Если военкомат затягивает с выдачей приписного

У моего ребёнка диагноз - детский аутизм, он инвалид детства. В 17 лет ему пришла повестка из военкомата для получения приписного. Мы прошли медкомиссию, собрали все справки, ему в военкомате оформили личное дело и сказали ждать вызова на комиссию в облвоенкомат. Прошло больше года, его никто не вызвал, приписного нет. В этом году ему поступать, приписное необходимо. Связи с военкоматом нет. Вход по пропускам, туда не пускают, требуют связаться с сотрудниками, которые его первоначально вызывали. Связи, как я уже говорила, нет. Как быть в такой ситуации? Подскажите, пожалуйста, есть ли решение моего вопроса с юридической точки зрения?

12.06.2020 08:55 1468

Консультація виконавця

Артем Сергєєв
Адвокат Харків
У сервісі: 5 років
12 відгуків (10 +) (2 -)
Консультацій: 74

Идете в районный военкомат на прием к руководителю согласно графику приема, письменно излагаете свои требования (желательно с указанием нормативной базы), на втором экземпляре должны поставить отметку о принятии заявления (дата, № ФИО). Согласно ЗУ «Об обращении граждан» срок рассмотрения от 15 до 30 дней. Обязаны предоставить письменный ответ.

Прием граждан в военкоматах ЕСТЬ! Лично вижу очереди в определенные дни у себя на районе.

Если заведут речь о карантине - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/211-2020-п (распечатайте скрин страницы перед тем, как идти).

Что б не терять время – аналогичное обращение отдайте в Регіональну громадські приймальні МОУ

https://www.mil.gov.ua/zvernennya-gromadyan/gromadski-prijmalni/

Если где либо будут отказывать – звоните Гаряча лінії Міністерства оборони та ЗС України

0 800 50 04 42

https://www.mil.gov.ua/kontakti/garyacha-liniya.html

 

ФОРМА ТА ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗАПИТУ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ

Запит на інформацію може бути поданий:

фізичною, юридичною особою, об’єднаннями громадян без статусу юридичної особи на поштову адресу: 03168, Київ, Повітрофлотський проспект, 6, через відділ по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації Департаменту інформаційно-організаційної роботи та контролю Міністерства оборони України за адресою: м. Київ, вул. Грушевського, 30/1, (Центральний будинок офіцерів), 2-й поверх, к. 349

на електронну адресу e-mail: zapytmou@gmail.com

телефон (044) 280-50-59

факс (044) 280-50-59

У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості, тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа відділу по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації Департаменту інформаційно-організаційної роботи та контролю Міністерства оборони України, зазначивши в запиті своє прізвище, ім’я по батькові, контактний телефон та надати копію запиту особі, яка його подала.

Запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Міністерство оборони України (далі — МО України)

приймаються в робочі дні з 9.00 до 18.00.Напередодні святкових, неробочих і вихідних днів з 9.00 до 16.45.

Основні положення

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Указу Президента України від 05.05.11 № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 25.05.11 № 583 «Питання виконання Закону України „Про доступ до публічної інформації“ в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади», якою затверджено примірну форму запиту на інформацію і примірний порядок складення та подання запитів на інформацію.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від13 липня 2011 р. N 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» в МО України затверджено граничні норми витрат на копіювання або друк документів та форму рахунку.

Форма запиту на інформацію та порядок її подання

В МО України встановлено форму запиту на інформацію та порядок її подання.

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому обов’язково зазначається:

  1. ім’я та прізвище запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер телефону;
  2. опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)
  3. підпис і дата.

Терміни опрацювання запитів на інформацію

Згідно із статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або його бездіяльності

Відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

 

https://www.mil.gov.ua/dostup-do-publichnoi-informaczii.html

Если есть вопросы или нужна помощь в составлении документов – обращайтесь.

Якщо подобається, тисни кнопку