Прийшли до мене навушники 22.01.2020. Забрав я їх на новії пошті, відправився на роботу і через 15 хв я почав перевіряти навушники. Як виявилось, праве вухо не працює, після чого зв`язався з представниками ТОМDOM, які мені їх продали. Записав для них відео підтвердження і той же день відправив їх у сервісний центр за адресою, яку вони мені сказали (є експрес-накладна). Сьогодні 13.07.2020 ні товар, ні гроші мені не повернули.
Товар мені вже не потрібен, сума товару 1369.18 грн. Що мені робити? Є переписка з Томдом в вайбері, де я їх закликаю повернути гроші, але вони відповідають, що не можуть повернути товар із-за карантину.
Покупець має право розірвати укладений через інтернет договір і повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Це правило поширюється на непродовольчі товари належної якості за умови, що вони не використовувалися і зберегли товарний вигляд, споживчі властивості та ярлики. Також у покупця має бути наявний розрахунковий документ (чек).
Товар неналежної якості підлягає обміну протягом (строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг), який зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до товару.
Будь-які витрати, пов’язані з поверненням продукції, покладаються саме на продавця. Якщо продавець не повертає сплачені кошти за товар або послугу у разі розірвання договору, покупець має право нараховувати неустойку у розмірі 1% від вартості продукції (послуги) за кожний день затримки повернення коштів.Але тільки при наявності чека або товарної накладної.
Якщо вимогу споживача не задоволено протягом 14 днів, споживач має право пред'явити інші вимоги встановлені частиною першою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Таким чином, за захистом своїх прав Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів http://www.consumer.gov.ua
Одночасно необхідно звернутися із заявою-претензією до продавця, але не в усній формі, а з офіційним письмовим запитом, в якій вказати про нарахування штрафу.
У разі отримання відмови на претензію або неотримання відповіді взагалі – вирішити спір через суд. Судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується.
Якщо у Вас є додаткові питання чи уточнення - звертайтесь.
У разі необхідності складання заяви та претензії
Дякую за відповідь , чека в мене немає, тільки скрін шот переказу кошт з приват 24 , та підтвердження сплати кошт за замовлення на пошті@. Скільки буде коштувати складання заяви-претензії до споживача та до суду.
Мінімальна вартість прямої консультації - 200 грн. Складання заяви, претензії - 250 грн. Складання позову до суду - 500 грн. Додатково Ви можете написати на ел.пошту [email protected]