поверненню,а саме купальники,на деяких позиціях присутній дефект. Хоча до цього більше десятка разів робили повернення товарів цієї категорії,навіть за відсутності будь-яких недоліків,тим самим даючи зрозуміти,що це можливо і спонукаючи до покупки.Пояснень,як працює ця " лотерея" не надають. Підкажіть,будь ласка,чи є можливість захистити покупця від такого обману?

20.11.2020 20:56 1031

Консультация исполнителя

Дмитро Дончак
Юрист
На портале: 4 года
731 отзыв (730 +) (1 -)
Консультации: 1853
Топ 3 специализации:
  • Діяльність фізичної особи підприємця
  • Військове право
  • Кредити банків

Добрий вечір.


Вас вводять в оману. Купальники відносяться до тих товарів, що не підлягають обміну (поверненню), але тільки в разі належної якості! Якщо на деяких позиціях присутній дефект, Ви маєте повне право вимагати від інтернет-магазину повернення цих товарів - або обмінюють на товар належної якості, або віддають за них гроші (на Ваш вибір). Що потрібно зробити: на офіційну юридичну адресуінтернет-магазину слід наідіслати рекомендованим листом Претензію. В претензії, з посиланням на ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів"  вимагати або повернення коштів або обмін на якісний товар. До претензії додати перелік неякісних товарів з указанням в чому саме проявляється дефект. За 30 днів маєте право подати в суд про повернення грошових коштів, стягнення неустойки та моральної шкоди. Окрім позовної заяви в суд можна звернутися зі скаргою в Держпродспоживслужбу.



З повагою, Дмитро Дончак.

Якщо подобається, тисни кнопку
Не нашли ответа на свой вопрос? Тогда задайте платный или бесплатный вопрос
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram