Доброго дня! ФОП 2 група здаю декілька квартир подобово (КВЕД 55.20) та декілька довгострокова оренда (68.20).
На днях прийшов лист від міської ради щодо необхідності сплати туристичного збору однієї з квартир (за результатами проведеного моніторингу оголошень в інтернеті). Є декілька питань:
1. Сплачувати тур. збір потрібно від дати отримання такого листа?
2. Чи потрібно реєструвати цю (та інші) квартиру як об`єкт тимчасового розміщення осіб та після цього сплачувати тур.збір? Є форма заяви реєстрації платника тур.збору чи щось подібне?
3. Якщо потрібно реєструвати, то яким чином - у податковій інспекції та у міській раді?
4. Прро зареєстровано за адресою ФОП по прописці (20опп по прописці). Чи правильно те, що я виписую фіскальні чеки на всі квартири (різні адреси, подобова та довгострокова оренда) таким чином?
Вітаю!
1. Сплачувати тур. збір потрібно від дати отримання такого листа?
Ні, збір потрібно сплачувти з дати початку фактичного отримання доходів від тимчасового розміщення туристів.
2. Чи потрібно реєструвати цю (та інші) квартиру як об`єкт тимчасового розміщення осіб та після цього сплачувати тур.збір? Є форма заяви реєстрації платника тур.збору чи щось подібне?
Ні, обов'язку щось додатково реєструвати нема.
3. Якщо потрібно реєструвати, то яким чином - у податковій інспекції та у міській раді?
Такого обов'язку нема.
4. Прро зареєстровано за адресою ФОП по прописці (20опп по прописці). Чи правильно те, що я виписую фіскальні чеки на всі квартири (різні адреси, подобова та довгострокова оренда) таким чином?
Якщо ця адреса є фактичним місцем здійснення розрахунків, то правильно, якщо ж готівкова оплата фактично отримується за іншою адресою, то ні.
Якщо Вам потрібні ще якісь додаткові уточнення з цих питань, будь ласка, звертайтесь у будь-який час до мене у Вайбер/Телеграм +380674804561
З повагою, Ігор Бутник.