Доброго дня! Мене звати Ірина! У мене запитання стосується орендної плати за комерційне приміщення. Один ФОП надає приміщення в оренду іншому ФОП (роздрібна торгівля промисловими товарами). Зараз - карантин, форс-мажорна обставина. Орендар звернувся до Орендодавця з листом, в якому повідомляє, що не має можливості користуватися приміщенням із-за форс-мажорних обставин і не може оплачувати орендну плату. Також він просить анулювати орендну плату за приміщення на період карантину. Орендодавець запропонував почекати закінчення карантину, далі торгувати і тоді вже оплатити орендну плату в повному обсязі,по виставленому рахунку(адже приміщення зайняте товаром Орендаря і зобов"язанням по договору оренди є плата за приміщення незалежно від форс-мажорних ситуацій). Орендодавець запропонував свого роду відтермінування оплати, а Орендар наполягає на скасуванні оплати. Як бути? Як поступити правильно , у відповідності з діючим Законодавством України?
В даній ситуації я виступаю,як Орендодавець. Дане комерційне приміщення є основним джерелом мого доходу. У мене є також свої зобов"язання по даному приміщенню перед іншими установами - Обленерго, Прикарпаттягаззбут,Управління охорони приміщення, де я повинна робити проплати виконаних послуг чи повну передоплату наданих послуг на наступний місяць, незалежно від того, чи магазин працює, чи ні! Мені здається, що неправильно було б скасувати повністю орендну плату, бо мені також треба на щось жити і робити вищезгадані оплати? Коли здають в оренду квартиру, то господиню не цікавить чи ви живете там, чи ні, а оплату вона хоче отримувати справно, не дивлячись на карантин, чи канікули... Чи не так? Як Ви думаєте, відтермінування оплати - це неправильно з мого боку?
Прошу вашої поради! Прохання терміново мені допомогти, бо Орендарі чекають на письмову відповідь! Дякую!