Питання в чому. В кінці січня шукав авіабілети до Торонто. Шукав білети в залежності наявності місць для тварин. На початку зарезервував білети в авіакомпанії Condor, і на протязі 2-3 днів виявилося, що ми не підходимо за параметрами для перевозу тварин. Я перевірив пошту, там було вже пару листів від авіакомпанії, зміст приблизно такий, що якщо я не оплачу білети, то бронювання анулюється, і так як я вже знайшов білети від Air Canada, в особистому кабінеті Кондора зробив відмову від бронювання. Пройшло приблизно 2.5 місяця, не було ніяких відомостей від Кондора. І сьогодні прийшов лист на той адрес, де я мешкав тимчасово в Польщі, від колекторів, що Кондор звернувся до них, що в нас є з ними якісь невирішені питання. І я винен компанії 1250 Євро, як борг. Але я ніколи не літав цією компанією, нічого не купляв у них. Що робити в такій справі? Зараз знаходжуся в Канаді, і не маю можливості все дізнатися у авіакомпанії, бо вони просто не відповідають, і до речі колектори теж мовчать. Лист від них отримав власник квартири де я жив 12.04.2023, а в листі дата погашення боргу 03.04.2023.