питання стосується розділу - захист прав споживачів

Доброго дня,

питання стосується розділу - захист прав споживачів.
В місцевому мебельному магазині замовили ліжко на початку липня 2022. Термін реалізації замовлення ( по словах власника магазину - місяць). Через місяць замовлення не було реалізоване, кожного дня отримували інформацію від магазину що ось- ось ліжко буде готове.(ліжко вони замовляли на мебельній фабриці біля Києва).
13 вересня взявши ініціативу в свої руки - написала безпосередньо до виробника, чи взагалі було зроблено таке замовлення. Отримала відповідь, що замовлення які були зроблені у липні - були відправлені під кінець серпня.
Тобто наше замолення очевидно не було передано в липні до виробника. Продовжили чекати.
05.10 - отримали нарешті ліжко, але бракує додаткових елементів ( висувні ящики) за які додатково було заплачено.
На товарному чеку, при покупці, сума була за ліжко та за ящики, проте було вписано лише ліжко.
Питання - чи можна якось довести що сума була і за ліжко та за ящики, чи краще посилаючись на закон про захист прав споживачі повернути ліжко та вимагати повернення коштів.
Розумію що це лише ліжко, але моя близька особа витратила кучу нервів щоб дізнатися що з цим ліжком. Продавець ігнорувала, не брала трубку , не перетелефоновувала.
Не хотілося б щоб люди, які не поважають інших людей залишалися безкарними.
05.10.2022 20:45 Ответили 2
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram