Погодження документів з охорони праці

Доброго дня!


на підприємстві розробляються інструкції з охорони праці згідно
Положення про розробку інструкцій з охорони праці (ДНАОП 0.00-4.15-98).
Відповідно до Додатку 3, Положення,  погоджують інструкції:

Керівник (спеціаліст) служби
охорони праці підприємства
та Керівник (фахівець)
з правових питань.

Потрібно роз`яснення чи означає це, що таку інструкцію може погоджувати або керівник служби охорони праці, або просто спеціаліст? 

Чи все ж таки якщо на підприємстві не створена служба охорони праці (підприємтсва з чисельністю осіб менше 50) то погоджує спеціаліст, в інших випадках - керівник? 

З повагою, Наталія.

12.06.2021 16:04 Ответили 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram