Доброго дня. Замовляла два квитки на літак через МАУ вкінці жовтня 2020 року, наш рейс відмінили. Ми відразу ж заповнили форму на повернення авіаквитків, де нам повідомили, що звернення буде розглянуто протягом 90 днів. Протягом цього періоду з нами так ніхто й не зв`язався, також ми заповнювалидекілька разів форми на сайті, де вказували наше питання - відповіді немає. Як зателефонувати до компанії я не знайшла, тому що з березня, відколи почався карантин, вони перестали обслуговувати клієнтів в телефонному режимі, лише за допомогою таких електронних форм на сайті. Підкажіть, будь ласка, як мені повернути мої гроші? І чи можу я подати до суду на МАУ на підставі неповернення моїх коштів за відмінений рейс, і що для цього потрібно? Дуже дякую за відповідь