Чи потрібно вносити зміни в ЄДР при оренді офісу юридичній особі
У формі 20 ОПП , чи вказувати «прошу взяти за не основним місцем обліку», якщо податкову не змінюємо і подавати її потрібно після підписання договору чи тоді коли він вступає в дію?
Вітаю!
Якщо ви не прийняли рішення про зміну місцезнаходження юрособи, то до ЄДРПОУ зміни не вносяться. Й навпаки, якщо прийнято рішення про зміну місцезнаходження юрособи, то ці зміни вносяться до ЄДРПОУ через держреєстратора. Це передбачено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15 травня 2003 року № 755-IV.
Інша справа - відомості про об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, про виникнення та припинення яких подається Форма 20-ОПП до ДПС за основним місцем обліку. Це передбачено Порядком обліку платників податків і зборів, затв. Наказом МФУ від 09.12.2011 № 1588. Так, у десятиденний строк від набуття чинності договору оренди Ви подаєте Форму 20-ОПП на цей офіс, якщо він знаходиться в межах тієї самої територіальної громади, де Ви вже стоїте на обліку, то відмітку «прошу взяти за не основним місцем обліку» не ставите, оскільки Ви там вже й так стоїте на обліку.
Якщо є щось незрозуміле, будь ласка, пишіть audit.niko@gmail.com
З повагою, Ігор Бутник.