Продавець заявляє, що може здійснити повернення товару придбаного онлайн лише коли я особисто принесу його в офіс

Придбала онлайн дверну ручку, забрала на новій пошті, побачила, що не підходить, звернулась до продавця за поверненням. Продавець каже що не може прийняти товар новою поштою а лише якщо я особисто приїду в Київ і принесу їм в салон. Пояснень чому все не можна оформити дистанційно нема, аргумент- такі у нас правила. Ні на сайті, ні при покупці ніяких попереджень щодо цього не було. Як поступити?
05.09.2023 19:11 Ответили 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram