Обмін телефону неналежної якості

Доброго дня.


Рік тому придбав мобільний телефон, місяць тому звернувся до авторизованого сервісного центру Виробника з проханням усунути недоліки (гарантія офіційна діюча). На сьогодні я отримав відповідь що мій телефон має істотні недоліки і його ремонт не можливий у зв`язку з відсутністю запчастин. При цьому обмін на таку ж модель вже не можливий, оскільки придбана мною модель знята з виробництва і в продажу її вже давно не має.


Які в мене є права як у Споживача, крім повернення коштів? Чи можу я вимагати обмін на телефон цієї ж марки, але новішої моделі (оскільки мою знято з продажу) без перерахування вартості?


Дякую.

27.03.2020 12:04 Ответили 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram