Доброго дня. На новий рік тато купив мені в подарунок планшет. Через місяць користування з`явились проблеми з заряджанням, стали шукати в чому проблема. Хотіла звернутись до компанії асус. В їх чаті для направлення питання треба ввести серійний номер пристрою. Стали шукати в планшеті і в різних місцях він різний, а має бути один. Сайт відповідно не приймає питання, бо серійний номер не є їхнім. За допомогою діагностики в самому планшеті виявили, що він є підробним. Картина склалася. На коробці не написано назви. При продажі тату сказали, що на планшет знижка, бо там стоїть старий андроїд. Звичайно, на піратській версії він не оновлюється. Питання в тому чи можна по цій причині повернути планшет назад в магазин і повернути кошти за нього повністю? Що для цього треба? І чи можливо зробити так, щоб за пересилку з-за кордону платив отримувач? Я зараз знаходжусь закордоном і повертатись не маю змоги.