Потрібно вирішити одразу кілка питань c документами одночасно. Бажано у віддаленому порядку

Доброго дня! Маю багато питань щодо документів)

Хочу зрозуміти який порядок дій буде кращим для мого випадку (з чого почати зі списку нижче), куди звертатися, що потрібно підготувати та чи можна щось з цього почати робити із-за кордону? Тому що наразі я у Польщі

Задачі:
- хочу змінити ім`я
Які документи потрібні для зміни імені? які терміни та ціна у цього процесу? чи можна це зробити віддалено? куди звертатися?

- потрібно отримати закордонний паспорт, тому що попередній загублений міграційною службою
Які документи потрібні?
Які терміни та ціна у цього процесу?
Чи можна це зробити віддалено?
Чи можна поєднати зміну імені, отримання ID карти та прописки з отриманням закордонного паспорта?
Чи можна якось знайти втрачений закордонний паспорт компанією VFS global який був переданий в міграційну службу 24 лютого 2021 року (перший день війни)? Куди звертатися?

- потрібно замінити внутрішній паспорт на ID картку
Які документи потрібні для заміни? Куди звертатися?
Які терміни та ціна у цього процесу?
Чи можна це зробити віддалено?
Чи можна поєднати зміну імені із замінної паспортної книжки на ID карту?

- потрібно оновити прописку про місце проживання
Як оформити прописку в Україні в період війни?
Які терміни? Ціна?
Які документи потрібні?
Куди звертатися?

- заміна ІНН
Наразі маю ІНН у печатному вигляді (документ з печаткою), але він пом`ятий трохи.
Чи можна його замінити та одразу ж заламінувати, щоб такого не сталося?
Які терміни? Ціна? Куди звертатися?


Наразі з документів маю внутрішній паспорт, ІНН, тимчасовий прихисток закордоном

Й останні за скільки часу це все реально зробити:
/зміна імені
/ новий закордонний паспорт
/ заміна ІНН
/ отримання прописки
/ ID карта
хтось може допомогти все підготувати та зробити?
25.07.2023 15:11 538

Консультація виконавця

Неля Романенко
Юрист
У сервісі: 1 рік
84 відгука (84 +) (0 -)
Консультацій: 264
Топ 3 спеціалізації:
  • Кримінальне право
  • Військове право
  • Розлучення подружжя

Вітаю Вас! 

Перш за все, важливо розуміти з якою метою Ви плануєте вчинити перелічені Вами дії. Я постаралсь у відповіді розкрити будь-який варіант, залежно від запланованої мети. 

- хочу змінити ім`я

Які документи потрібні для зміни імені?

які терміни та ціна у цього процесу? чи можна це зробити віддалено? куди звертатися?

Заява про зміну імені, до заяви про зміну імені додаються:
- свідоцтво про народження заявника;
- свідоцтво про шлюб (у разі, коли заявник перебуває у шлюбі);
- свідоцтво про розірвання шлюбу (у разі, коли шлюб розірвано);
- свідоцтва про народження дітей (у разі, коли заявник має малолітніх або неповнолітніх дітей);
-свідоцтва про зміну імені заявника, батька чи матері, якщо воно було раніше змінено;
- фотокартка заявника;
- письмове зобов’язання заявника, складене у довільній формі, справжність підпису на якому нотаріально засвідчена, про обізнаність заявника щодо встановленої законом відповідальності за повідомлення неправдивих відомостей і необхідність обміну паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за
кордон та інших документів у разі зміни імені (у разі подання заяви через представника або надіслання поштою)
- квитанція про сплату державного мита.

Заява про зміну імені подається заявником особисто у письмовій формі за умови пред'явлення паспорта громадянина України, а у разі, коли заявник постійно проживає за кордоном, - за умови пред'явлення паспорта громадянина
України для виїзду за кордон, крім випадку зміни прізвища у зв’язку з розірванням шлюбу, що не було змінено під час державної реєстрації розірвання шлюбу чи розірвання шлюбу у судовому порядку, справжність підпису заявника
на якій нотаріально засвідчена, може бути подана через представника або надіслана поштою.

Відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України, які прийняли заяву про зміну імені, перевіряють відомості, зазначені у заяві та в документах, що додаються до неї.

Під час подання заяви про зміну імені відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України попереджає заявника про встановлену законодавством відповідальність за повідомлення неправдивих відомостей і необхідність обміну паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон та інших документів у разі зміни імені.

Строк розгляду заяви про зміну імені відділом реєстрації актів цивільного стану розглядається у тримісячний строк з дня її подання. За наявності поважних причин цей строк може бути продовжений, але не більш як на три місяці, з письмового дозволу керівника відділу реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці Крим, Головного управління юстиції в області, мм. Києві та Севастополі.

Заява про зміну імені дипломатичним представництвом або консульською установою України розглядається у шестимісячний строк з дня її подання.

Відділ реєстрації актів цивільного стану надсилає необхідні матеріали до органу внутрішніх справ за місцем проживання заявника для надання висновку про можливість зміни імені, а дипломатичне представництво або консульська установа України надсилає через Міністерство закордонних справ до Міністерства внутрішніх справ для подальшого пересилання до органу внутрішніх справ за останнім місцем проживання заявника в Україні.

Орган внутрішніх справ за результатами відповідної перевірки, яка проводиться безоплатно, у місячний строк готує та надсилає висновок про можливість зміни разом з усіма матеріалами до відділу реєстрації актів цивільного стану чи через Міністерство закордонних справ до відповідного дипломатичного представництва або консульської установи України.

Відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України на підставі документів про зміну імені та висновку органу внутрішніх справ про можливість зміни імені готує висновок про надання дозволу на зміну імені або відмову в його наданні та надсилає заявникові.

Відмова у наданні дозволу на зміну імені здійснюється з наступних підстав:

перебування заявника під слідством, судом, адміністративним наглядом;

наявність у заявника судимості, яку не погашено або не знято в установленому законом порядку;

офіційне звернення правоохоронних органів іноземних держав про оголошення розшуку заявника;

подання заявником неправдивих відомостей.

Відмова у наданні дозволу на зміну імені може бути в установленому порядку оскаржена у суді.

Протягом трьох місяців заявник, якому надано дозвіл на зміну імені може звернутися для реєстрації зміни імені до відділу реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва або консульської установи України, які складають актовий запис про зміну імені. Якщо заявник без поважних причин у зазначений строк не звернувся до відділу реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва або консульської установи України для реєстрації зміни імені, дозвіл на зміну імені втрачає силу.

Реєстрація зміни імені громадян України, які проживають на території України, проводиться відділом реєстрації актів цивільного стану після сплати заявником державного мита, громадян, які постійно проживають за кордоном, проводиться дипломатичним представництвом або консульською установою України після сплати заявником консульського збору.

Під час реєстрації зміни імені відділ реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво або консульська установа України видає заявникові свідоцтво про зміну імені.

Повторна зміна імені фізичної особи здійснюється відповідно до вищезазначеного Порядку розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи.

Державна реєстрація зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу) - державне мито у розмірі .

- потрібно отримати закордонний паспорт, тому що попередній загублений міграційною службою
Які документи потрібні?
Які терміни та ціна у цього процесу?
Чи можна це зробити віддалено?
Чи можна поєднати зміну імені, отримання ID карти та прописки з отриманням закордонного паспорта?
Чи можна якось знайти втрачений закордонний паспорт компанією VFS global який був переданий в міграційну службу 24 лютого 2021 року (перший день війни)? Куди звертатися?

  1. Подати до територіального органу/підрозділу ДМС України, або до центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), центру обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» необхідні документи (у разі проживання за кордоном подати документи до відповідної дипломатичної установи);
  2. Під час оформлення заяви у територіальному органі/підрозділі ДМС, або у центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП), центрі обслуговування «Паспортний сервіс» ДП «Документ» необхідно пройти процедуру сканування відбитків вказівних пальців рук. Сканування відбитків пальців рук дітей здійснюється з 12 років.
  3. Перевірити правильність внесення персональних даних про себе до заяви-анкети, звертаючи при цьому особливу увагу на правильність написання транслітерації свого прізвища та імені (за умови надання підтверджуючих документів), та засвідчити власним підписом у заяві-анкеті правильність таких даних;
  4. Звернутися до органу, де подавалася заява-анкета та отримати паспорт громадянина України для виїзду за кордон, надавши при цьому паспорт громадянина України.

ДП Документ зараз є і у Польщі, більш детально за посиланням - адреси центрів https://pasport.org.ua/centers

Тобто, щоб поновити віддалено закордонний паспорт, Вам необхідно за вищевказаним посиланням обрати відповідну філію ДП Документ і звернутись безпосередньо до цієї установи. 

Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон у підрозділах міграційної служби. При оформленні цього документу у консульських установах України за кордоном сплачується консульський збір.

Оплачується адміністративний збір, який розраховується як сума вартості адміністративної послуги та вартості бланку.

У разі оформлення протягом 20 робочих днів сума адміністративного збору складає 856 грн., у тому числі:

  • вартість адміністративної послуги - 352 грн.
  • вартість бланка - 504 грн.

У разі термінового (протягом 7 робочих днів) оформлення,сума адміністративного збору складає 1496 грн., у тому числі:

  • вартість адміністративної послуги - 992 грн.
  • вартість бланка - 504 грн.

У разі термінового (протягом 3 робочих днів у випадках, визначених законодавством) оформлення, сума адміністративного збору складає 1496 грн., у тому числі:

  • вартість адміністративної послуги - 992 грн.
  • вартість бланка - 504 грн.

Для оформлення паспорта для виїзду за кордон замість втраченого або викраденого заявник подає:

  • заяву-анкету (друкується працівником, який приймає документи);
  • паспорт громадянина України (для осіб, що досягли 14-річного віку);
  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру);
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;
  • у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я та яка потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого зображення особи шляхом сканування;
  • заяву про оформлення паспорта для виїзду за кордон у зв’язку з його втратою або викраденням у довільній формі;
  •  витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта для виїзду за кордон на території України).

У разі втрати або викрадення під час перебування в Україні паспорта для виїзду за кордон у особи, яка постійно проживає за кордоном, до територіального органу або територіального підрозділу ДМС подається документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (за відсутності - його копія), або надається інформація про раніше оформлені на ім’я цієї особи документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

Паспорт для виїзду за кордон видається:

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання;
  • не пізніше ніж через сім робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання;
  • у строк до трьох робочих днів - у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном;
  • у строк до 10 робочих днів - у разі виїзду на постійне проживання за кордон усиновленої іноземцями дитини - громадянина України.

Чи можна поєднати зміну імені, отримання ID карти та прописки з отриманням закордонного паспорта?

Теоретично - так, і з цим не має бути проблем. Попередньо бажано розпочати всі ці процеси одночасно. АЛЕ, окрім зміни місця реєстрації - це окреме питання, і воно не повязане з отриманням паспортів. 
Чи можна якось знайти втрачений закордонний паспорт компанією VFS global який був переданий в міграційну службу 24 лютого 2021 року (перший день війни)? Куди звертатися?

Рекомендую звертатись до самої компанії а також дізнатись, куди саме був переданий паспорт, в який відділ міграційної служби, де він може знаходитись. Отримати підтверджуючі втрату документи.

Зверніть увагу, Територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС, закордонна дипломатична установа має право відмовити заявнику в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, якщо:

  • особа не є громадянином України;
  • стосовно видачі паспорта для виїзду за кордон звернулася особа, яка не досягла 16-річного віку, або її законні представники/уповноважена особа, які не мають документального підтвердження повноважень на отримання паспорта для виїзду за кордон;
  • особа вже отримала два паспорти для виїзду за кордон, які є дійсними на день звернення (крім випадків, передбачених пунктом 22 цього Порядку)
  • заявник подав не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта для виїзду за кордон;
  • дані, отримані з відомчих інформаційних систем, баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують інформацію, надану заявником.

У рішенні про відмову в оформленні або видачі паспорта для виїзду за кордон, яке доводиться до відома заявника в порядку і строки, встановлені законодавством, зазначаються підстави відмови.

У разі подання заяви-анкети через уповноваженого суб’єкта територіальний орган/територіальний підрозділ ДМС надсилає письмове повідомлення про прийняте рішення до уповноваженого суб’єкта для подальшого вручення заявнику.

- потрібно замінити внутрішній паспорт на ID картку
Які документи потрібні для заміни? Куди звертатися?
Які терміни та ціна у цього процесу?
Чи можна це зробити віддалено?
Чи можна поєднати зміну імені із замінної паспортної книжки на ID карту?

Відповідно до Постанови КМУ від 21 жовтня 2022 р. № 1202 Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану установлено, що паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Підстави для отримання послуги

І. Обмін паспорта здійснюється у разі:

  1. зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
  2. отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
  3. виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
  4. закінчення строку дії паспорта;
  5. непридатності паспорта для подальшого використання (паспорт/фотокартка має пошкодження (та/або відсутня його/її частина), що не дають змогу візуально ідентифікувати особу, прочитати прізвище, власне ім’я, по батькові, дату та місце народження, ким виданий паспорт, підпис посадової особи та дату видачі, пошкодження перфорованої серії та номера, що не дають змогу встановити реквізити паспорта, виправлення, зокрема внесення змін до персональних даних особи/найменувань органу/штампа/печатки, пошкодження, які блокують можливість зчитування, а також внесення змін до інформації безконтактного електронного носія);
  6. якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленному законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
  7. наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

Вартість послуги

Загальна вартість адміністративного збору у разі оформлення паспорта громадянина України у формі картки протягом 20 робочих днів становить 450 грн., у тому числі:

  • вартість адміністративної послуги - 126 грн.
  • вартість бланка - 324 грн.

Загальна вартість адміністративного збору у разі термінового (протягом 10 робочих днів) оформлення становить 820 грн., у тому числі:

  • вартість адміністративної послуги - 496 грн.
  • вартість бланка - 324 грн.

Необхідні документи

Для обміну паспорта заявник подає такі документи:

  1. паспорт, що підлягає обміну;
  2. документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім випадків, передбачених підпунктами 4 і 6 пункту 6 Порядку);
  3. посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
  4. документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
  5. документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
  6. документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів);
  7. одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або стосовно якої обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, або яка перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби);
  8. паспорт громадянина України для виїзду за кордон, у тому числі строк дії якого закінчився (для особи, яка постійно проживає за кордоном, або яка постійно проживала за кордоном та повернулася на постійне проживання в Україну);
  9. заяву про зняття з консульського обліку (для особи, яка досягла 14-річного віку, постійно проживала за кордоном та повернулася на постійне проживання в Україну);

Термін розгляду заяви

Не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання

Не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання.

У випадках проведення під час оформлення процедури встановлення особи строк оформлення паспорта продовжується до двох місяців

Поєднати два процеси можна в один, для цього зверніться у відповідну філію ДП Україна (посилання у відповіді на попереднє питання).

- потрібно оновити прописку про місце проживання
Як оформити прописку в Україні в період війни?
Які терміни? Ціна?
Які документи потрібні?
Куди звертатися?

На період дії воєнного стану послуги з Декларування місця проживання/реєстрації місця проживання і відповідно зміни місця реєстрації тимчасово не надаються ні онлайн, ні офлайн відповідно до статей 12 та 13 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

- заміна ІНН
Наразі маю ІНН у печатному вигляді (документ з печаткою), але він пом`ятий трохи.
Чи можна його замінити та одразу ж заламінувати, щоб такого не сталося?
Які терміни? Ціна? Куди звертатися?

.

Але, якщо Ви мали на увазі просто заміну матеріального носія (папірця), то процедура заміни картки платника податків здійснюється державними податковими інспекції (ДПІ) за місцем проживання, отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування, а також головним управлінням державної фіскальної служби в областях та м.Києві. Процес обміну ідентифікаційного коду займає мінімум часу, термін видачі довідки про присвоєння ІПН становить 5 р.д.

Відповідно до українського законодавства порядок обміну ідентифікаційного номера платника податків (ІПН) передбачає подачу наступних документів:

-заява за формою 5 ДР
-оригінал довідки ІПН (форма № 1ДР)
-український паспорт (оригінал і копія)
-свідоцтво про шлюб (оригінал + копія)
Робиться безоплатно. 
Крім того, звертаю увагу, що при видачі Вам нового паспорту у формі картки, там вже буде вписаний ІПН (на самому пластику). 
Якщо будуть ще питання - обов'язково звертайтесь, буду рада допомогти!
Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram