Зателефонувала вчора на гарячу лінію однієї компанії , посварилась з оператором , після чого на мій номер телефлну почали поступати різні дзвінки з онлайн магазинів де я ніби то зробила замовлення .
чи є якась змога дізнатись звідки робили замовлення і хто , так чи можна якось притягнути до відповідальності компанію до якої я телефонувала на гарячу лінію ?
Добрий день!
Така можливість існує, але не варто розраховувати, що інтернет-магазини будуть цим займатися. Для них простіше "забути" про Вас, викресливши з списку замовлення. Зверніться письмово до компанії, яку підозрюєте в організації таких дій. Викладіть детально ситуацію. Оператор кол-центру повинен був назватися, тож в своїй заяві вкажіть його ім'я, поясніть причину нерозуміння між вами, та вкажіть на своє припущення щодо незаконного розповсюдження Ваших контактів. Я вважаю, що проблема не в компанії, а в конкретному співробітнику. Вимагайте від компанії проведення внутрішнього розслідування даного інциденту. Додайте в якості підтвердження адреси інтернет-магазинів, з яких були дзвінки. Наголошуйте на порушенні захисту персональних даних. Вимагайте письмової відповіді і напишіть, що в разі ігнорування листа, напишете заяву в поліцію.
Якщо виникнуть питання стосовно цієї консультації , пишіть на мою пошту [email protected]. З повагою, Дмитро Дончак.