Отправка на 0

Есть ли у кого-то какие-то еще действия? а именно
В среду 13.07 отправляют отца ( инвалида, с уймой болезней) на фронт.
Было подано "Оскарження ВЛК" в области, так же в ЦВЛК в киев, и написан рапорт командиру в.ч
Направление в больницу не дает, нужно хирургическое вмешательство,одно из которых изъять металический элемент из ключицы.
Командир в курсе всей ситуации, глав врач, тоже, но аргументирую "Ты же сам сюда пришел, добровольцем, тебя никто не выпустит", отправляют дальше старика воевать на фронт.

Вопрос, есть ли еще какие-то варианты, избежать незаконного поведения, а именно отправки на фронт

11.07.2022 20:21 1627

Консультація виконавця

Олександр Старенков
Адвокат
У сервісі: 5 років
84 відгука (82 +) (2 -)
Консультацій: 234

Вітаю!

Щиро вдячний, що обрали саме мене!

 

Стаття 49 Конституції України. Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування.

Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.

Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності.

Посилаючись на право на лікування, домогтися щоб батька поклали у лікарню, якщо командування не реагує звернутися зі скаргами починаючи с командира частини, оперативного командування до якого відноситься частина, Військової служби правопорядку, закінчуючи президентом, також можливо звернутися до Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини.

   С початку можливо звернутися по телефонам гарячої лінії. Для того, щоб оперативно розібрались і вжили заходів, потрібно назвати ПІБ мобілізованої особи та номер військової частини, в яку направили.

0-800-500-410
0-800-500-442
044-454-44-99

Порядок та строки розгляду звернення (пропозицій, заяв, скарг) військовослужбовців командуванням військової частини Військовослужбовці мають право самостійно захистити порушені права під час проходження служби двома способами:

 - зверненням з позовом до суду

 - поданням скарги відповідній посадовій особі.

 Зазначене питання регулюється Дисциплінарним статутом Збройних Сил України та Законом України «Про звернення громадян».

Військовослужбовець має право подати скаргу, ЯКЩО ВВАЖАЄ, що його ПРАВА, ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ БУЛИ ПОРУШЕНІ:

  • незаконним рішенням, діями або бездіяльністю командирів;
  • незаконним покладенням на нього обов'язків;
  • незаконним притягненням до відповідальності;
  • незаконними діями інших військовослужбовців. Залежно від виду порушення СКАРГА ПОДАЄТСЬЯ ДО:
  • органів військового управління;
  • посадових осіб;
  • Військової служби правопорядку;
  • органів, які проводять досудове слідство;
  • інших державних органів.

 З інших питань службової діяльності скарга подається безпосередньому командирові тієї особи, чиї дії оскаржуються.

Якщо військовослужбовець, який подає скаргу, не знає, з чиєї вини порушені його права, скарга подається у порядку підпорядкованості безпосередньому командиру.

СКАРГА МОЖЕ ПОДАВАТИСЬ УСНО і ПИСЬМОВО(бажано письмово):

- військовослужбовцем,

-членом сім’ї військовослужбовця

-іншою заінтересованою особою.

Усі скарги у день їх надходження заносяться до Журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

Усну скаргу військовослужбовці, члени їх сімей та інші громадяни мають право подати командирам військових частин під час особистого прийому, що визначено у кожній військовій частині, установі, організації.

ПИСЬМОВУ СКАРГУ бажано подавати у двох примірниках до відділу військової частини або іншого державного органу, у компетенції якого розгляд вашого питання. Другий примірник з відміткою про отримання залишається у особи, яка подала скаргу. Він є підтвердженням того, що військова частина або інший орган отримали скаргу, і може бути використаний як доказ факту звернення, якщо виникне потреба оскаржити затримку або незадовільні результати розгляду скарги.

  • особисто викласти свої аргументи особі, яка перевіряє заяву чи скаргу, звернутися за допомогою до свідків;
  • подати додаткові матеріали, що стосуються справи, чи клопотати, щоб їх вимагав командир або орган, який розглядає заяву або скаргу;
  • бути присутнім під час розгляду заяви чи скарги;
  • одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
  • ознайомитися з матеріалами перевірки заяви чи скарги;
  • оскаржити прийняте за їхньою заявою чи скаргою рішення в суді;
  • вимагати відшкодування збитків у встановленому законом порядку.

 Під час розгляду пропозиції, заяви чи скарги не допускається розголошення командиром чи іншою особою, яка бере участь у розгляді, відомостей про особисте життя військовослужбовця без його згоди, а також розголошення іншої інформації, якщо це зачіпає його права і свободи, законні інтереси.

СТРОКИ РОЗГЛЯДУ УСІ пропозиції, заяви чи скарги розглядаються і вирішуються у строк НЕ БІЛЬШЕ ОДНОГО МІСЯЦЯ з часу їх отримання, а ті, що НЕ ПОТРЕБУЮТЬ ДОДАТКОВОГО ВИВЧЕННЯ й перевірки, - невідкладно, але НЕ ПІЗНІШЕ П'ЯТНАДЦЯТИ ДНІВ з часу їх надходження. Якщо у місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, командир встановлює новий строк, про що сповіщається військовослужбовець, який подав звернення. При цьому ЗАГАЛЬНИЙ СТРОК розгляду пропозиції, заяви чи скарги не може перевищувати СОРОКА П'ЯТИ ДНІВ.

Несвоєчасний, неповний розгляд скарги або незаконне рішення посадової особи, яка її розглядає, можна оскаржити встановленим порядком до суду, Військової служби правопорядку або вищого за підпорядкованістю командира.

Щіро бажаю Вам успіхів, нажаль Ваша ситуація не поодинока.  

 

У подальшому, якщо виникли питання, звертатися за телефонами: 0972426086 та 0930995811 або E-mail: starenkow@ukr.net

 

Якщо Вам, була корисна консультація, прошу залишити відгук.

Заздалегідь вдячний!

З повагою,

Адвокат Олександр Старенков

 

Якщо подобається, тисни кнопку