оплата услуг водоснабжения

Здравствуйте! У меня пустующая с 2015г. по апрель 2021г., двухкомнатная квартира в Кривом Рогу(установленны счетчики на газ, электричество, воду). В августе 2020г я начала получать счета за хол. воду 300-500грн./мес., т. к. вышел срок поверки счетчика. 19.11.20 я обратилась в водоканал с письмом :

Прошу Вас не начислять стоимость услуг водоснабжения по норме из-за истечения срока поверки счетчиков, т. к. в настоящее время я и моя семья находимся за пределами границы Украины и приехать временно не можем через карантин, связанный с пандемией коронавируса.

    Доступ к приборам учета будет предоставлен, а также их поверка будет произведена сразу же после окончания карантина.

Ответа не последовало... а продожили начисление... Каждый месяц я платила 1коп. на их счет. Всего на писала 4 письма... Самое последнее и полное:

Вкотре звертаюсь до Вас з проханням виконати перерахунок суми за послуги по моєму помешканню на тій підставі, що Вашим підприємством послуги з водопостачання та водовідведення не надавались і ними ніхто не користувався, бо з 2015р в квартирі ніхто не проживав.(Заяви від 19.11.2020р.; 01.02.2021р.; 27.03.2021р.; акт від 05.03.2021р. – підписаний сусідами та старшим під’їзду.) Через пандемію коронавірусу в світі, моя родина змогла дістатися до квартири лише в березні 2021р. та одразу звернулася до Вас.

Так 06.03.2021 у моїй квартирі була проведена метрологічна повірка лічильника обліку споживання холодної води без демонтажу(в акті відображено цілісність пломб та справність лічильника), а 22.03.2021 опломбовування вказаного лічильника, при цьому показання лічильника згідно з актами повірки і опломбовування однакові, а саме - 00001м3. Тим самим підтверджено – ніхто водою не користувався. Про те, що в квартирі ніхто не проживав свідчать також і покази лічильників: - газу – 0,014м3; - електроенергії – 347 квт/ч.

    На підставі вищевикладеного прошу Вас дати вказівку відповідному відділу ДП «Кривбасводоканал» перерахувати суми виставлені до оплати по моєму помешканню.

 Получила ответ на письменный запрос:

"з 01.07.2020р.  лічильник знятий з комерційного обліку.  У відповідності до діючого законодавства розглядаються перерахунку на підставі оформлених документів.  «Правилами Надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води и водовідведення», затверджених постановою КМУ від 21 липня 2005р.  No630, п.29 встановлено, що споживач має право на Зменшення розміру плати у разі тімчасової відсутності споживача та / або Членів его сім`ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його / ix Відсутність (довідка з місця Тимчасового проживання,  роботи, лікування, навчання, проходження військовоі служби, відбування наказания), у разі Відключення Виконавцю холодної води й опломбування запірних вентілів. За Вашим попереднім Зверненням листом No4053 від 21.04.2021р. направлена письмова відповідь относительно порядку Отримання и розрахунку за послуги централізованого водопостачання та водовідведення  за Показниками приладів обліку. Станом на 21.04.2021p. на Особовому Рахунку споживача за послуги централізованого водопостачання та водовідведення рахується дебіторська заборгованість в сумі 4261,00 грн. і підстав для списання немає."

 Можно ли что либо сделать с этим рэкетом? Есть ли выход?

С уважением. Михайлова В. Н.
31.05.2021 14:13 Ответили 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram