Відстеження ip

Зателефонувала вчора на гарячу лінію однієї компанії , посварилась з оператором , після чого на мій номер телефлну почали поступати різні дзвінки з онлайн магазинів де я ніби то зробила замовлення .


чи є якась змога дізнатись звідки робили замовлення і хто , так чи можна якось притягнути до відповідальності компанію до якої я телефонувала на гарячу лінію ?

20.02.2020 12:09 1831

Консультація виконавця

Дмитро Дончак
Юрист
У сервісі: 4 роки
734 відгука (733 +) (1 -)
Консультацій: 1854
Топ 3 спеціалізації:
  • Діяльність фізичної особи підприємця
  • Військове право
  • Кредити банків

Добрий день!


Така можливість існує, але не варто розраховувати, що інтернет-магазини будуть цим займатися. Для них простіше "забути" про Вас, викресливши з списку замовлення. Зверніться письмово до компанії, яку підозрюєте в організації таких дій. Викладіть детально ситуацію. Оператор кол-центру повинен був назватися, тож в своїй заяві вкажіть його ім'я, поясніть причину нерозуміння між вами, та вкажіть на своє припущення щодо незаконного розповсюдження Ваших контактів. Я вважаю, що проблема не в компанії, а в конкретному співробітнику. Вимагайте від компанії проведення внутрішнього розслідування даного інциденту. Додайте в якості підтвердження адреси інтернет-магазинів, з яких були дзвінки. Наголошуйте на порушенні захисту персональних даних. Вимагайте письмової відповіді і напишіть, що в разі ігнорування листа, напишете заяву в поліцію.


Якщо виникнуть питання стосовно цієї консультації , пишіть на мою пошту ddmitr@ukr.net. З повагою, Дмитро Дончак. 

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram