Права споживачів згідно Закону України «Про захист прав споживачів

Доброго вечора, сьогодні зламався ноутбук не з моєї вини, я підозрюю що через несправність комплектуючих. Сам ноутбук ще на гарантії. Гарантійний строк 12 місяців, ноутбук був придбаний у квітні цього року. Несправність ноутбука відчув сьогодні, під час роботи з ним. Купляли ноутбук в магазині Мойо, ціна 53000 грн. В магазині кажуть, щоб їм принесли ноутбук , а вони передадуть в сервісний центр. Скажіть будь-ласка як правильно все оформити, чи можу я претендувати на повернення коштів чи тільки на ремонт? Які можуть бути підводні камені та на що треба звернути увагу?
03.09.2023 18:25 263

Консультація виконавця

Андрій Топчій
Юрист
У сервісі: 8 місяців
40 відгуків (38 +) (2 -)
Консультацій: 175
Топ 3 спеціалізації:
  • Сімейне право
  • Спадкове право
  • Військове право

Добрий день!

Відповідно до ч. 1 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів», У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

Таким чином, Ваше право на повернення товару, залежить від того, чи є недолік істотним

істотним недоліком є недолік, які роблять неможливим чи недопустимим використання товару (роботи, послуги) відповідно до його цільового призначення і не може бути усунутий, або для його усунення необхідні великі затрати праці та часу, або він робить товар (роботу, послугу) іншим, ніж передбачено договором, або проявляється після його усунення.

Відповідно, Ви можете вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми у випадку, якщо після ремонту основні споживчі характеристики ноутбуку не можуть бути відновленими або такий ремонт не є можливим.

При здачі ноутбука  в ремонт, вимагайте квитанцію про прийняття товару з датою прийняття товару в ремонт. Вимагайте ремонту ноутбуку в 14-денний строк. Якщо продавець не зможе відремонтувати товар у вказаний строк, Ви матимете підстави вимагати ) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, про що можете направити відповідну письмову претензію.

 

 

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram