Добрий день.
Підстави для отримання відстрочки шукаємо в Законі України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію". Згідно пункту 2 частини 3 статті 23 згаданого Закону, не підлягають мобілізації наукові і науково-педагогічні працівники закладів вищої та фахової передвищої освіти, наукових установ та організацій, які мають науковий ступінь. Ви працюєте викладачем в університеті, тобто в закладі вищої освіти, і у вас немає наукового ступеня - отже відстрочку вам не нададуть. В даному випадку взагалі немає різниці - чи Ви самі будете подавати документи в ТЦК, чи за вас це зробить роботодавець. Тому очевидно, що єдиний варіант - отримати не відстрочку, а бронювання (якщо це взагалі можливо в вашому університеті). Списки заброньованих осіб подає роботодавець.
Щодо розбіжностей в ВОС:
Раніше у вас був ВОС, записаний тільки в паперовому військово-обліковому документі. Це ВОС 837 "водій автомобілів". Якщо оглянути Наказ МОУ № 317 від 07.09.2020 року "Про затвердження переліків військово-облікових спеціальностей і штатних посад рядового, сержантського і старшинського складу і тарифних переліків посад вищезазначених військовослужбовців", який знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0927-20#Text то бачимо, що ваш попередній ВОС 837 зараз знаходиться в розділі 9.3. "Спеціальності з ремонту і зберігання бронетанкової, інженерної, інженерно-аеродромної, повітряно-десантної техніки та озброєння радіаційного, хімічного, біологічного захисту", пустий, без визначення. Натомість є ВОС 790 "Перевезення автомобільним транспортом", що знаходиться в розділі 8.12., "Спеціальності з експлуатації автомобільної техніки". Тому у вас немає жодного недоліку в тому, що в паперовому та електронному ВОДі записані різні ВОСи: розбіжності дійсно є, але вони не критичні, формално ваш ВОС залишився за своєю суттю таким же самим як і був раніше.
В той же час, згідно пункту 4 постанови КМУ №559 "Про затвердження Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів", у разі невідповідності відомостей, зазначених у посвідченні призовника, тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного, військовому квитку осіб рядового, сержантського і старшинського складу та військовому квитку офіцера запасу, відомостям, що містяться у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, громадянин України для внесення відповідних змін у паперовій формі - повинен звернутися до районного (міського) ТЦК та СП за місцем перебування на військовому обліку.
Тобто якщо обліковець на роботі буде й надалі відмовляти у прийнятті документів із-за таких розбіжностей, то щоб синхронізувати ваш паперовий ВОД з електронним, необхідно звернутися до свого ТЦК з заявою про внесення змін. Заяву спочатку відправляєте Укрпоштою, до заяви - копії паперового та електронного військово-облікових документів. Зміни вносяться протягом п’яти робочих днів з дня реєстрації заяви. ТЦК або внесуть зміни, або нададуть відповідь що у внесенні змін немає необхідності. Після цього у вашого обліковця точно не залишиться підстав для відмови у прийнятті документів.
Якщо щось незрозуміло - пишіть на пошту ddmitr@ukr.net
З повагою, Дмитро Дончак.