Права споживачів - чи маю право я повернути товар, а не віддавати в сервісний центр?

Хочу дізнатись нюанси з приводу повернення товару. Нещодавно придбала ламінатор. Ламінатор прийшов 22.09, 24.09 спробувала ламінувати 2 сторінки. Потім в п`ятницю відламінували ще 10 сторінок. І він перестав працювати. Вірніше він вмикається, але не нагрівається. Гарантія від магазину є. Вони пропонують звернутись до сервісного центру, якого в моєму місті не має. Це потрібно шукати в найближчих містах. Чи маю право я повернути товар, а не віддавати в сервісний центр. Я краще придбаю більш кращу модель ламінатора. Як бути? 

26.09.2020 09:37 1370

Консультація виконавця

Ірина і Владислав Леонови
Адвокат
У сервісі: 5 років
245 відгуків (244 +) (1 -)
Консультацій: 789
Топ 3 спеціалізації:
  • Сімейне право
  • Військове право
  • Цивільне право

Стосовно вашого питання повыдомляємо наступне

Право на повернення товару  передбачено ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.

Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:

- товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували

- минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару

- є касовий або товарний чек.

Для обміну або повернення товару неналежної якості покупцеві необхідно надати:

  1. Товар.
  2. Товарний чек (накладну).
  3. Упаковку, в якій доставлявся товар.
  4. Виробничу етикетку/паспорт товару.

За умовами повернення грошових коштів за товар, покупцеві необхідно виконати декілька дій:

  • звернутися до продавця і написати заяву на повернення коштів. Як правило, в магазині є стандартний бланк повернення, в якому необхідно вказати персональні дані.
  • повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією, зазначеною в технічній документації (техпаспорті).
  • надати квитанцію про покупку, товарний або касовий чек.

Відповідно до закону, при поверненні товару розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у продавця (магазину) немає можливості повернути гроші відразу — виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram