всіх позиції товару . І залишати замовлення чи скасувати. На сайті весь товар є тільки ціна вже не акційна а звичайна.

Зробила замовлення в інтернет магазині ева, через 3 дні передзвонили сказали , що немає 2 позиції товару. Відредагували замовлення. Тепер ще через 2 дні телефонують , що немає майже всіх акційних позицій. На сайті весь товар є , тільки акція вже завершилась и коштуе він в 4 рази дорожче. Чи можу я вимагати своє замовлення по тій ціні що булі на момент замовлення. Консультат сказав що був збій програми і тому вчасно товар не склали , а зараз він коштує дорожче і тому вони не хочуть мені його складати.

04.08.2021 16:09 Ответили 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram