Вітаю Вас!
Перш за все, важливо розуміти з якою метою Ви плануєте вчинити перелічені Вами дії. Я постаралсь у відповіді розкрити будь-який варіант, залежно від запланованої мети.
- хочу змінити ім`я
Які документи потрібні для зміни імені?
які терміни та ціна у цього процесу? чи можна це зробити віддалено? куди звертатися?
Заява про зміну імені, до заяви про зміну імені додаються:
- свідоцтво про народження заявника;
- свідоцтво про шлюб (у разі, коли заявник перебуває у шлюбі);
- свідоцтво про розірвання шлюбу (у разі, коли шлюб розірвано);
- свідоцтва про народження дітей (у разі, коли заявник має малолітніх або неповнолітніх дітей);
-свідоцтва про зміну імені заявника, батька чи матері, якщо воно було раніше змінено;
- фотокартка заявника;
- письмове зобов’язання заявника, складене у довільній формі, справжність підпису на якому нотаріально засвідчена, про обізнаність заявника щодо встановленої законом відповідальності за повідомлення неправдивих відомостей і необхідність обміну паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за
кордон та інших документів у разі зміни імені (у разі подання заяви через представника або надіслання поштою)
- квитанція про сплату державного мита.
Відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України, які прийняли заяву про зміну імені, перевіряють відомості, зазначені у заяві та в документах, що додаються до неї.
Під час подання заяви про зміну імені відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України попереджає заявника про встановлену законодавством відповідальність за повідомлення неправдивих відомостей і необхідність обміну паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон та інших документів у разі зміни імені.
Строк розгляду заяви про зміну імені відділом реєстрації актів цивільного стану розглядається у тримісячний строк з дня її подання. За наявності поважних причин цей строк може бути продовжений, але не більш як на три місяці, з письмового дозволу керівника відділу реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці Крим, Головного управління юстиції в області, мм. Києві та Севастополі.
Заява про зміну імені дипломатичним представництвом або консульською установою України розглядається у шестимісячний строк з дня її подання.
Відділ реєстрації актів цивільного стану надсилає необхідні матеріали до органу внутрішніх справ за місцем проживання заявника для надання висновку про можливість зміни імені, а дипломатичне представництво або консульська установа України надсилає через Міністерство закордонних справ до Міністерства внутрішніх справ для подальшого пересилання до органу внутрішніх справ за останнім місцем проживання заявника в Україні.
Орган внутрішніх справ за результатами відповідної перевірки, яка проводиться безоплатно, у місячний строк готує та надсилає висновок про можливість зміни разом з усіма матеріалами до відділу реєстрації актів цивільного стану чи через Міністерство закордонних справ до відповідного дипломатичного представництва або консульської установи України.
Відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України на підставі документів про зміну імені та висновку органу внутрішніх справ про можливість зміни імені готує висновок про надання дозволу на зміну імені або відмову в його наданні та надсилає заявникові.
Відмова у наданні дозволу на зміну імені здійснюється з наступних підстав:
перебування заявника під слідством, судом, адміністративним наглядом;
наявність у заявника судимості, яку не погашено або не знято в установленому законом порядку;
офіційне звернення правоохоронних органів іноземних держав про оголошення розшуку заявника;
подання заявником неправдивих відомостей.
Відмова у наданні дозволу на зміну імені може бути в установленому порядку оскаржена у суді.
Протягом трьох місяців заявник, якому надано дозвіл на зміну імені може звернутися для реєстрації зміни імені до відділу реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва або консульської установи України, які складають актовий запис про зміну імені. Якщо заявник без поважних причин у зазначений строк не звернувся до відділу реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва або консульської установи України для реєстрації зміни імені, дозвіл на зміну імені втрачає силу.
Реєстрація зміни імені громадян України, які проживають на території України, проводиться відділом реєстрації актів цивільного стану після сплати заявником державного мита, громадян, які постійно проживають за кордоном, проводиться дипломатичним представництвом або консульською установою України після сплати заявником консульського збору.
Під час реєстрації зміни імені відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України видає заявникові свідоцтво про зміну імені.
Повторна зміна імені фізичної особи здійснюється відповідно до вищезазначеного Порядку розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи.
Державна реєстрація зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу) - державне мито у розмірі .
- потрібно отримати закордонний паспорт, тому що попередній загублений міграційною службою
Які документи потрібні?
Які терміни та ціна у цього процесу?
Чи можна це зробити віддалено?
Чи можна поєднати зміну імені, отримання ID карти та прописки з отриманням закордонного паспорта?
Чи можна якось знайти втрачений закордонний паспорт компанією VFS global який був переданий в міграційну службу 24 лютого 2021 року (перший день війни)? Куди звертатися?
ДП Документ зараз є і у Польщі, більш детально за посиланням - адреси центрів https://pasport.org.ua/centers
Тобто, щоб поновити віддалено закордонний паспорт, Вам необхідно за вищевказаним посиланням обрати відповідну філію ДП Документ і звернутись безпосередньо до цієї установи.
Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон у підрозділах міграційної служби. При оформленні цього документу у консульських установах України за кордоном сплачується консульський збір.
Оплачується адміністративний збір, який розраховується як сума вартості адміністративної послуги та вартості бланку.
У разі оформлення протягом 20 робочих днів сума адміністративного збору складає 856 грн., у тому числі:
У разі термінового (протягом 7 робочих днів) оформлення,сума адміністративного збору складає 1496 грн., у тому числі:
У разі термінового (протягом 3 робочих днів у випадках, визначених законодавством) оформлення, сума адміністративного збору складає 1496 грн., у тому числі:
Для оформлення паспорта для виїзду за кордон замість втраченого або викраденого заявник подає:
У разі втрати або викрадення під час перебування в Україні паспорта для виїзду за кордон у особи, яка постійно проживає за кордоном, до територіального органу або територіального підрозділу ДМС подається документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (за відсутності - його копія), або надається інформація про раніше оформлені на ім’я цієї особи документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
Паспорт для виїзду за кордон видається:
Чи можна поєднати зміну імені, отримання ID карти та прописки з отриманням закордонного паспорта?
Теоретично - так, і з цим не має бути проблем. Попередньо бажано розпочати всі ці процеси одночасно. АЛЕ, окрім зміни місця реєстрації - це окреме питання, і воно не повязане з отриманням паспортів.
Чи можна якось знайти втрачений закордонний паспорт компанією VFS global який був переданий в міграційну службу 24 лютого 2021 року (перший день війни)? Куди звертатися?
Рекомендую звертатись до самої компанії а також дізнатись, куди саме був переданий паспорт, в який відділ міграційної служби, де він може знаходитись. Отримати підтверджуючі втрату документи.
Зверніть увагу, Територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС, закордонна дипломатична установа має право відмовити заявнику в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, якщо:
У рішенні про відмову в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, яке доводиться до відома заявника в порядку і строки, встановлені законодавством, зазначаються підстави відмови.
У разі подання заяви-анкети через уповноваженого суб’єкта територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС надсилає письмове повідомлення про прийняте рішення до уповноваженого суб’єкта для подальшого вручення заявнику.
- потрібно замінити внутрішній паспорт на ID картку
Які документи потрібні для заміни? Куди звертатися?
Які терміни та ціна у цього процесу?
Чи можна це зробити віддалено?
Чи можна поєднати зміну імені із замінної паспортної книжки на ID карту?
Відповідно до Постанови КМУ від 21 жовтня 2022 р. № 1202 Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану установлено, що паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.
І. Обмін паспорта здійснюється у разі:
Загальна вартість адміністративного збору у разі оформлення паспорта громадянина України у формі картки протягом 20 робочих днів становить 450 грн., у тому числі:
Загальна вартість адміністративного збору у разі термінового (протягом 10 робочих днів) оформлення становить 820 грн., у тому числі:
Для обміну паспорта заявник подає такі документи:
Не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання
Не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання.
У випадках проведення під час оформлення процедури встановлення особи строк оформлення паспорта продовжується до двох місяців
Поєднати два процеси можна в один, для цього зверніться у відповідну філію ДП Україна (посилання у відповіді на попереднє питання).
- потрібно оновити прописку про місце проживання
Як оформити прописку в Україні в період війни?
Які терміни? Ціна?
Які документи потрібні?
Куди звертатися?
На період дії воєнного стану послуги з Декларування місця проживання/реєстрації місця проживання і відповідно зміни місця реєстрації тимчасово не надаються ні онлайн, ні офлайн відповідно до статей 12 та 13 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».
- заміна ІНН
Наразі маю ІНН у печатному вигляді (документ з печаткою), але він пом`ятий трохи.
Чи можна його замінити та одразу ж заламінувати, щоб такого не сталося?
Які терміни? Ціна? Куди звертатися?
.
Але, якщо Ви мали на увазі просто заміну матеріального носія (папірця), то процедура заміни картки платника податків здійснюється державними податковими інспекції (ДПІ) за місцем проживання, отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування, а також головним управлінням державної фіскальної служби в областях та м.Києві. Процес обміну ідентифікаційного коду займає мінімум часу, термін видачі довідки про присвоєння ІПН становить 5 р.д.
Відповідно до українського законодавства порядок обміну ідентифікаційного номера платника податків (ІПН) передбачає подачу наступних документів: