обмін товару протягом 14 днів

Підкажіть будь ластка. Я купив мобільній телефон в компанії Алло 10.02.2021року, даний товар заказував через нову пошту, він прийшов в заводській плівці, в повній комплектації. Але коли я почав ним користуватися дома, протягом 2 днів, зрозумів чо с телефоном щось не так, при користуванні камерою телефона сильно нагріваються, навіть колі використовуєш протягом 10 хвилин, телефон в плівці, що с переди що з заді (заводській), пливку здер тільки з камери, щоб фотографувати, плівка залишилась навіть на бокових гранях телефона, не зірвав ні де, ждав поки приїде щехоол, для того щоб нормально користуватися, до того користувався лише в домі. Я зв’язався с компанією Алло розповів про недостати даного телефона, сказав шо хочу його обміняти на аналогічній але нормальної якості, так як маю 14 днів з дати колі я його забрав на пошті. Вони сказали заповнити данні на їхнім сайті, указати причину, вислати телефон в повній комплектації, якщо він в належному стані, и їхній сервісній цент підтвердить це, то мені буде обмін товар. Даній товар я відправив, компанія Алло його отримала 16.02.2021року. Сьогодні мені зателефонували представники сервісного центру и сказали що отримали мій телефон, я запитав чому так пізно, вони мені відповіли колі компанія Алло нам його передала. Представники сервісного центру сказали що будуть діагностувати мій телефон и результат діагностики скажуть приблизно 23-24 числа. В любому випадку вони його будуть ремонтувати. Я сказав що мене не цікавіть ремонт, мені потрібній обмін на аналогійній товар належної якості. Вони сказали це питання буду вирішувати компанія Алло після того як ми надаймо їм результат даної діагностики. Я перетелефонував на гарячу лінію компанії Алло. Вони мені розповіли що під статтю повернень товару протягом 14 днів я не попадаю, так як товар с недоліком, и в мойому випадку треба чекати рішення сервісного центру, якщо телефон, признають браковим він піде на утилізацію, и мені буде обмін, якщо ні, то буде ремонт, якщо я не згодній з ремонтом, потім я буду писати заяву в довільній формі, и їхні юристі будуть приймати рішення.. Підсказіть будь ласка що мені робіти, телефон в ідеальному стані, в пливці, але гріється, такий же самий придбала моя сестра и він працює ідеально. Може магазин Алло навмисне відтягує дні, щоб потім сказати що 14 днів уже пройшло І я так и не зрозумів чому я не попадаю під 14 днів, обмін товару
19.02.2021 18:23 Ответили 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram