Хочу дізнатись нюанси з приводу повернення товару. Нещодавно придбала ламінатор. Ламінатор прийшов 22.09, 24.09 спробувала ламінувати 2 сторінки. Потім в п`ятницю відламінували ще 10 сторінок. І він перестав працювати. Вірніше він вмикається, але не нагрівається. Гарантія від магазину є. Вони пропонують звернутись до сервісного центру, якого в моєму місті не має. Це потрібно шукати в найближчих містах. Чи маю право я повернути товар, а не віддавати в сервісний центр. Я краще придбаю більш кращу модель ламінатора. Як бути?
Стосовно вашого питання повыдомляємо наступне
Право на повернення товару передбачено ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.
Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:
- товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували
- минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару
- є касовий або товарний чек.
Для обміну або повернення товару неналежної якості покупцеві необхідно надати:
За умовами повернення грошових коштів за товар, покупцеві необхідно виконати декілька дій:
Відповідно до закону, при поверненні товару розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у продавця (магазину) немає можливості повернути гроші відразу — виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.