Сервіс не визнає факту поломки товару, продавець товару не приймає участі в спорі.

Нами було придбано сушилку для рушників на Розетці. Причому товар продавався від імені Розетки а не стороннього магазину розміщеного на їх площадці.  

За кілька місяців сушилка перестала нагріватись.

Відніс на Розетку на гарантію. Прийняли без питань.

За кілька тижнів мені перетелевонували з розетки і сказали що сервісний центр провів діагностику і не виявив поломки. І от з цього моменту я незнаю що робити. Сушилка абсолютно проста, вставив в розетку штекер - гріє, вийняв - не гріє. Цілих два тижні в них пішло щоб вставити її в розетку, і саме цікаве що вони стверджують що вона нагрівається. Я багато раз перевіряв її перед відправкою, і вона не нагрівалась. 

Якими повинні бути мої дії коли мені повертають назад неробочий товар з висновком що він працює? Розетка при цьому не бажає приймати якусь участь в цьому процесі, вони кажуть що це мої з сервісним центром виробника того товару справи, і раз виробник каже що товар робочий то він робочий, навіть якщо він і не гріє :) Все що я можу зробити, з їх слів, це відправити товар на сервіс ще раз.  Але в таскому випадку це можна робити до безкінечності.

06.09.2021 13:59 Ответили 2
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram