Проблеми із замовленням онлайн та поштою
. Можете будь ласка пояснити одну ситуацію. Якщо наприклад особа зробила замовлення онлайн, оплатила його та скористалась доставкою Укрпоштою. Доставка мала була бути здійснена за 7 днів але на 6 день зателефонував працівник Укрпошти та сказав, що посилка загубилась десь на складі, тому вони готові повернути мені ці кошти. Сума замовлення невелика, 270 грн. Але через майже 3 тижні знову надійшов дзвінок про те , що посилка знайшлась та очікує мене у відділенні. Я прийшла у відділення за нею, але мені сказали її оплатити, оскільки гроші були повернуті працівником укрпошти , бо на той час посилка загубилась, а зараз знайшлась. Можете, будь ласка, пояснити в такій ситуації чи потрібно мені оплачувати цю посилку ?
25.10.2023 15:20
Ответили 0