Відмова від посилки на Новій пошті БАДи

Доброго дня, батько замовив в інтернеті (не аптека) "ліки з Ізраїлю від болі в суглобах", а по факту це БаД, який виробляють в Києві. Ціна уп. в Інтернеті в інших магазинах приблизно 200 грн. Продавець відправив 3 уп. + 3 уп. безкоштовних за 2900 грн. Після того, як ми дізнались, що батько (інвалід, після інсульту) зробив таке замовлення, через додаток НП ми відмовились від отримання посилки. Нам прийшло повідомлення, не ясно з НП чи ні, що нам відмовлено від відмови від посилки + погрози:
1) є запис розмови з погодженням замовлення
2) що нас очікує стягнення збитків 17 000 грн за ст. 190 - шахрайство
3) що товар не підлягає поверненню (ст 608 - стаття зовсім про інше)
4) також був дзвінок схожий дзвінок з відділу логістики НП (не факт,що це був представник НП)
Так, БаДи не підлягають поверненню, бо це продовольчі товари. Але ми ніяких платежів не проводили, тому по суті покупка товару не відбулась.
Прохання роз`яснити, що роботи в такому випадку. Заздалегідь дякую!

16.05.2024 16:17 411

Консультация исполнителя

Галина Токмач
Юрист Мирноград
На портале: 5 лет
165 отзывов (165 +) (0 -)
Консультации: 566
Топ 3 специализации:
  • Трудове право
  • Кредити банків
  • Цивільне право

Добрий день!

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" особа має право розірвати договір, укладений за допомогою засобів дистанційного зв'язку, а тому відповідно - не приймати та не оплачувати товар.

У діях вашого батька немає складу жодного злочину, передбаченого Кримінальним кодексом України. Тому можете не хвилюватися. Така поведінка продавця - всього лише агресивний маркетинг, метод психологічного тиску. Ви відмовилися від товару, не повинні нічого отримувати/оплачувати, якщо цього не бажаєте, просто не реагуйте на повідомлення. Заблокуйте їхній номер або напишіть їм, що подасте на них скаргу до Департаменту захисту споживачів та заяву до поліції про вчинення злочину за статтею 355 Кримінального кодексу України "Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань".

Постановою КМУ “Про захист прав споживачів” №172 від 07.12.2005 затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин.

Тобто, мається на увазі, що покупець не може повернути або обміняти протягом 14-денного строку товар з цього переліку (БАДи там взагалі відсутні). Ви ж взагалі відмовилися від товару та не забирали його. Однак, ніхто не може змусити Вас отримати замовлення, від якого Ви відмовилися. Вас просто залякують, щоб Ви перевели їм кошти та забрали їхній товар.

Всього найкращого!

Якщо подобається, тисни кнопку
Не нашли ответа на свой вопрос? Тогда задайте платный или бесплатный вопрос
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram