Повернення коштів від шахраїв

Вітаю! 21 листопада 2020 року о 19:19 в терміналі самообслуговування ПриватБанку я оплатила замовлення товару на суму 3900 грн, це були 30 відсотків від загальної суми замовлення.Через сторінку в соціальній мережі Instagram я вирішила замовити кросівки. Період доставки товару 7-15 днів . Неодноразово я писала продавцям з проханням дізнатися статус замовлення на що мені відповідали , що він в дорозі. На 21 день очікування я відмовилася від товару, аде відправник не дотримався правил відправки. Мені також не повідомили про те, що товар або кошти поверненню не підлягають. В останній момент , коли я писала продавцям мені наголосили на тому, що кошти повертати ніхто не буде. Я звернулася до ПриватБанку з проханням допомогти повернути мої кошти на що отримала чітку відповідь, що без дозволу поліції цього не станеться і мені потрібно вказати номер своєї заяви. Я пішла до поліції та зареєструвала заяву по шахрайству, в поліції сказали , що цим займається ПриватБанк і я маю лише вказати номер заяви. Знову дзвінок до банку, я вказую номер заяви і мені наголошують на тому, що цього замало, далі кажуть, що варто звернутися до кіберполіції , аж потім мені повернуть кошти, я звернулася зареєструвавши заяву. Знову телефоную до банку кажу номер заяви, на що мені кажуть, що приват не може нічим допомогти , адже я добровільно перевела кошти , мені допоможуть в тому випадку , якщо я звернуся до суду і надам банку рішення суду в паперовому вигляді. Підкажіть, будь ласка, як бути(

13.12.2020 21:14 Ответили 2
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram