Не повернули кошти або товар через інтернет магазин

Прийшли до мене навушники 22.01.2020. Забрав я їх на новії пошті, відправився на роботу  і через 15 хв я почав перевіряти навушники. Як виявилось, праве вухо не працює, після чого зв`язався  з представниками ТОМDOM, які мені їх продали. Записав для них відео підтвердження і той же день відправив їх у сервісний центр за адресою, яку вони мені сказали  (є експрес-накладна). Сьогодні 13.07.2020  ні товар, ні гроші мені не повернули.

Товар мені вже не потрібен, сума товару 1369.18 грн. Що мені робити?  Є переписка з Томдом в вайбері, де я їх закликаю повернути гроші, але вони відповідають, що не можуть повернути товар із-за карантину.

13.07.2020 17:51 1441

Консультація виконавця

Ірина і Владислав Леонови
Адвокат
У сервісі: 5 років
245 відгуків (244 +) (1 -)
Консультацій: 789
Топ 3 спеціалізації:
  • Сімейне право
  • Військове право
  • Цивільне право

Покупець має право розірвати укладений через інтернет договір і повернути товар протягом 14-ти днів з моменту одержання товару. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією. Це правило поширюється на непродовольчі товари належної якості за умови, що вони не використовувалися і зберегли товарний вигляд, споживчі властивості та ярлики. Також у покупця має бути наявний розрахунковий документ (чек).


Товар неналежної якості підлягає обміну протягом  (строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг), який зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до товару.




  • за наявності товару – негайно;

  • у разі перевірки якості товару - 14 денний термін;

  • у разі відсутності товару – 2 місячний строк з моменту подання заяви.


Будь-які витрати, пов’язані з поверненням продукції, покладаються саме на продавця. Якщо продавець не повертає сплачені кошти за товар або послугу у разі розірвання договору, покупець має право нараховувати неустойку у розмірі 1% від вартості продукції (послуги) за кожний день затримки повернення коштів.Але тільки при наявності чека або товарної накладної. 




  • протягом установленого строку служби;

  • протягом 10 років, якщо строк служби не встановлено в разі виявлення недоліків з вини виробника.


Якщо вимогу споживача не задоволено протягом 14 днів, споживач має право пред'явити інші вимоги встановлені частиною першою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».


Таким чином, за захистом своїх прав Ви можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів http://www.consumer.gov.ua


Одночасно необхідно звернутися із заявою-претензією до продавця, але не в усній формі, а з офіційним письмовим запитом, в якій вказати про нарахування штрафу.


У разі отримання відмови на претензію або неотримання відповіді взагалі – вирішити спір через суд. Судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується.


Якщо у Вас є додаткові питання чи уточнення - звертайтесь.


У разі необхідності складання заяви та претензії 


Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram