Неналежне виконання умов договору

Добрий день.Підключив домашній інтернет Київстар.Перед підключенням домашнього інтернету моєю головною умовою було коректне обслуговування,приїзд майстра в день виклику.В іншому випадку я відмовлявся від підключення.Майстер,дивлячись мені у вічі,запевнив,що він,як представник Кіївстару,буде приїжджати навіть без дзвінка на 460,а просто по заявці на його номер у той же день,якщо виклик до 12:00,або максимум на наступний день,якщо виклик після 12:00 і він не встигає в той же день.На ділі майтер мене ошукав і не приїхав на виклик щодо некоректного пдключення через відсутнсть налаштування роутеру.Більше того,на мою вимогу з`єднати мене з його начальством майстер по-хамськи розсміявся,що зафіксовано в переписці у вайбер.На моє нагадуання щодо його обіцянки приїжджати навіть без офіційного виклику на 460,майстер просто проігнорував.Чи можна якось притягути до відповідальності майстра чи в цілому компанію щодо цього наглого обману споживача й хамської поведінки представника Київстар?
23.08.2022 12:25 Ответили 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram