Вітаю!
Щоб повернути гроші іноземному клієнту, який зробив помилковий платіж, надішліть йому листа з проханням повернути кошти, вказавши деталі платежу. Якщо він відмовляється, зверніться до свого банку з відповідною заявою та надайте йому банк отримувача, щоб ініціювати повернення через банківську систему.
---------
Якщо ФОП платник ЄП отримав на рахунок ФОП помилковий платіж (кошти) від Клієнта/Замовника/Покупця — фізичної особи, ФОП, юридичної особи, то, найкращим варіантом для ФОП буде повернути помилково надіслані кошти.
| «Повернення помилково перерахованих коштів ________________ (Ф.О., ФОП, ТОВ хто надіслав ФОПу кошти) від ФОП ПІП________(вказуються ваші дані), помилкова сума коштів ________гривень від _______ (дата), згідно з квитанцією_____________». |
Податкова, вважає, що якщо зарахування та повернення коштів, які помилково надійшли на розрахунковий рахунок ФОП платника єдиного податку, відбулося в одному звітному періоді (за умови наявності письмового пояснення (листа) суб’єкта господарювання про помилкове зарахування коштів), такі кошти не включаються до доходу ФОП платника єдиного податку.
Відтак, кошти, що отримані та повернуті згідно листа в межах одного кварталу для ФОП 3-ї групи та в межах одного року для ФОП 1-2 груп, не включаються в дохід такого ФОП.
У разі недотримання таких вимог, ФОП змушений включити ці кошти у свій дохід і сплатити з них 5% ЄП.
Консультація не сподобалась, просто якийсь текст сгенерований AI, абсолютно не персоналізований і без деталей. Будь який пошук в google видає ті самі результати. Абсолютно пуста трата грошей.
А ЩО У ВАШОМУ ПИТАННІ БУЛОГО КОНКРЕТНОГО?