Доброго дня.
Мені потрібно 2 заяви.
Одна в жек. Друга скарга на жек(я так думаю)
Описую ситуацію:
10 квітня(субота) в квартирі поверхом нижче від тої, де живе тітка сталася пожежа(пожежа сталая на 4 поверсі. Тітка живе на 5).
Під час пожежі пошкодився балкон тітки(ззовні згорів і потрістало скло, деяке вилетіло). Всі експерти кажуть, що балкон треба замінити.
Також під час пожежі прорвало батарею. Батарея це мережа, за яку відповідає жек. Втручання в неї самовільно ніколи не проводився. Останнє втручання проводилось працівниками жеку(замінювали труби). Саме труба, яку прорвало і була свого часу замінена жеком.
На 2 тиждень після пожежі(як паркет вже почав підсихати) прийшли працівники жеку і поки пан заступник начальника жеку стояв в коридорі біля квартири інший працівник відкрив кран і вода з батареї знов затопила квартиру.
-----
Оскільки 5 поверх останній над квартирою дах.
Тривалий час(роками) в квартиру (2 кімнати з 3-х) з даху затікала вода(приблизно по центрі де лампочка).
В якийсь момент(може років 5 тому) ми оплатили рубероїд щоб покрили дах над квартирою(потім якийсь час жек вираховував з комуналки). 2 роки тому зробили в одній з кімнат ремонт. Незадовго черговий раз потекла вода з даху і стеля в квартирі з центром де світильник знов була затоплена. Вже цього разу замісник начальника жеку сказав, що потрібно було зразу писати заяву, яа зараз вже пізно.
--------
Ми написали заяву в жек з тим щоб надали акт про те, що пошкоджено майно(хочем подати в суд на пана, якому дісталась квартира поверхом нижче, щоб компенсувати збитки від пожежі).
Заяву жек відмовився брати(попередньо дуже весело розмовляв з спадкоємцем квартири, якому вона дісталася на 2 день після підписання договору довічного утримання...).
Ми написали заяву і відправили листом зі вкладенням.
За деякий час подзвонили в жек. Там відповіли, що лист прийшов.
Лист прийшов(відповідно до сайту укрпошти. подивились по квитанції) 20 квітня, але жек не взяв його "з інших причин".
Під час третьої спроби відповідно до телефонних інструкцій пані з жеку(ми передзвонили і повідомили їй, що лист вони не взяли).
ми відправили фото листа електронною поштою.
Відповіді на лист немає.
Жек також відмовився будь-що ремонтувати.
Мені потрібно 2 заяви.
1 - в жек з вимогою компенсувати збитки від прориву їхньої мережі. Паркет в 2 кімнатах незважаючи на всі спроби привести його до стану, при якому можна по ньому ходити доведеться знімати. Якимось чудом знімати смолу з бетону(паркет на смолі) і ставити інший потрібно.
Або жек може спробувати покласти той паркет назад. Я вже робив усі можливі спроби полагодити існуючий паркет.
2 заяву зі скаргою на жек і куди подавати. Тому що жек відмовляється не тільки компенсувати свою частину збитків, а навіть нахабно не хоче надати акт про збитки як такі в принципі.
Доброго вечора.
Для того, щоб скласти запит до ЖЕКу та скаргу на бездіяльність представників ЖЕКу, мені необхідно ознайомитися з Вашим листом, який Ви надсилали в ЖЕК , а також необхідно надати акт про пожежу з ДСНС.
Щодо скарги. Так, Ви маєте право поскаржитись на ЖЕК, подавши відповідну скаргу до виконавчого комітету міської ради Вашого міста та до органу, який уповновжений розглядати скарги на порушення прав споживачів-це відповідний территоріальний орган Держпродспоживслужби див. за посиланням https://dpss.gov.ua/
Для того, щоб скласти запити та скарги, мені необхідно більше даних та Ваші звернення які вже Ви подавали, тому прошу звернутися до мене за ел поштою, та надіслати мені лист до ЖЕКу на адресу: [email protected]
З повагою,
Адвокат Бекало Марина