Придбав комп`ютер у Продавця, від Розетки.
Продавець порушив правила пакування вантажу Нової Пошти 4.11 та відправив комп`ютер без підготовки до транспортування, через це тріснула системна плата, під вагою системи охолодження процесору, яку потрібно відправляти окремо.
У відділенні Нової Пошти, у мене була змога перевірити вантаж лише на механічні пошкодження.
Вдома, почекавши більше години, доки комп`ютер не став кімнатної температури, Я спробував його запустити, але він не запустився.
Я його відправив Продавцеві і тільки тоді дізнався, що Я повинен заплатити за ремонт.
(Сьогодні 5-й день після отримання з Нової Пошти).
Я хочу повернути товар. Товар і гроші вже у Продавця. Продавець відмовився повернути гроші.
Допоможіть, будь ласка, що мені робити?