Як правильно скласти скаргу і куди звернутися з нею?
- В мене в садочку особистий конфлікт з завідуючою садочка. Вона намірено не хотіла брати мою дитину до садку, указуючи причину , що в нас немає всіх прививок. Причина відсутності прививок-відсутність їх в продажі ( ми робили тільки європейські, і на той час вони були відсутні в продажі) . Я сама знайшла шлях вирішення проблеми, отримавши відстрочку на три місяці від сімейного лікаря і потім прививки якраз з’явилися в продажі і ми їх відразу зробили. І мені здавалося, що питання вирішено, а сьогодні я почула від завідуючоі, що я вже їй поперек горда стою і вона не може дід датися коли моя дитина пересиане ходити до садочку, і що мої справки і прививки куплені, а не офіційно зроблені! Сьогодні я до неї прийшла з зверненням про те, що моїй дитині вихователь на Миколайчика в садочку дав різку. Від завідуючої почула, що це вони так традиції укр.народу підтримують і практикують не один рік, і кучу грязі в свій адрес, що я ніхто і моєї діло мовчати, бо вона в 2 рази старша за мене. Як мені правильно сформулювати свою скаргу і куди можна звернутися?
22.12.2020 15:17
Ответили 3