Замовила одяг на сторінці українського виробника в інстаграм (радили знайомі, сильно сваритися не хочу), попросили сплатити до відправлення на картку фізособи а не Не ПП. просто переказ без вказання призначення платежу. Мені не підійшов фасон і колір, про що я чесно написала і попросила повернути гроші і товар. На що мені було сказано "ви бачили фото і що купували, тк що носіть з задоволенням". Як мені повернути їм товар і забрати гроші?
Надішлить на електрону адресу (якщо невідома поштова адреса продавця) претензію з вимогою провести повернення товару та розрахунки за нього у відповідності до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Одночасно можете зазначити про те. що будете вимушені звернутися зі скаргами до ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ (органу який уповноважений розглядати скарги споживачів про порушення їхніх прав) та до податкової служби зі скаргою про невидачу фіскального чеку, та у разі незадоволення вимоги споживача, будете звертатися до суду.
Одночасно, звертайтеся з письмовою скаргою до відповідного территоріального управління (за Вашим місцем знаходження або продавця) ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ ( див. за посиланням контакти https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani/kontakti-golovnih-upravlin-v-oblastyah-ta-mkiyevi ) та до головного управління податкової служби (за Вашим місцем знаходження) зі скаргою про нероздрукування (невидачу) розрахункового документу ( фіскального чеку ) на покупку товару. Таке порушення продавця згідно до п. 80.2.3. , 80.2.5., 80.2.7 ст. 80 Податкового кодексу України є підставою для проведення податковою фактичної перевірки та накладання відповідних штрафних санкцій на продавця як платника податків.
В своїх скаргах обов`язково зазначайте найменування органу ( куди надсилаєтсья скарга та адреса), свої дані-прізвище імя та побаткові, телефон, поштова та електронна адреса, повний виклад обставин - найменування сайту виробника ( з посиланням на сайт), найменування придбаного товару, дату замовлення товару, дату здійснення розрахунку за товар ( надати копію квитанції про грошовий переказ на імя тієї особи) причини повернення товару, суть порушення вимог законодавства виробника ( скріншоти Вашої з ними переписки). Якщо зберіглася ТТН (накладна) поштової служби ( нової пошти), копію додати до скарги. Скаргу можна надіслати на електронну та поштову адресу ( дані зазначені на сайті відповідної служби), обов`язково підписану , дату скарги також треба вказати).
Якщо скарги не приведуть до бажаного результату ( продавець і далі буде ігнорувати Ваші вимоги), звертайтеся до суду ( скарги до вище вказаних служб та відповіді на них будуть додатковими доказами по справі).
Якщо у Вас виникли додаткові запитання, звертайтеся [email protected]
З повагою,
Адвокат Бекало Марина